Direksiyonda tabletten film izleyen dallama(video) İstanbul- Sahilyolu

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Ben bu sütü bozuğu ihbar ediyorum trafiğe, videoyu yükledim youtuba e-ihbara gönderiyorum.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Evet tableti bir eliyle tuttuğu kolayca anlaşıyor. Şikayet ederseniz iyi yaparsınız.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
iyi yapmışsınız. eğer plakayı verebılırsenız bende bir yere şikayet etmek istiyorum.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
waternet ' e şikayet ettim bende :D plakasını falan verdım. uyarıyı aldıktan sonra telefonla bıle konusmaz artık heralde.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Çok var bunlardan be abicim! Arabasnı son sürat kullanırken akıllı telefonundan feyse gireninden tut ta twit atanına kadar. Hangisi ile baş edeceksin. Kendinizi korumaya bakın. Bu ahlaksızlar bitmez.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
düşünsene böyle bir salak yüzünden kazaya karışıyosun, çıldırırsın.
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Ben de emniyet genel müdürlüğüne ihbarda bulundum.
Bu ve bunun gibiler yüzünden canından olan binlerce kişi var.
Gerekli her yere şikayette bulunun.
 
Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
540
abi çok pardon film izliyodum görmedim senin de kolunu kırdık kusura bakma
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
waternet ten (araç şöforunun çalıştıgı şirket ) beni geri aradılar bız kendısı hakkında dılekcenızı olusturduk ve insan hakları bırımımıze aktardık kendısıne gereklı ceza verılıcektır dedıler. hatta bende dedım buyrun vıdeo lınkıni mail attım buyrun gırın ızleyın diye :)))
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Ben de arayıp şirkete şikayette bulundum. Pelin diye bir çalışan mail adresini verdi.
Video linkini ve fotoğrafları ilettim. Gereğinin yapıldıktan sonra haber vereceğini söyledi.
Ben hiç dönmeyeceklerini düşünmüştüm ama onlar da önem veriyor sanırım.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Ben de arayıp şirkete şikayette bulundum. Pelin diye bir çalışan mail adresini verdi.
Video linkini ve fotoğrafları ilettim. Gereğinin yapıldıktan sonra haber vereceğini söyledi.
Ben hiç dönmeyeceklerini düşünmüştüm ama onlar da önem veriyor sanırım.


aynen öyle 34 kr 5315 plakasıda bende sedef hanım dıye bırısıyle gorustum yanı daha dogrusu bana gerı donus yapan sedef hanımdı ılk başta hulya hanımla gorustum hatta böyle bır seyı onlarla paylastıgımız ıcın tesekkur ettı asıl ben tesekkur ederım dedım sızın bu hassasıyetınızden dolayı
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Emniyetten Gelen cevap2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’ nda yer alan fiilleri ihlal eden sürücülere ve araçların tescil plakasına göre idari para cezası karar tutanağının hangi kurum yetkililerince ve hangi durumlarda düzenlenebileceği aynı Kanunun 5, 6, 114, 116 ve Ek-6’ ncı maddelerinde hüküm altına alınmıştır.

*

Bu sebeple*bu tür ihbar veya şikayet konusu trafik kural ihlali yada ihlallerinin somut olarak görevlilerimizce tespiti halinde, uymayanlara kanuni işlem uygulanmakta olup,*mail yada dilekçe*yolu ile yapılan ihbarlarda ihlal yapan araçlara*herhangi bir cezai işlem uygulanamamaktadır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

[email protected] ye ail atmamiz gerekiyormus.ben [email protected] ye atmistim. Tekrar mail attim. Umarim ilgilenirler.
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
136
Emniyetten Gelen cevap2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’ nda yer alan fiilleri ihlal eden sürücülere ve araçların tescil plakasına göre idari para cezası karar tutanağının hangi kurum yetkililerince ve hangi durumlarda düzenlenebileceği aynı Kanunun 5, 6, 114, 116 ve Ek-6’ ncı maddelerinde hüküm altına alınmıştır.

*

Bu sebeple*bu tür ihbar veya şikayet konusu trafik kural ihlali yada ihlallerinin somut olarak görevlilerimizce tespiti halinde, uymayanlara kanuni işlem uygulanmakta olup,*mail yada dilekçe*yolu ile yapılan ihbarlarda ihlal yapan araçlara*herhangi bir cezai işlem uygulanamamaktadır.

buradan organize olup toplu olarak aracın kayıtlı olduğu şirkete ve trafiğe yada ilgili yerlere şikayet etmek güzel fakat etkisiz diyecektim ki mail ile yapılan ihbarların geçersiz olduğunu paylaştınız
burada video kaydı varken bile kaale alınmıyor
Türkiye de motosikletlerinde veya ekipmanlarında kamera sistemi olmayan büyük çoğunluk motosiklet kullanıcısı resmen trafik terörüne maruz kalıyor
bugüne kadar trafik terörüyle ilgili duyduğum en gerçekci tespit
Altın Elbiseli adama ara sıra çıkan Fuat Domaniçe ait
siz diyor
çocukluğundan itibaren trafik bilgisi ve trafik eğitimi vermediğiniz çocuklarınızı belli yaşa geldiğinde trafiğe salıyorsunuz
sonrasında trafikte katliamlar yaşanıyor
belki yurt dışında gördüğü sistemi anlatıyor bilmiyorum ama
bu çocuğa çöpünü yere değil çöp kutusuna atman gerekiyor bunu alışkanlık haline getirmen gerekiyor meselesinin tıpkısının aynısı
İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir buralarda trafikte kendini kollayarak kullanmaktan başka hiçbir şansımız yok malesef
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
101
kusura bakmayın ama türkiyede yaşıyoruz. Telefon ile konuşuyor olsa idi tamam ceza yer. ama direkisyon başında tablet kullanımı ile ilgili bir trafik maddesi olduğunu sanmıyorum. ben şahsen bu sebepten ceza yesem itiraz ederdim. tabi kulları iyi araştırmak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst