Lastik Ve Ekipman Tavsiye Lazım

Katılım
3 Ara 2014
Mesajlar
4
Hayırlısıyla bir kaç güne Mondial 150 Mcx'im gelecek. Paket motoru olarak kullancağım için hava şartları malum lastik lazım. Maximum 300-400 e tavsiye edebileceğiniz lastik önerilerinizi alabilirmiyim.
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Michelin-Motosiklet-Lastigi-90-90-18-Arka-Lastik-Pilot-Sporty_2312.html?gclid=CMqezcTqqMICFYbKtAodoxEA8A
Bu lastik hakkında görüşlerinizide belirtirseniz sevinirim.

Aynı zamanda ekipman almam gerekiyor.Makul fiyata aklımda aşağıda verdiğim ekipman var.Görüşleriniz ve tavsiyeleriniz benim için önemli teşekkürler

http://www.dokuyucu.com.tr/asp/product/5594/Mont-Pantolon-Bot-Kask-Maske-Eldiven-Full-Set
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Michelin Pilot Street güzel lastiktir tavsiye ederim , memnun kalırsınız . Ekipmanlarda baya uygunmuş fiyat olarak ama kaskın çok sağlam olacağını düşünmüyorum .
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Hocam anladığım kadarıyla cevap alamamışsınız ama bire bir aynı isimle iki ayrı konu açmışsınız, forumda geriye doğru gidip bilgi edinmeye çalışan insanların işini zorlaştırıyor böyle yapmanız. Eski konuyu hortlatsaydınız keşke...
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Michelin Pilot Sporty bir commuter'e takabileceğiniz en iyi lastiktir :cat:
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
eğer linkteki ekipman setini alacaksınız kaskı kesinlikle değiştirin. rüzgardan, tozdan korur sizi sadece.
 
Katılım
3 Ara 2014
Mesajlar
4
Hocam anladığım kadarıyla cevap alamamışsınız ama bire bir aynı isimle iki ayrı konu açmışsınız, forumda geriye doğru gidip bilgi edinmeye çalışan insanların işini zorlaştırıyor böyle yapmanız. Eski konuyu hortlatsaydınız keşke...

Silmeyi beceremedim :) Cevap alamadığımı farketmişşiniz ama soruma da cevap vermemişiniz bu arada :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst