Enduro Yaptık!

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet heryer camur oldu ve keyifliydi.Cok tesekkur ederim☺

Bol çamurlu ve zevkli bir gezi olmuş.
Paylaşım için teşekkürler.


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

Henüz denemediysen vaktin gelmiş zaten ;)

:joker:joker: Belki bir gün serilerime eklemeyeyim de böyle birşeyi , ben napayım.. İşte o an nefes alırım,gerçekten yaşadığımı hissederim.Atan kalp atışımı işte o an duyarım kulaklarımda,yaşıyorum ! derimmm derimm!!!!


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

Her yer camur☺

Ooohhh mis gibi çamur. Tam cross işi.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
37
eskişehirde CRF450R kullanmıştım CRF250 kullanma fırsatım oldu açıkcası bu yorumdan önce islamın CRF250 ile yaptıklarını görünce makineye laf söylenmez dicem ama islamın 80cc'lik ktm ile olsun veya neyle olursa olsun adam herşeyi yapıyor onun için motor fark etmiyor eğer öyle bir pilotsanız her motoru size tavsiye ederim hatda 100cc üstüne çıkma derim :D CRF450R bana çok yetersiz gelmişti sanırım KTM990SM'den inip ona binince bi yadırgama olmuşltu ama CRF250 içinde çok birşey denemez arazide özellikle videonun genelinde gözükmüyor ama çok engebeli yerlerde özgürün motorumu motorunmu özgürü taşıdığına emin olamadım ayrıca güçsüz bir kompirösör var tabi orada ktmler kullanılıyor onlara kıyasla bakarsan ölü bi makina yıldırımında sizi verdiği cevap gibi uygun koşullu araziler için standart risk almayan sürücüler dahilinde ideal bi motor sayılabilir sadece bu işe yarar
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Crf hoş bir gezi sunabilir ormanda çekirdek yerken.Ama sınırları sağlamak onunla pek mümkün görünmüyor,

eskişehirde CRF450R kullanmıştım CRF250 kullanma fırsatım oldu açıkcası bu yorumdan önce islamın CRF250 ile yaptıklarını görünce makineye laf söylenmez dicem ama islamın 80cc'lik ktm ile olsun veya neyle olursa olsun adam herşeyi yapıyor onun için motor fark etmiyor eğer öyle bir pilotsanız her motoru size tavsiye ederim hatda 100cc üstüne çıkma derim :D CRF450R bana çok yetersiz gelmişti sanırım KTM990SM'den inip ona binince bi yadırgama olmuşltu ama CRF250 içinde çok birşey denemez arazide özellikle videonun genelinde gözükmüyor ama çok engebeli yerlerde özgürün motorumu motorunmu özgürü taşıdığına emin olamadım ayrıca güçsüz bir kompirösör var tabi orada ktmler kullanılıyor onlara kıyasla bakarsan ölü bi makina yıldırımında sizi verdiği cevap gibi uygun koşullu araziler için standart risk almayan sürücüler dahilinde ideal bi motor sayılabilir sadece bu işe yarar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapın efnediler yapın bizede aldıracanız xtramelerden rahat edeceksiniz ben acayip keyif aldım çok zevkli gözüküyor
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
57
çok güzel gezi olmuş hocam ağzım sulandı resmen. bir de acemi birisi olarak öğrenmek için soruyorum motorla görüntüden 40-50 km gibi gelen hızlarla giderken gaz verdiğiniz anda makinanın tekere geldiği anlar var. cros motorlar bu kadar torklu mu oluyor her zaman?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok keyifli aktivite.Diğer motor türlerinde olmayacak bir kaç farklı aksiyonda mevcut.Üstelik sıkı bir spor oluyor düzenli yapılabilse.Alın efendiler,yapın enduro:cat:

yapın efnediler yapın bizede aldıracanız xtramelerden rahat edeceksiniz ben acayip keyif aldım çok zevkli gözüküyor


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

Çok teşekkürler.Motorlar öncelikle çok hafif.90-110 kg arası ağırlıktan bahsediyoruz.Hp de 40-55 e kadar çıkıyor.Ve tek silindirde kocaman bir piston vuruyor.Teker istemsiz olarak bile sürekli havada.Biraz da arkaya oturunca yüksek tork ile tekere geliyorlar.Son olarak evet tork fazla.

çok güzel gezi olmuş hocam ağzım sulandı resmen. bir de acemi birisi olarak öğrenmek için soruyorum motorla görüntüden 40-50 km gibi gelen hızlarla giderken gaz verdiğiniz anda makinanın tekere geldiği anlar var. cros motorlar bu kadar torklu mu oluyor her zaman?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst