- Katılım
- 29 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,426
Bell markası herhalde bende sembol oldu
yazdım seni bi kenara, artık makus kaderine katlanacaksın
Bell markası herhalde bende sembol oldu
yazdım seni bi kenara, artık makus kaderine katlanacaksın:mrgreen:
ancak f1 in ve motogp nin yarısının arai kaskları kullanıyor olmasının bir sebebi vardır diye düşünüyorum..
kapitalizm , serberst ekonomi , liberalizm gibi kavramlar sizin merak ettiğiniz sebebin cevabıdır hocam. o kadar sponsorluk bedelini GDR ödesin pilotlar el mahkum onu takar..
Bell distribütörü ile konuşup reklam bile almam lazım aslında . :cherry: Şaka bir yana bu testlerde niye Bell yok şaşırdım doğrusu . Bu teste göre Ls2 benim kullandığım Bell M3R'dan daha iyi anlamı çıkar . Hemen Bell kaskımı parçalayayıp LS2 almaya gidiyorum beyler
Ben Bell kullanıyorum gayet memnunum konforu ve sessizliği paha biçilemez :cherry: Tabi bu yorumumuda Bell kaskımdan önce , Ls2 FF370 çeneden açılır modelini kullanıyordum . Anca bu modele göre kıyaslama yapabilirim .Ls2'nin kapalı kaskını kullanan bir arkaşıma denemesi için Bell kaskımı verdiğimde tepkisi şu olmuştu ; Kaskta ses diye bişey yok çok konforluymuş demesi oldu .
Tabi kaskın sağlamlığı nasıldır orası hakkında bir şey diyemeyceğim . Allah kazadan beladan hepimizi korusun . Ne kask giyersek giyelim belirli bir hızın üstünde kaza yapıp kafayı sabit bir yere vurursak ya boyun kırılmasından yada beyin travmasından ölürüz bu bir gerçek arkadaşlar . Önemli olan en iyi performansı verebilecek ekipmanları kullanmak . AEA'nında dediği gibi , en pahalı ekipmanlarıda giysek ölümsüz olmuyoruz yine ölümlüyüz . En önemli etken sınırları zorlamadan motosiklete binmek . Çok konuştum kusura bakmayın .![]()
Öncelikle böyle faydalı bi konuyu alıntı dahi olsa bizleri düşünüp bu foruma taşıyan COQ' a teşekkürler.
Kapitalizm nedir insanları nasıl sömürür diye sorarsa ufak bir çocuk alın bu başlığa sokun arkadaşlar insanların nasıl marka bağımlısı bir hale getirildiğini ve hala gözüne gözüne test sonuçları verildiğinde dahi "yok canım o *** marka o kesinlike daha iyidir olmaz öyle şey sizin testiniz yanlış" diyebilmesinin nedenidir kapitalizm.
Bütün dünya dört bir yandan testleri gözünüze sokuyor daha nedir bu arai aşkı? Kolpa işte yaptıkları bu model 2+2=4 bunu kabul edin artık... Starbucks' a gidip bildiğimiz 1 liralık hazır kahvenin adını süsleyip 15 liraya itelemenin diğer mantığı da bu işte. Yazık şu Arai' ye sırf adı arai diye servet ödeyenlere....