Konuyu yeniden hortlatıyorum, ancak yeni başlayanlar için aşağıdaki yorumlarının ihtiyaç olacağını düşünüyorum.
Son iki aydır motosiklet eğitimi alıyorum ve trafiğe çıkmaya başlasamda eğitim almaya devam ediyorum.
İlk olarak motosiklete başlamaya karar verdiğimde en önemli konu eğitimi nereden ve nasıl alacağım idi. Bunun için ANKARA'da birçok yer ile şahsi olarak görüştüm.
Sonunda birçok kişinin eğitim aldığı, ÖNERDİĞİ ve uzun zamandır motosiklet eğitimi veren SONER TANRIKULU (0 533 4743891) hoca ile tanıştım.
Konusunda oldukça deneyimli olan, uzun dönemdir motosiklet eğitimi veren, verilen ücrete bakmaksızın kişinin öğrendiğine kanaat getirene kadar öğrencisini bırakmayan, devamlı öğrenime devam eden ve yalnız uçana kadar destek veren bir EĞİTİMCİDİR.
YENİ BAŞLAYAN ARKADAŞLAR İÇİN TAVSİYE EDİLİR.
İncek otobüsüne binip 51.cadde durağında ineceksiniz. Doğa kolejine doğru yürüyün, ikinci soldan içeri girip yolu takip edeceksiniz ve sonra yol aşağı inecek, orada zaten Soner TANRIKULU'NUN ATOM KARINCA'sını görmüş olursunuz.