Keşif Gezilerim 2

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Cumartesi günü yağmurdan sonra dağlarda bulutlar aşağı çökmüştü
Herzamki gibi içim yine kıpraşmaya başladı
hiç düşünmeden hazırlandım ve bulutların ve sislerin olduğu yerlere doğru, yani yüreğimin götürdüğü yerlere doğru sürmeye başladım




yol ve ortam süper




Klasik pozlardan





Şu öndeki kamışlardan bizim Kargı'da(Çorum) çok fazla, zaten ismi de "kargı" olması lazım, eskiden savaş aleti olarak kullanılırmış





Tam gazlık bir yol, motorumda ilk defa 8000li devirlere çıktım, normalde sakin sürerdim ama bu sefer bu yol beni acayip gaza getirdi, düşük vites yüksek devir kökledim gazı, acayip güzel sesi varmış yahu bizim motorun :)












Yollar şahane, bulutlar bahane :)








Tırmanıyorum




















Bu yol da acayip gaza getirdi beni, (noluyor bana ,eskiden ben böyle değildim) :)





İşte sisin toplandığı yere yaklaşıyorum gittikçe






Güneş batmaya meylediyor, manzara süper, yola da yansımış ki mest oldum valla





e zoom yapmadan çekmek olmaz, böyle manzaralarda mutlaka mümkün olan en fazla zoom'unuzu kullanın, acayip güzel çıkıyor





Renkler ne kadar uyumlu, maşallah diyelim
















İşte sise iyice yaklaştım







Bu manzarayı fotoğraflamak bana nelere maloldu






Tam yolun kenarında burada durdum, epey bi fotoğraf aldım, motorun durduğu yer ıslak toprak ve yapraklar var, yan tarafta aşağı meyilli
Neyse devam edeyim dedim, gaza bastıkça arka teker aşağı kaymaya başladı, sonra geri geri çıkarayım dedim, geri geldikçe arka teker yine aşağı kaymaya başlıyor, neyse çaresiz yolda birilerinin gelmesini bekledim
5-10 dakika sonra bir motorlu geliyodu, hemen yardım istedim,sağolsun durdu ve motorun arkasını tuttuk ve asfalta getirdik




Tabi amcayla hemen tanıştım , buralarda fotoğraflanacak güzel yerleri sordum, beni evinin oraya götürdü, işte manzara da bu,





Burada bayağı muhabbet ettik,beni başka bi zamana davet etti, gezdireyim seni dedi, kabul edilmez mi bu teklif
çocuğu da bizim okulda öğrenciymiş, onla da tanıştım
Akşam üstü ışığın siste oluşturduğu renge bakar mısınız, insan hayran kalıyor






İşte bulutları havadan gören bir yer, birkaç fotoğraf daha alıyorum ve inmeye başlıyorum artık














Bu manzaralar beni zırt pırt durduruyor tabi, durulmaz mı






bir kaç değişik poz alıyorum





Bu da güzel oldu bence













Burası da çok ilginç gözüküyor, villa tarzı evler fakat çok mistik bir havası vardı





Aşağı inerken başka bir yola sapıyorum, Hendek'i tepeden gören bir yer arıyorum







Tabi buralarda her taraf fındık bahçeleri, bu sene fındık acayip para etti, fındığı yanmayanlar buralarda çok para kazandı







İşte Hendeği tepeden gören bir yer





İşte Hendek işte deve :)







hava iyice kararmaya başlıyor artık





Bir de Bayraktepe'ye çıkıp uzun pozlama fotoğraf çekmek istiyorum
Karşı tarafta görünmeyen yer Sakarya :)






Akşam Hendek manzarası çok güzel burada






Bir sürü uzun pozlama çekiyorum

























işte burası da meşhur Bayraktepe




Beni izlediğiniz için teşekkürler :)
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Mekan güzel,fotolar harika,motor mükemmel.Bana da size teşekkür etmek düşer.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Maşallah her şeyiyle güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
Hocam her perşembe sakarya motosiklet kulubu olarak toplanmaktayız sizi de aramız da görmek bizi mutlu eder... Bu arada güzel kareler tekerinize sağlık...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
helal olsun be yusuf yine imzanı atmışsın,harika bir keşif gezisi olmuş,emin ol! daha ne gezilecek yerler vardır!gidip görmediğin yer merak konusu olmalıdır'ki orları'da gezip göresin,bazen diyorum şu yusuf kardeş buralarda bir olsa,bildiğim her yeri onunla beraber ne gezerdik diyorum,kardeş gezi yazının içerisinde uzun pozlama demişsin(nedir bu? )hemen hemen aynı resimlerde değişik renkler çıkmış ortaya,çok güzel olmuş hepside !sonbahar resimleri bir harika,hele o yol resimleri,birde yollar ıslak olunca çok iyi çıkmış,kısacası bildiğimiz fusuy 364 gezilerinden bir tanesi çıkmış ortaya,emeğine sağlık,saygılar.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hocam her perşembe sakarya motosiklet kulubu olarak toplanmaktayız sizi de aramız da görmek bizi mutlu eder... Bu arada güzel kareler tekerinize sağlık...

Evet biliyorum ama bi türlü fırsat olmadı, gelmeye çalışacağım, sağolun

Güzel gezi olmuş fotoğraflar harika rabbim kazadan beladan korusun

Teşekkürler, amin

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

helal olsun be yusuf yine imzanı atmışsın,harika bir keşif gezisi olmuş,emin ol! daha ne gezilecek yerler vardır!gidip görmediğin yer merak konusu olmalıdır'ki orları'da gezip göresin,bazen diyorum şu yusuf kardeş buralarda bir olsa,bildiğim her yeri onunla beraber ne gezerdik diyorum,kardeş gezi yazının içerisinde uzun pozlama demişsin(nedir bu? )hemen hemen aynı resimlerde değişik renkler çıkmış ortaya,çok güzel olmuş hepside !sonbahar resimleri bir harika,hele o yol resimleri,birde yollar ıslak olunca çok iyi çıkmış,kısacası bildiğimiz fusuy 364 gezilerinden bir tanesi çıkmış ortaya,emeğine sağlık,saygılar.

Mesut hocam Allah razı olsun, valla keşke beraber gezsek , ben de çok isterim
uzun pozlama ışığın sensöre işlenme süresinin uzatılması, mesela 10 saniye boyunca çekim oluyor veya 30 saniye veya istemediğin kadar çekim süresi ile fotoğraf çekebilirsiniz. her bir fotoğrafta bu saniyeyi değiştirdim, buna bağlı olarak diyaframı da değiştirdim, bu yüzden farklı çıktılar hocam, bir de çekerken ışık koşulları değiştiğinden o da farklı çıkmasına neden oluyor, ona göre ayar yapılıyor, böyle şeyler hocam işte :) sonbahar fotoğraflarını ben de çok seviyorum, yollar da dediğiniz gibi ıslakken daha iyi çıkıyor, sağolun hocam, saygılar
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hemşerim güzel geziyorsun biraz da karasu kocaali düzce akçakoca tarafına keşif e git deniz de orda :)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
Valla gerçektende HARİKA pozlar bulmuşsun. Özellikle o sis çok çok güzeldi. Ben bilgisayar başında resmen o kokuyu soldum. Tekerine taş değmesin.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık Yusuf. :cat:
Güzel gezilee devam. :wiinkk:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
IMG_7486_zps1d14f0e4.jpg


Şurası tam olarak neresi lokasyon verebilir misin:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
hemşerim güzel geziyorsun biraz da karasu kocaali düzce akçakoca tarafına keşif e git deniz de orda :)

Kocaaliden Karasudan Hendek yaptım, düzce ye de gittim, Akçakocaya gidiyodum, 15 km felan kalmıştı, akşam oluyodu geri dönmem lazımdı, geri döndüm :) ama bunları gezerken o kadar fotoğraf çekmedim, sadece maksadım yol almak ve keşfetmekti, ama Akçakocaya havanın güzel olduğu bi gün gideceğim, sağolasın, beraber de gezebiliriz


Koordinatlar bunlar :) Tam bu noktadan güneye doğru çektim
40°44'6.13"K
30°49'48.97"E

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Herkese çok teşekkür ederim ilginiz için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst