- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Cumartesi günü yağmurdan sonra dağlarda bulutlar aşağı çökmüştü
Herzamki gibi içim yine kıpraşmaya başladı
hiç düşünmeden hazırlandım ve bulutların ve sislerin olduğu yerlere doğru, yani yüreğimin götürdüğü yerlere doğru sürmeye başladım
yol ve ortam süper

Klasik pozlardan

Şu öndeki kamışlardan bizim Kargı'da(Çorum) çok fazla, zaten ismi de "kargı" olması lazım, eskiden savaş aleti olarak kullanılırmış

Tam gazlık bir yol, motorumda ilk defa 8000li devirlere çıktım, normalde sakin sürerdim ama bu sefer bu yol beni acayip gaza getirdi, düşük vites yüksek devir kökledim gazı, acayip güzel sesi varmış yahu bizim motorun


Yollar şahane, bulutlar bahane

Tırmanıyorum



Bu yol da acayip gaza getirdi beni, (noluyor bana ,eskiden ben böyle değildim)

İşte sisin toplandığı yere yaklaşıyorum gittikçe

Güneş batmaya meylediyor, manzara süper, yola da yansımış ki mest oldum valla

e zoom yapmadan çekmek olmaz, böyle manzaralarda mutlaka mümkün olan en fazla zoom'unuzu kullanın, acayip güzel çıkıyor

Renkler ne kadar uyumlu, maşallah diyelim


İşte sise iyice yaklaştım

Bu manzarayı fotoğraflamak bana nelere maloldu

Tam yolun kenarında burada durdum, epey bi fotoğraf aldım, motorun durduğu yer ıslak toprak ve yapraklar var, yan tarafta aşağı meyilli
Neyse devam edeyim dedim, gaza bastıkça arka teker aşağı kaymaya başladı, sonra geri geri çıkarayım dedim, geri geldikçe arka teker yine aşağı kaymaya başlıyor, neyse çaresiz yolda birilerinin gelmesini bekledim
5-10 dakika sonra bir motorlu geliyodu, hemen yardım istedim,sağolsun durdu ve motorun arkasını tuttuk ve asfalta getirdik

Tabi amcayla hemen tanıştım , buralarda fotoğraflanacak güzel yerleri sordum, beni evinin oraya götürdü, işte manzara da bu,

Burada bayağı muhabbet ettik,beni başka bi zamana davet etti, gezdireyim seni dedi, kabul edilmez mi bu teklif
çocuğu da bizim okulda öğrenciymiş, onla da tanıştım
Akşam üstü ışığın siste oluşturduğu renge bakar mısınız, insan hayran kalıyor

İşte bulutları havadan gören bir yer, birkaç fotoğraf daha alıyorum ve inmeye başlıyorum artık


Bu manzaralar beni zırt pırt durduruyor tabi, durulmaz mı

bir kaç değişik poz alıyorum

Bu da güzel oldu bence


Burası da çok ilginç gözüküyor, villa tarzı evler fakat çok mistik bir havası vardı

Aşağı inerken başka bir yola sapıyorum, Hendek'i tepeden gören bir yer arıyorum

Tabi buralarda her taraf fındık bahçeleri, bu sene fındık acayip para etti, fındığı yanmayanlar buralarda çok para kazandı

İşte Hendeği tepeden gören bir yer

İşte Hendek işte deve

hava iyice kararmaya başlıyor artık

Bir de Bayraktepe'ye çıkıp uzun pozlama fotoğraf çekmek istiyorum
Karşı tarafta görünmeyen yer Sakarya

Akşam Hendek manzarası çok güzel burada

Bir sürü uzun pozlama çekiyorum




işte burası da meşhur Bayraktepe

Beni izlediğiniz için teşekkürler
Herzamki gibi içim yine kıpraşmaya başladı
hiç düşünmeden hazırlandım ve bulutların ve sislerin olduğu yerlere doğru, yani yüreğimin götürdüğü yerlere doğru sürmeye başladım
yol ve ortam süper

Klasik pozlardan

Şu öndeki kamışlardan bizim Kargı'da(Çorum) çok fazla, zaten ismi de "kargı" olması lazım, eskiden savaş aleti olarak kullanılırmış

Tam gazlık bir yol, motorumda ilk defa 8000li devirlere çıktım, normalde sakin sürerdim ama bu sefer bu yol beni acayip gaza getirdi, düşük vites yüksek devir kökledim gazı, acayip güzel sesi varmış yahu bizim motorun


Yollar şahane, bulutlar bahane

Tırmanıyorum



Bu yol da acayip gaza getirdi beni, (noluyor bana ,eskiden ben böyle değildim)

İşte sisin toplandığı yere yaklaşıyorum gittikçe

Güneş batmaya meylediyor, manzara süper, yola da yansımış ki mest oldum valla

e zoom yapmadan çekmek olmaz, böyle manzaralarda mutlaka mümkün olan en fazla zoom'unuzu kullanın, acayip güzel çıkıyor

Renkler ne kadar uyumlu, maşallah diyelim


İşte sise iyice yaklaştım

Bu manzarayı fotoğraflamak bana nelere maloldu

Tam yolun kenarında burada durdum, epey bi fotoğraf aldım, motorun durduğu yer ıslak toprak ve yapraklar var, yan tarafta aşağı meyilli
Neyse devam edeyim dedim, gaza bastıkça arka teker aşağı kaymaya başladı, sonra geri geri çıkarayım dedim, geri geldikçe arka teker yine aşağı kaymaya başlıyor, neyse çaresiz yolda birilerinin gelmesini bekledim
5-10 dakika sonra bir motorlu geliyodu, hemen yardım istedim,sağolsun durdu ve motorun arkasını tuttuk ve asfalta getirdik

Tabi amcayla hemen tanıştım , buralarda fotoğraflanacak güzel yerleri sordum, beni evinin oraya götürdü, işte manzara da bu,

Burada bayağı muhabbet ettik,beni başka bi zamana davet etti, gezdireyim seni dedi, kabul edilmez mi bu teklif
çocuğu da bizim okulda öğrenciymiş, onla da tanıştım
Akşam üstü ışığın siste oluşturduğu renge bakar mısınız, insan hayran kalıyor

İşte bulutları havadan gören bir yer, birkaç fotoğraf daha alıyorum ve inmeye başlıyorum artık


Bu manzaralar beni zırt pırt durduruyor tabi, durulmaz mı

bir kaç değişik poz alıyorum

Bu da güzel oldu bence


Burası da çok ilginç gözüküyor, villa tarzı evler fakat çok mistik bir havası vardı

Aşağı inerken başka bir yola sapıyorum, Hendek'i tepeden gören bir yer arıyorum

Tabi buralarda her taraf fındık bahçeleri, bu sene fındık acayip para etti, fındığı yanmayanlar buralarda çok para kazandı

İşte Hendeği tepeden gören bir yer

İşte Hendek işte deve

hava iyice kararmaya başlıyor artık

Bir de Bayraktepe'ye çıkıp uzun pozlama fotoğraf çekmek istiyorum
Karşı tarafta görünmeyen yer Sakarya

Akşam Hendek manzarası çok güzel burada

Bir sürü uzun pozlama çekiyorum




işte burası da meşhur Bayraktepe

Beni izlediğiniz için teşekkürler