- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 75
- Konu Yazar
- #1
Biliyorum forumda böyle çok başlık var ama, acemiliğime verin lütfen. Mondial 150mg sıfır aldım. Motordaki malzemeler tırt, kalitesiz evet. Şimdilik sorunum - umarım ilk ve son olur- vitesler çok zor geçiyor. Motor daha 30 km de olduğu için mi böyle ? Park halindeyken boşa alamıyorum. Hatta diğer viteslere de çok zor geçiyor. Motoru kapatıp tekrar çalıştırınca ya da biraz gazlayınca ya da hareket edince düzeliyor. Hareket halindeyken vites geçişleri normal.
Birde arkadaşlar ben bu servisin koyduğu yağın olsa olsa Ayçiçek yağı olacağını düşünüyorum. Kaliteli bir yağ ile değiştirmeli miyim yoksa 500 km bakımını beklemeli miyim ?
Birde arkadaşlar ben bu servisin koyduğu yağın olsa olsa Ayçiçek yağı olacağını düşünüyorum. Kaliteli bir yağ ile değiştirmeli miyim yoksa 500 km bakımını beklemeli miyim ?