- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar bütün motor tutkunlarına soruyorum , ve yardımlarınızı rica ediyorum..
Arkadaşlar yeni pcx125 1000 km bakım için honda servisi aradım ,tam olarak ne yapılacağını sordum sadece yağ değişeceklerini ve lastik havalarını kontrol edeceklerini ve sadece Shell yağ koyabıleceklerını soyledıler ( ben Castrol istedim , kendim getıreyım dedım olmaz garantiye ışlemem o zaman başka yerde koydur dedı ) böyle bır saçmalık var mı arkadaş , ben shellden başka yağ koymam diyor .
1. ilk bakım ve yapacakları iş olarak fiyat çok yüksek geldı 75 TL .Araştırmalarıma göre en fazla ödeyen 35 TL.
2.bulunduğum yerdeki honda servisi çok gevşek ,tek olduğu ıcın musterı memnunıyetı sıfır .. resmen tekelcilik yapıyor .buraya gelmeye mecbursun zihniyeti var .hiç oraya gıtmek ıstemıyorum ,diğer en yakın serviste 150 km .soruma gelirsek ( YER ALANYA)
Motor için garanti çok onemlı mı ? mesela ben hıc honda servisine gıtmesem butun bakımlarımı sanayıde herhangı bır motorcuda yaptırsam işi bilene tabı ( istedıgım marka yağda koyarım ) sonuçta uzun yıllar satmayıda düşünmüyorum motoru, servısle hıc muhattap olmasam ne gıbı dezavantajları olur ? hıc bu şekılde yapan arkadaş var mı , bır zararı olur mu ? İnanın honda servısıne hıc gıtmek ıstemıyorum hem fıyatları herseyde yüksek hemde ılgısızler ,ayrıca alanyada iyi bir usta önerecek olan var mı?
Mesela kendimden örnek vereyim ;
2012 model yamaha cygnus L aldım sıfır ve bakımları hep serviste yaptırdım , garantı olarak bana ne artısı oldu HİÇ motor bozuldu mu hayır ..20 gün önce sattım pcx aldım . bu seferde hiç servis kullanmadan işleri halletmek istiyorum ,yorum ve önerisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum
Arkadaşlar yeni pcx125 1000 km bakım için honda servisi aradım ,tam olarak ne yapılacağını sordum sadece yağ değişeceklerini ve lastik havalarını kontrol edeceklerini ve sadece Shell yağ koyabıleceklerını soyledıler ( ben Castrol istedim , kendim getıreyım dedım olmaz garantiye ışlemem o zaman başka yerde koydur dedı ) böyle bır saçmalık var mı arkadaş , ben shellden başka yağ koymam diyor .
1. ilk bakım ve yapacakları iş olarak fiyat çok yüksek geldı 75 TL .Araştırmalarıma göre en fazla ödeyen 35 TL.
2.bulunduğum yerdeki honda servisi çok gevşek ,tek olduğu ıcın musterı memnunıyetı sıfır .. resmen tekelcilik yapıyor .buraya gelmeye mecbursun zihniyeti var .hiç oraya gıtmek ıstemıyorum ,diğer en yakın serviste 150 km .soruma gelirsek ( YER ALANYA)
Motor için garanti çok onemlı mı ? mesela ben hıc honda servisine gıtmesem butun bakımlarımı sanayıde herhangı bır motorcuda yaptırsam işi bilene tabı ( istedıgım marka yağda koyarım ) sonuçta uzun yıllar satmayıda düşünmüyorum motoru, servısle hıc muhattap olmasam ne gıbı dezavantajları olur ? hıc bu şekılde yapan arkadaş var mı , bır zararı olur mu ? İnanın honda servısıne hıc gıtmek ıstemıyorum hem fıyatları herseyde yüksek hemde ılgısızler ,ayrıca alanyada iyi bir usta önerecek olan var mı?
Mesela kendimden örnek vereyim ;
2012 model yamaha cygnus L aldım sıfır ve bakımları hep serviste yaptırdım , garantı olarak bana ne artısı oldu HİÇ motor bozuldu mu hayır ..20 gün önce sattım pcx aldım . bu seferde hiç servis kullanmadan işleri halletmek istiyorum ,yorum ve önerisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum