KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
15000 bakımından fiyatlar:

Yağ Motul 5100 10W40 70 TL (http://www.motoplus.com.tr/urun/9998230800907/MOTUL-5100-10W40-4T-2-LITRE Ulusan'a güvenip aldığımız için bize 90 TL'ye kitlemişler ses edememişiz. Ama yağımı ben kendim getirdim denince de itiraz etmez kimse. Yazın 15W50, kışın 10W40 yarısentetik yağ olacak.)

Yağ filtresi 30 TL

Hava filtresi 65 TL

Rutin bakım işçiliğine 125 TL işçilik alınmış Ulusan'da. Ben Metin Usta'ya genelde 150 TL ödüyorum işçilik için. BU işçilik de modelden modele değişmiyor aslında...


Hocam detaylı bilgi çok faydalı oldu teşekkür ederim. Bu arada lastiklerin o kadar pahalı olacağını düşünmemiştim :) Hala ybr kafasından çıkamadım anlaşılan. Üzerindeki lastiklerin çok dandik olduğunu bikaç defa duymuştum. Bu arada ybr'de oldugu gibi 1000/3000/5000/7000 olarak mı veriyoruz bakıma?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
rodaj bakımı 1000. km'de yapılıyor. Sonraki bakım 5000. km'de. Sonra her 5000 km'de bakım var.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Pahalı derken ne derece pahalı? bi hondanın fiyatı x iken bu 3x mi? çünkü bütçemi zor ayarlayıp alıcam duke'ü. Daha sonra bakımlar parçalar anamı ağlatmasın.

Asla bütçeni zorlayıp bir motor alma, o motordan soğursun.

Yedek parça uzmanı yada satıcısı değilim. Kim nekadar satıyor bilemem, honda yada yamaha. Ama mesela dük'ün bir sinyali 50€ imiş, onu öğrendik. Manetler 20şer €, galiba pegler de 20şer € gibi bişeydi. Depo üstünü kaplayan plastikleri sorduk, siyah olan 93€ turuncu olan 98 € gibi bişeydi.

Dük bütçeni sıkıp alınacak bir motor değil kesinlikle.

Ben de çok dikkate almazdım ama şu lafın doğruluğuna gerçekten inanıyorum artık, 2.el bir motor alıyorsan motor parasının yarısı kadarını da kenara koyman gerek. Hadi bilemedin 1/3'ü olsun.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
dük'ün bir sinyali 50€ imiş, onu öğrendik. Manetler 20şer €, galiba pegler de 20şer € gibi bişeydi.

Bu fiyatlar 4 büyük Japon için de aşağı yukarı aynı değil midir? Ninja'lar, CBR'ler, Suzuki'ler, NC'ler, ER'ler hepsinde bu parçalar bu fiyatlar olması lazım. Maneti kırıyorsak 60 TL ödeyelim ki akıllanalım. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------


Bizimkisi satılık olsa dükkan senin. Ama eşim acayip seviyor motorunu, satmaz. :)
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Detaylı cevaplarınız sayesinde kararımı verdim. Zaten sıfır alıcam. 12.500 liraya muadil olarak sıfır başka alternatifim yok zaten.
Forumu sürekli takip edicem. yine eksi ve artı yönlerini daha iyi öğrenmiş olurum :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu fiyatlar 4 büyük Japon için de aşağı yukarı aynı değil midir? Ninja'lar, CBR'ler, Suzuki'ler, NC'ler, ER'ler hepsinde bu parçalar bu fiyatlar olması lazım. Maneti kırıyorsak 60 TL ödeyelim ki akıllanalım. :queen:

:)

Kısmen evet aslında. CRF-L lerin de bir sinyalinin 80 TL olduğunu duymuştum. O da çok bence. Tabi dükünki 150 falan ediyor. Depo üstü plastiğin fiyatı da çok uçuk, CBR250 nin yan grenajları 100 TL nin altında olması lazım misal. Japonlarda bazı parçaları uyguna yada normal fiyata bulabiliyoruz zaman zaman ama dük el yakıyor hertürlü. Benim görüşüm tabi :)

Bir de NC, ER falan orta sınıf ya, onların maliyeti düşük olsa da ucuza satmıyorlar yedek parçaları. Piskolojik olarak kabul ediyor(ettiriliyor) insan, "600 lük motorun grenajı pahalı olur" diye :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
sıfır alıcam. 12.500 liraya

Bu motor 5000/5500 Euro değil mi yaw?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

:)

Kısmen evet aslında. CRF-L lerin de bir sinyalinin 80 TL olduğunu duymuştum. O da çok bence. Tabi dükünki 150 falan ediyor. Depo üstü plastiğin fiyatı da çok uçuk, CBR250 nin yan grenajları 100 TL nin altında olması lazım misal. Japonlarda bazı parçaları uyguna yada normal fiyata bulabiliyoruz zaman zaman ama dük el yakıyor hertürlü. Benim görüşüm tabi :)

Bi ara bi KTM mi parçaladın? Ne oldu da lazım oldu bu kadar malzeme? Aslında ben seni sürerken izledim hiç de motor parçalayacak birine benzemiyordun. :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bi ara bi KTM mi parçaladın? Ne oldu da lazım oldu bu kadar malzeme? Aslında ben seni sürerken izledim hiç de motor parçalayacak birine benzemiyordun. :)

Teşekkür ederim, o senin teveccühün Zafer abi :) Motor altımızda parçalandı, öyle böyle sürmedik ! :p :p

Bugün ayna yükseltme genişletme aparatı takıldı. Geri görüş çiçek gibi oldu.
http://www.motoplus.com.tr/urun/996...-Universal-Siyah-Ducati-Yamaha-SVL-00-504-101

Size gelen adaptörlerin SW marka sanırım :cat: Ebayde de çok fazla var bu gibi ürünlerden (ben de kullanıyorum). Tabiki herkes yurt tışından sipariş geçme konusunda çok olumlu düşünnüyor yada vakti olmayabiliyor. Ama toplamda ~15 $ a gelebilecek bir ürünü her nekadar marka da olsa burada 55€ gibi bir fiyata satmaları beni gerçekten sinirlendiriyor !

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yamaha-10mm-Black-Billet-Side-Mirrors-Riser-Extender-Reverse-Adaptor-/380684558086?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item58a2915f06&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Mirrors-riser-extender-adaptor-Pair-XJR-1300-BT1100-MT-01-MT-03-Tricker-/291239846533?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43cf3f6285&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yamaha-8mm-Billet-Side-Mirrors-Riser-Extender-Reverse-Adaptor-/231021234464?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item35c9f04920&vxp=mtr
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Size gelen adaptörlerin SW marka sanırım :cat: Ebayde de çok fazla var bu gibi ürünlerden (ben de kullanıyorum). Tabiki herkes yurt tışından sipariş geçme konusunda çok olumlu düşünnüyor yada vakti olmayabiliyor. Ama toplamda ~15 $ a gelebilecek bir ürünü her nekadar marka da olsa burada 55€ gibi bir fiyata satmaları beni gerçekten sinirlendiriyor !

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yama...Parts_Accessories&hash=item58a2915f06&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Mirr...Parts_Accessories&hash=item43cf3f6285&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Ducati-Yama...Parts_Accessories&hash=item35c9f04920&vxp=mtr

Walla hangi aparat bu motora uyacak onu bilemedim. Ben de Motoplus'a sorup aldım. Takılıncaya kadar da "Uymazsa geri gönderirim" diye düşünüyordum. Öyle olunca "KTM 200 Duke için uygundur" filan diye yazısı olmayan bir ürün almaya cesaret edemedim yurt dışından. Feyizoğlu, Motoplus ve Motosikletim.com.tr'den aldığım ürünlerde genede destek bulabiliyorum. Hatalı gelen ürünlerde filan sıkıntı olmuyor. O yüzden pahalı pahalı aldım geçtim. Mesela zinciri WeMoto'dan almıştım çünkü KTM 200 Duke'ün zincir dişli seti diye yazılıydı.

Forumlara aslında bu konuda güzel görev düşüyor. Madem böyle bir başlık var. Eğer hali hazırda burada yoksa, nereden hangi ürün bu motora uygundur paylaşmak lazım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Evet, y.dışından sipariş geçmek, araştırmak, uygunluğunu bulmak vs, bazen iyi cambazlık gerektiriyor. Vakit olmayınca da araştırmak vs, zor katılıyorum kesinlikle. Bir de okadar süre beklemek ayrı bir sabır. Ha okadar bekleyip de uyumsuz model gelince de kudurmamak ayrı bir meziyet :) Neyse ki çoğunda paramı geri alabiliyorum
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Spormoto'da öyle evet. Bazı bayiler açılış indirimi yapmışlar 2014 model sıfır abs'siz modeller 12.500 lira :) Altta bir örnek mevcut bunun gibi çok bayi var sahibinden'de.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-galeri-ilyasta-ktm200-abs-siz-2014-stoklardan-teslim-177391591/detay

Açılış değil de abssiz modele indirim yaptı spormoto.
Hatta 12bine 2014 abssiz tek çekim alınmışlığı var. Kart ekstra 5 taksit vermiş üstüne birde.
Bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Bence normal kullanımda, bir sezonda 5bin km civarı kullanılırsa bakım harici masraf çıkaracak makine değil.
Üstüne birde hırçın havası çok beğeniliyor sokakta.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Açılış değil de abssiz modele indirim yaptı spormoto.
Hatta 12bine 2014 abssiz tek çekim alınmışlığı var. Kart ekstra 5 taksit vermiş üstüne birde.
Bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Bence normal kullanımda, bir sezonda 5bin km civarı kullanılırsa bakım harici masraf çıkaracak makine değil.
Üstüne birde hırçın havası çok beğeniliyor sokakta.

Harikaymış o zaman 12 bin baya iyi :)
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
2
Walla hangi aparat bu motora uyacak onu bilemedim. Ben de Motoplus'a sorup aldım. Takılıncaya kadar da "Uymazsa geri gönderirim" diye düşünüyordum. Öyle olunca "KTM 200 Duke için uygundur" filan diye yazısı olmayan bir ürün almaya cesaret edemedim yurt dışından. Feyizoğlu, Motoplus ve Motosikletim.com.tr'den aldığım ürünlerde genede destek bulabiliyorum. Hatalı gelen ürünlerde filan sıkıntı olmuyor. O yüzden pahalı pahalı aldım geçtim. Mesela zinciri WeMoto'dan almıştım çünkü KTM 200 Duke'ün zincir dişli seti diye yazılıydı.

Forumlara aslında bu konuda güzel görev düşüyor. Madem böyle bir başlık var. Eğer hali hazırda burada yoksa, nereden hangi ürün bu motora uygundur paylaşmak lazım.

http://www.ebay.com/itm/Black-10mm-Mirrors-Riser-Extender-Adapter-KTM-SuperDuke-990-Duke-125-200-390-/400509830560?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d403f05a0&vxp=mtr

10 mm duke motorlara uyuyor aklınızda bulunsun.
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
23

Bu çok faydalı oldu teşekkürler. Hazır açmışken bir başka malzemeler de aratayım dedim muazzam ucuz pek çok aksesuar çıkıyor. Ebay'den bu elcik korumalar, turuncu manetler, turuncu fren pedalları, koruma takozları vs.. ısmarlayan var mı? Fiyatları çok uygun ve pek gümrüğe takılacak gibi de görünmüyor? Tavsiye eder misiniz?


http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xduke+200&_nkw=duke+200&_sacat=0
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
KTM, DUCATİ, YAMAHA ve sanırım bir de TRIUMPH markaları sağ aynada ters yivli vida kullanıyorlar. Modellerinde 10/12 mm değişebilir ama sağ aynalar fix ters yivli. Ona dikkat edin.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Merhabalar
Bugün mt60 rs corsalarimi teslim alıp taktırdım. Orjinal lastik basıncını mı kullanmaliyim yoksa farklı bir basınç mı uygulamaliyim.
Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst