Yamaha bws 100 alıcam yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bizim bi arkadaşda var işte alıcam köye götürcem orda sürcem işte motoru bugün bi yarım saat kadar sürdüm ilk defa 2 zamanlı sürmüş oldum motorun sıkıntıları var çok yavaş kalkıyo başta iyice yavaş kalkıyo yani bi 40-50 cc lik küçük motorlar gibi kalkıyo yol biraz uzunsa ve basabiliyosan tam gaz basınca biraz yavaş hızlanıyo sonra birden açılıp uçuyo motor sebebiyse debriyaj balatası değişcekmiş, ikincisi marştan çalıştırmıyo akü bitik galiba o yüzden ayak marşıyla çalıştırıyo, kontak kırık bütün anahtarlarla açılıyo, birde sanırım egzozunda sorun var acayip bağırıyo motor ibre telide kopuk ve sağında solunda bikaç kırıklar var sanırım muayene yok ruhsat plakada yok zaten, onun dışında artısı olarak gördüğüm motor hızını alınca gerçekten çok iyi gidiyo ve frenleri harika bastığım anda tak diye gömülüyo amortisörler lastikleride çok kalın o hoşuma gitti baya, siz ne dersiniz sizce alınırmı bu motor daha fazla masraf çıkarırmı?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
iki zamanlı motor gazı verdiğin anda UZAYIP GİTMELİ sorun debriyajda kayışta olabilir,
Hatta SEGMANLARDA DAHİ SORUN OLABİLİR,

Plaka yok,
Ruhsat Yok,
Sigorta Muayene Zaten yok,
kontak sorunlu YOK DENECEK SEVİYEDE YANİ,

Motorun çalıntı olup olmadığı MEÇHUL,

fiyatını sormuyorum bile,
Hayırlısı Demekten Başkada Aklıma bişiy gelmiyor...
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki zamanlı motor gazı verdiğin anda UZAYIP GİTMELİ sorun debriyajda kayışta olabilir,
Hatta SEGMANLARDA DAHİ SORUN OLABİLİR,

Plaka yok,
Ruhsat Yok,
Sigorta Muayene Zaten yok,
kontak sorunlu YOK DENECEK SEVİYEDE YANİ,

Motorun çalıntı olup olmadığı MEÇHUL,

fiyatını sormuyorum bile,
Hayırlısı Demekten Başkada Aklıma bişiy gelmiyor...

Haklısın abi çalıntı olabilceği hiç aklıma gelmedi, segmanlardada sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü motor öyle bi duman atmıyor. Çalıntı işiyle ilgili çalıntı olduğunu sanmam çünkü bizim bu mahalleye ilk bi arkadaş getirmişti, getirdiğinde herşeyi vardı plaka ruhsat vs neyse sonra motoru bu arkadaşa sattı oda biraz sürüp sattı sonra geriye aldı, açıkcası plaka varmı yokmu bilmiyorum hiç sormadım var olupta takmıyorda olabilir, fiyatı o 350 ye almış bende o fiyatlarda bişeye istiycem
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Normalde bws 100 seri ve hizli bir motosikletir 2senedir kullaniyom
Ekzozdan duman atmasi normal 2zamanli cünkü
Aklinda bulunsun bende motoru satmayı dusunuyom ingilenirsen
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normalde bws 100 seri ve hizli bir motosikletir 2senedir kullaniyom
Ekzozdan duman atmasi normal 2zamanli cünkü
Aklinda bulunsun bende motoru satmayı dusunuyom ingilenirsen

Fiyat maksimum 500 tl verebilirim olmaz yani senle :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
İyisi güldürür (ama ucuza kimse vermez. )
Kötüsü bezdirir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst