- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bizim bi arkadaşda var işte alıcam köye götürcem orda sürcem işte motoru bugün bi yarım saat kadar sürdüm ilk defa 2 zamanlı sürmüş oldum motorun sıkıntıları var çok yavaş kalkıyo başta iyice yavaş kalkıyo yani bi 40-50 cc lik küçük motorlar gibi kalkıyo yol biraz uzunsa ve basabiliyosan tam gaz basınca biraz yavaş hızlanıyo sonra birden açılıp uçuyo motor sebebiyse debriyaj balatası değişcekmiş, ikincisi marştan çalıştırmıyo akü bitik galiba o yüzden ayak marşıyla çalıştırıyo, kontak kırık bütün anahtarlarla açılıyo, birde sanırım egzozunda sorun var acayip bağırıyo motor ibre telide kopuk ve sağında solunda bikaç kırıklar var sanırım muayene yok ruhsat plakada yok zaten, onun dışında artısı olarak gördüğüm motor hızını alınca gerçekten çok iyi gidiyo ve frenleri harika bastığım anda tak diye gömülüyo amortisörler lastikleride çok kalın o hoşuma gitti baya, siz ne dersiniz sizce alınırmı bu motor daha fazla masraf çıkarırmı?