Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
hemşerim bende yaz bitmeden vultureme atlayıp bozüyükte hemşerilerime motorumun sesini dinleteyim diyordum.
demek bu sana nasipmiş.hayırlı olsun.iyi günlerde kullan.mr150 iyi motordur seni mahçup etmeyecektir.sadece lastikler berbat.ıslakta çok kayıyor.bizim memleketin iklimi malum.
bende cbf150 de var.onunla istanbul bozüyük,pazaryeri yollarını çok eskittim.kısmetse bu defa mr150 ile gelicem.
Buraların havası günde 4 mevsim bildiğimiz gibi, lastik değişimi şart, para biriktiriyorum bi de ehliyeti bekliyorum lastık değişimi için, buralara geldiğinizde haberleşmek isterim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

İlk zincir bakımımız, ilk banyomuz, 'WD-40'lamamız' ve mini garajım. :))








 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar selamlar, arkaya daha kalın lastik takıp örn ( 130 80 16 yada 140 70 16 vs) randıman alan varmı? olanlar foto paylaşabilirlermi? lastik alacam kararsız kaldım
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
8
yapan var ve sorun yaşamamışsa benim için yeterli :) ah birde foto olsa yaptım oldu diyen arkadaşlar foto paylaşsa çok güzel olurdu, Kuzey Kavak diye bir arkadaş vardı ankaradan ama kayıplara karıştı ona ulaşabilsem 140 70 16 koymuş arkaya ama foto görmedim ve forumda yok 1-1.5 yıldır :)altınelbiseli adam güzel anlatıyor da arka lastiği 200 bilmem kaç olan chopperlar ne olacak :) biz zaten surat için değil gezi için kullanıyoruz ;)
Yapan var, sorun yaşamamış, bende değiştiricem kalın düşünüyordum ama aea'nın videosunu izlemeni tavsiye ederim.

http://www.altinelbiseliadam.com/motosiklette-lastik-secimi/
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
yapan var ve sorun yaşamamışsa benim için yeterli :) ah birde foto olsa yaptım oldu diyen arkadaşlar foto paylaşsa çok güzel olurdu, Kuzey Kavak diye bir arkadaş vardı ankaradan ama kayıplara karıştı ona ulaşabilsem 140 70 16 koymuş arkaya ama foto görmedim ve forumda yok 1-1.5 yıldır :)altınelbiseli adam güzel anlatıyor da arka lastiği 200 bilmem kaç olan chopperlar ne olacak :) biz zaten surat için değil gezi için kullanıyoruz ;)

Arka lastiği 200 bilmem olanlar orjinal yalnız, neyse sizin görüşünüz daha önemli tabii nasıl isterseniz, ama ben etkilendim videodan ve orj boyutunda alıcam :D Facebook grubumuza katılarak orda da sorabilirsiniz, sanırım facebookda etkin bi grubumuz olduğu için forumdaki konumuz pek etkin değil
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
8
ben altınadam yanlış konuşuyor diyemem çünkü çok doğru söylüyor,yalnız o orijinal dediğiniz chopperlar custom olanları hayale göre inşaa ediliyor istediğiniz ebatta yapılıyor herşeyleri ;) face grubunda bende varım
Arka lastiği 200 bilmem olanlar orjinal yalnız, neyse sizin görüşünüz daha önemli tabii nasıl isterseniz, ama ben etkilendim videodan ve orj boyutunda alıcam :D Facebook grubumuza katılarak orda da sorabilirsiniz, sanırım facebookda etkin bi grubumuz olduğu için forumdaki konumuz pek etkin değil
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
ben altınadam yanlış konuşuyor diyemem çünkü çok doğru söylüyor,yalnız o orijinal dediğiniz chopperlar custom olanları hayale göre inşaa ediliyor istediğiniz ebatta yapılıyor herşeyleri ;) face grubunda bende varım

Dediğim gibi siz nasıl isterseniz, ben yardımcı olmaya çalıştım sadece :)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
S.a arkadaslar bundan yaklasık 10 ay önce de vulture alacam diye yazmıstım, aldıgım 2 motordan sonra bu güne kısmetmiş malum ögrenci halimle.. bugun bayiden 2100 peşin 900 kredi kartına taksit ile 3000 e sıfır sahip oldum, henüz 30 km binebildim, pazartesi salı günü inş. plaka işlemlerini de hallederim.. hepinize kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
S.a arkadaslar bundan yaklasık 10 ay önce de vulture alacam diye yazmıstım, aldıgım 2 motordan sonra bu güne kısmetmiş malum ögrenci halimle.. bugun bayiden 2100 peşin 900 kredi kartına taksit ile 3000 e sıfır sahip oldum, henüz 30 km binebildim, pazartesi salı günü inş. plaka işlemlerini de hallederim.. hepinize kazasız belasız sürüşler

Hayırlı olsun, 3000'e iyi almışsın.Ben ikinci el almadan önce bayi en fazla 3.150'ye düşmüştü o da nakit olursa.Sanada kazasız belasız sürüşler :)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
sagol kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------









---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

Bugün 23 km lik bi rota keşfettim köy yollarından, kara şimşeğin 2. gününden birkaç kare :)) malum plaka hala çıkmadı bizde köy yollarında rodaj yapalım dedik
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Lastiği kalınlaştıran özel yapım, istediği ebatta takıyor. Sizde istediğiniz ebatta takabilirsiniz, Orijinal jant üzerine değilde farklı bir jant kullanırsanız olur.
 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Merhabalar öncelikle adım Tuğrul aranıza yeni katıldım yaş 21 Üni 3. Sınıf öğrencisiyim bir Mr Vulture sahibi de benim ayın 8'inden itibaren, ilk motorum. Son 3 yıldır bir heves olmuştu ama sadece hayalde kalmış maddi yetersizlikten alamamıştım, aklımda da hep bu motor vardı, Geçen yazda dişi tırnağa takıp alacak kadar paramı kazandım gittim aldım. İlk modellerinin park halinde lambalarının yanmamasına kadar biliyorum yani :) Neyse, 12'sinde sigorta ruhsat işlerini halledip plakamı taktım çok şükür. Merak edenlere sigorta+trafik+plaka toplam 342 Tl tuttu.

Kilometresi daha 25 de ancak geceleri sürebiliyorum o da tırsa tırsa polis çevirir de 1400 lira ehliyet cezası geçirir diye aralıktan önce ehliyetimiz çıkmayacak, motor aşağıda ben yukarıda gündüzleri balkondan sadece kesişiyoruz :) Rodaj döneminde olduğundan 5000 devirden yukarı çıkmıyorum, genelde 3000 devir de seyir ediyorum malum gece olunca sokak araları insanları rahatsız etmemek için. Aldığım bayiden siyah mat koruma demiri hediye olarak takıldı, gerçekten bu motora koruma demiri yakışıyor taktırmayan arkadaşlara tavsiyem denesinler daha bir chopper havası veriyor tabi ki bizimki sportster chopper :)

Sıkıntılarım ise şunlar 3 yıldır takip ediyorum motorun hala ne kadar yaktığı ortalama bilinmiyor, bende denemedim ehliyet olmadığından binemiyorum. Motorun gaz tepkimesi adamı sarsıyor, belki benim acemiliğimden bilemiyorum, gazı kesiyorum bildiğin vites düşmüş gibi motor fren, açıyorum tek tekere gelecek korkusu gücü düşündürüyor özellikle dik rampalarda :) birde hidrolik ön frenler meselesi, arka kampana olduğundan bir de arka olduğundan çok ihtiyaç olduğunda asılıyorum pedala, ama ön frende tırsa tırsa basıyorum. Ön freni köküne kadar sıkarsa 30 ile giderken kilitlenir mi yoksa yavaşlar mı. Yani bu motorda ön freni nasıl kullanacağız motorda fazla km yapmış arkadaşlardan yorum bekliyorum. Saygılar.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
3 aydır kullanıyorum 3 kere didime ve mordağona gidip geldim uzun yolda vibrasyon var deli gibi ayak karıncalandırcak derece 6bin devirden sonra başlıyo. 10-40 yağ koyuyorum vites geçişleri çok hoş. Sele çok sert. Kısacası ben uzun yol olarak beğenmiyorum. Sele sert vibrasyon var 110 120 gibi hızlara zor çıkıyosun devir 8/9 bine gelince zaten ayağını pege koyamassın. 70-80 geçmiceksin uzun yolda oda sıkıcı. Kaç para yakıyo benim 14 krş yakıyo rodaj dönemindeyken 22 krş lara kadar çıkmıştı. Ben vibrasyon ve sele olarak beğenmiyorum. Ayak peglerinden aynalara kadar herşey zangır zangır. Ama o kadar ekmeğe bu kadar köfte. Güçlü motor tork olarak çok güzel ama dediğim gibi uzun yola çıkcaklar dediklerimi göz önüne alsın özellikle 3 4 saatlik kesintisiz yolculuklar.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Merhabalar öncelikle adım Tuğrul aranıza yeni katıldım yaş 21 Üni 3. Sınıf öğrencisiyim bir Mr Vulture sahibi de benim ayın 8'inden itibaren, ilk motorum. Son 3 yıldır bir heves olmuştu ama sadece hayalde kalmış maddi yetersizlikten alamamıştım, aklımda da hep bu motor vardı, Geçen yazda dişi tırnağa takıp alacak kadar paramı kazandım gittim aldım. İlk modellerinin park halinde lambalarının yanmamasına kadar biliyorum yani :) Neyse, 12'sinde sigorta ruhsat işlerini halledip plakamı taktım çok şükür. Merak edenlere sigorta+trafik+plaka toplam 342 Tl tuttu.

Kilometresi daha 25 de ancak geceleri sürebiliyorum o da tırsa tırsa polis çevirir de 1400 lira ehliyet cezası geçirir diye aralıktan önce ehliyetimiz çıkmayacak, motor aşağıda ben yukarıda gündüzleri balkondan sadece kesişiyoruz :) Rodaj döneminde olduğundan 5000 devirden yukarı çıkmıyorum, genelde 3000 devir de seyir ediyorum malum gece olunca sokak araları insanları rahatsız etmemek için. Aldığım bayiden siyah mat koruma demiri hediye olarak takıldı, gerçekten bu motora koruma demiri yakışıyor taktırmayan arkadaşlara tavsiyem denesinler daha bir chopper havası veriyor tabi ki bizimki sportster chopper :)

Sıkıntılarım ise şunlar 3 yıldır takip ediyorum motorun hala ne kadar yaktığı ortalama bilinmiyor, bende denemedim ehliyet olmadığından binemiyorum. Motorun gaz tepkimesi adamı sarsıyor, belki benim acemiliğimden bilemiyorum, gazı kesiyorum bildiğin vites düşmüş gibi motor fren, açıyorum tek tekere gelecek korkusu gücü düşündürüyor özellikle dik rampalarda :) birde hidrolik ön frenler meselesi, arka kampana olduğundan bir de arka olduğundan çok ihtiyaç olduğunda asılıyorum pedala, ama ön frende tırsa tırsa basıyorum. Ön freni köküne kadar sıkarsa 30 ile giderken kilitlenir mi yoksa yavaşlar mı. Yani bu motorda ön freni nasıl kullanacağız motorda fazla km yapmış arkadaşlardan yorum bekliyorum. Saygılar.

Hayırlı olsun, bende ehliyeti bekliyorum en geç 20 güne elimde inş. Bende bakışıyorum o yüzden günde 5-10 dk mahallede dolanıyorum oda motor çalışmış olsun diye :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

3 aydır kullanıyorum 3 kere didime ve mordağona gidip geldim uzun yolda vibrasyon var deli gibi ayak karıncalandırcak derece 6bin devirden sonra başlıyo. 10-40 yağ koyuyorum vites geçişleri çok hoş. Sele çok sert. Kısacası ben uzun yol olarak beğenmiyorum. Sele sert vibrasyon var 110 120 gibi hızlara zor çıkıyosun devir 8/9 bine gelince zaten ayağını pege koyamassın. 70-80 geçmiceksin uzun yolda oda sıkıcı. Kaç para yakıyo benim 14 krş yakıyo rodaj dönemindeyken 22 krş lara kadar çıkmıştı. Ben vibrasyon ve sele olarak beğenmiyorum. Ayak peglerinden aynalara kadar herşey zangır zangır. Ama o kadar ekmeğe bu kadar köfte. Güçlü motor tork olarak çok güzel ama dediğim gibi uzun yola çıkcaklar dediklerimi göz önüne alsın özellikle 3 4 saatlik kesintisiz yolculuklar.

Ben motorumu çok seviyorum ama açıkçası uzun yolda titreşim konusu biraz düşündürüyor, daha yapmadım ama yaparsam bi gün zor olucaktır, ama onunu dışında harika :D
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar kontak anahtarını saha çevirince parklar yanıp kontağı kapatma gibi bir özelliği var mı, bilgi verirseniz sevinir tşk ederim.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
mstfcyln,

Bugün, yanında başka bir çapırlı arkadaş ile Kemerhisar - Roma Havuzu'nun oradaki parkta oturdunuz mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

Arkadaşlar bazı soru işaretlerim var bilenler cevaplarsa sevinirim :

1.Her 1000km'de bir yağ değişimi dışında yapmam gereken şeyler var mı ? (Zincir yağlama vb.)
2.Motosikletimi yıkamak temizlemek parlatmak istiyorum , araştırarak bi kaç seçenek buldum ve bunları paylaşıcam, hangisini önerirsiniz ve siz nasıl yıkıyorsunuz ?
A : Benzinlikteki 1tl atınca çalışan köpük makinesiyle köpükleyip yine 1 tl ile çalışan tazikli suyu uzaktan sıkmak.
B : Önce motora hortumla nazikçe su tutup, sonra 'Turtle Wax Cilalı Şampuanı' yarım kova suya dökerek süngeri kovaya batırıp motoru silmek.

Neden her 1000 km de bir kere yağ değiştiresinki?
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
evet kardesim gördüm seni siyah drifle hatta dedim bu forumdan tanıştıgım cocuk galiba kask takmıs ve siyah drifti var :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
evet kardesim gördüm seni siyah drifle hatta dedim bu forumdan tanıştıgım cocuk galiba kask takmıs ve siyah drifti var :)

Bende bugün okula gideceğim artık, gitmeden kemerhisar'a uğrayım dedim. Kemerlere giderken roma havuzuna uğradım. Baktım 2 tane motor var, üstlerince çanta falan görünce dedim bunlar yerel apaçi değil :)

Sonra yabanilik yaptım, ilerde taaa diplerde bir masada oturanlar sizlerdiniz herhalde.

Havuzun hemen yanındaki tepe aslında doğal değil, insanlar orada yaklaşık 1500 yıl yaşamışlar, orası bir höyük. dikkatimi çekti, arka taraftan su deposunun oradan tepeye tırmanıp ayrıldım.

Tanışmak bu sefer nasip olmadı, sezonda kapanmk üzere, ilerde niğde - nevşehir civarlarını içeren bir kapadokya gezisi planlıyorum, nasip olursa beraber gideriz.

Görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst