- Katılım
- 30 Mar 2014
- Mesajlar
- 177
- Konu Yazar
- #1
Uzun süredir merak ettiğim bir soru yoktu ta ki bu hafta sonuna kadar. Arkadaşlar genelde sokaklarda park ederken artık bazı şeyleri kaptık ve bunca zamana kadar çok şükür bir sıkıntı yaşamadık.Fakat otopark'da en etkili yöntem nedir daha çözebilmiş değilim
Maalesef AVM otoparklarının genelinde motosikletler için ayrı bir park yeri bulunmuyor. E gidip koskoca bir araba için ayrılan yere de motosikletimi koymak pek akıl karı gelmiyor. Böyle durumlarda siz nereye koyuyorsunuz arkadaşlar? Çözümleriniz nelerdir acaba?