- Katılım
- 25 Mar 2011
- Mesajlar
- 800
valla öye garantdeyken hiç sorunu çıkmadı garanti bitti alt redüktör km okuyucu bozuldu onuda parayla aldım garanti bittiği için 50 tlye şimdi yağını kendim değiştiriyorum castrol power 1 10w50 yağ+yağ 22 tl
He bak hep onu sorcm unutuyom o zımbırdı benimde bozuk 75 tl olmuş henuz almadım , niye almadım dersen çok kısa sürede bozuldu alırsam hemen yın eb ozulur dıye cesaret edemedim . km atıyo ama hız saçmalıyo farklı gösteriyo. o aldığın hala sağlammı bozulmadımı