TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
valla öye garantdeyken hiç sorunu çıkmadı garanti bitti alt redüktör km okuyucu bozuldu onuda parayla aldım garanti bittiği için 50 tlye şimdi yağını kendim değiştiriyorum castrol power 1 10w50 yağ+yağ 22 tl

He bak hep onu sorcm unutuyom o zımbırdı benimde bozuk 75 tl olmuş henuz almadım , niye almadım dersen çok kısa sürede bozuldu alırsam hemen yın eb ozulur dıye cesaret edemedim . km atıyo ama hız saçmalıyo farklı gösteriyo. o aldığın hala sağlammı bozulmadımı :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Motoru 120 den sonra kafa sallayan varmı ya? 110lardada yapıyor bazen. nedendir acaba? amartisör ayarı aynı lastik aynı arkada çanta vs hiç birşey yok.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
He bak hep onu sorcm unutuyom o zımbırdı benimde bozuk 75 tl olmuş henuz almadım , niye almadım dersen çok kısa sürede bozuldu alırsam hemen yın eb ozulur dıye cesaret edemedim . km atıyo ama hız saçmalıyo farklı gösteriyo. o aldığın hala sağlammı bozulmadımı :)

yok bozulmadı ilki iki yıl dayandı işte benimde başlarda 1 viteste hızı 160 gösterdi sonra metre başına odo metrede 1 km yazdı en sonda hiç çalışmadı
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
çanta demirim paslanmıştı sökeyim boyayım dedim. arka amortisör civatalarımdan biri yalama olmuş. somun dönüyor ama çıkmıyor. hevesim kaçtı. fırçayla boyadım. afedersiniz. b.k gibi oldu. ama paslı halinden iyidir. nereye elimi atsam elimde kalıyor. bir daha dostla alışverişte bile, alacağım motoru Tübitak'a inceleteceğim :)
şimdi o somunu söktürsem, civata şaseye sabit. kaynaklı. şasede işlem yapıp civatayı değiştirsem. günün birinde satarken ağır kazalı muhabbeti dönecek.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çanta demirim paslanmıştı sökeyim boyayım dedim. arka amortisör civatalarımdan biri yalama olmuş. somun dönüyor ama çıkmıyor. hevesim kaçtı. fırçayla boyadım. afedersiniz. b.k gibi oldu. ama paslı halinden iyidir. nereye elimi atsam elimde kalıyor. bir daha dostla alışverişte bile, alacağım motoru Tübitak'a inceleteceğim :)
şimdi o somunu söktürsem, civata şaseye sabit. kaynaklı. şasede işlem yapıp civatayı değiştirsem. günün birinde satarken ağır kazalı muhabbeti dönecek.

cıvataya düz tornavida ile kanırtarak sökersin sonra canavarla kesip çıvatanın olduğuu yere delik açıp kılavuz çekilir ve tornada yenicıvatanın birkısmı kılavuza göre küçültüldükten sonra sökülemez cıvata yapıştırıcı ile sıkılır dışarıdan fark edilmez bile bizimapazhelerin malzeme kalitesi biraz boynu büküktür o yüzden elinde kalması normal cıvatayda alırken paslanmaz :)al
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Forum canlansın biraz eskilerden kimse kalmadı herkes sattı apachelerini :) ama ben satmayacam evet arkadaşlar Apachemi Eylül 2012'de aldım 2 yıl oldu ve km 23000 Allaha şükürler olsun ki bir kez yol da kalmadım bir kere sorun çıkarmadı.Sadece 20 günde 3000 km yol yaptım.Size tavsiyem yağını yağ filtresini sık değiştirin :thumleft: uzun km'ler kullanın.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
66
Arkadaşlar motorun aküsünü söküp bi kontrol edeyim gerekiyosa biraz su ekleyim diyorum fakat dijital gösterge acaba sorun çıkarır mı km sayacı falan sıfırlanır mı ? varmı motorun aküsünü söken.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Benim saat 5-10 dk. ileri gösteriyor, Haziran başında ayarlamıştım. Sizde de ileri gidiyor mu?
Hesaplarıma göre yaklaşık günde 10 saniye öne gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

Ekleme:

Rezerveye bu sefer 430. km.'de geçtim. (13,5 lt.) 100 km.'de yaklaşık 3 litre yakıyor. Motosiklet 3500 km. civarında. Yolun çoğu Adana-Mersin eski yolda geçiyor ve genellikle tapa gaz gidiyorum ve tüm trafik ışıklarında kırmızıya denk geliyorum. 1,5 saatlik yolun yarım saati ışıklarda bekleyerek geçiyor.
Hazır yeri gelmişken şu sorunumu da yazayım; motorun rölantisi düzensiz. Mesela bir ışıkta bekliyorum, devir 2000'de, diğer ışıkta stop edecek gibi oluyor, biraz beklersem yükseliyor, düşüyor, değişip duruyor. Hatta nadiren stop ediyor.
Bunun nedeni nedir?
Bakımdan yeni çıktı, subap ayarı filan yapıldı, motor devrini kırmızı bölgeye (9000 üstüne) çıkarmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Forum canlansın biraz eskilerden kimse kalmadı herkes sattı apachelerini :) ama ben satmayacam evet arkadaşlar Apachemi Eylül 2012'de aldım 2 yıl oldu ve km 23000 Allaha şükürler olsun ki bir kez yol da kalmadım bir kere sorun çıkarmadı.Sadece 20 günde 3000 km yol yaptım.Size tavsiyem yağını yağ filtresini sık değiştirin :thumleft: uzun km'ler kullanın.

en eski ben varım galiba 2011 kasım ayı çıkışlı:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Sağolasın mesele yok o zaman rahatlıkla sökebilirim.

sökmüşken arka maşanın şasete birtleşiği yerede wd40 sık oralar paslanmıştır akü suyundan
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
en eski ben varım galiba 2011 kasım ayı çıkışlı:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------



sökmüşken arka maşanın şasete birtleşiği yerede wd40 sık oralar paslanmıştır akü suyundan

rahat olun SBR burda:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
gelde tokatlayım seni:flower: 140ı geçemeyion deemi.. aaa 5 vitesdi dimi senin motorun. ne enjeksiyon yok mu?? vah vaahh tırt o makine:queen::queen:

Rekorum bayır aşağı 138 km :D bu arada Çanakkale dönüşü Engin arkamda hafif rampa aşağı 157 yaptım pulsarla ilk kez kesiciye soktum.Engin o gün bugündür yaklaştırmıyor motorunun yanına :D
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selam Apache kardeşliği..

İşe gidip geleyim ekonomi yapayım diye aldığım 2012 model Apache'nin benzini bitmek bilmiyor.

72TL'lik benzin ile ( 14.4 Litre ) Depoyu Full doldurdum. 540 km oldu ve hala yarım depo gösteriyor gösterge :)

Çok merak ediyorum benzin ne zaman bitecek :D

vYV6L6.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst