- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Selam ,
Istanbul dan yola ciktik.Fethiye Kabak tayiz.Facebook ta album olusturdum,"Herkese Acik " yaptim dileyen paylasimlarima bakabilir
https://m.facebook.com/tayfun.bora/albums/10152658610444031/?ref=bookmark
Istanbul dan yola ciktik.Fethiye Kabak tayiz.Facebook ta album olusturdum,"Herkese Acik " yaptim dileyen paylasimlarima bakabilir
https://m.facebook.com/tayfun.bora/albums/10152658610444031/?ref=bookmark