Birşeye heveslendik Allah utandırmasın :)

Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
Öncelikle yazımı okuyacak herkese selamlar ,
yıllardır heves ettiğim motorsiklet aşkıma sonunda kavuşuyorum bir kaç gün içinde, forum kuralları gibi durumlar da yapacağım hatalar için şimdiden özür dilerim ,Eskişehir de yaşıyorum ve iki senedir çabaladığım hellalliğimi babamdan alarak motor alacağım 3000 bin tl gibi nakte sahibim ama 2500 tl yi geçirmeden (diğer masraflar ehliyet vb için) bir motorsiklet almayı düşünüyorum kafamda mondial mr vulture var büyük cc li abiler anlayış gösterecektir durumu :) önerileriniz ve yorumlarınızı bekliyorum tekrar selamlar.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Öncelikle yazımı okuyacak herkese selamlar ,
yıllardır heves ettiğim motorsiklet aşkıma sonunda kavuşuyorum bir kaç gün içinde, forum kuralları gibi durumlar da yapacağım hatalar için şimdiden özür dilerim ,Eskişehir de yaşıyorum ve iki senedir çabaladığım hellalliğimi babamdan alarak motor alacağım 3000 bin tl gibi nakte sahibim ama 2500 tl yi geçirmeden (diğer masraflar ehliyet vb için) bir motorsiklet almayı düşünüyorum kafamda mondial mr vulture var büyük cc li abiler anlayış gösterecektir durumu :) önerileriniz ve yorumlarınızı bekliyorum tekrar selamlar.

Hoş geldiniz, kazasız belasız sürüşler nasib olsun, büyükcc'li abiler ablalar, geçiniz/derd etmeyiniz burada böyle hiyerarşi yok , olmasını kültür seviyesi yüksek kimselerde istemez/istemiyorlar olsa idi zaten ayrılırlardı:cat: yeterki kuralcılık, koruma ekipmanları sürüş/trafik kuralları gibi olmazsa olmazlara dikkat edilsin, hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için, senin malın benim, benim malım yine benim :p
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
:D teşekkür ettim hoş bulduk

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

güzel aslında ama vulturenin chopputer:D dediğim bir şekli var ondan biraz hevesliyim ona.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
59
Şimdiden hayırlı olsun bende yeni sayılırım. 1 hafta 10 güne bende uzun süredir motor tutkunuyum nasip olmamıştı sonunda çevremde bulunan yakınlarımın da onayını alarak gönül rahatlığıyla motor almayı düşünüyorum. Dediğin motor hakkında pek bilgim yok fakat 500 TL masraflara ayırmış olman aklımda soru işaretleri bıraktı. Ehliyet vs. zaten tutacağı o kadar ama Ekipmanı hesaplamış olmanı umuyorum. Ben 2 aydır bu forumda yazıları takip ediyorum ve anladığım kadarıyla Ekipman ve Eğitim en önemli unsur.
Bindiğimiz motorun şekli canımızdan kıymetli değildir. Bunu aklımızdan çıkarmamamız gerekiyor. Ustalarımız 25 km h lada gitsen markete de gitsen 1 sokak aşağı da gitsen ekipman giy öyle git diye bas bas bağırıyor bende yaklaşık 500 giderlere 500 de ekipmana ayırdım bütçemden saygılarımla. Hoş Geldik diyelim :) Kazasız belasız Sürüşler dilerim ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------

Tabi ki 500-600 lira ekipman için yeterli sayılmaz. Ama başlangıç için kask mont eldiven dizlik gibi temel ekipmanları tamamlamaya yeteceğini umuyorum. Zamanla ekipmanı geliştirmemiz gerekecek ama idare edeceğiz artık :)
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
Doğru diyorsun :) bende üç abi var sağolsunlar özel kuvvet gibi giydirecekler ondan hesaba katmadım onları :)
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar aldım ilk göz ağrımı şükür :) 150 vulture çarşamba satışını alıcam inşallah kullananlardan tüyo bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

ahanda bu :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Hayırlı uğurlu olsun, ilk tüyo (kullanıcısı olmasamda) ilk göz ağrınız olduğundan, aman ıslak zemine, lastiklere güvenmeyim, kaplumbağa hızında olun, hoş makina kazasız belasız günler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mot...0mr-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Bu link vulture linkidir, mr150 diye tanınır, ilgili başlıkta inciğine boncuğuna raporlar vardır oraya yönelin derim.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
allah razı olsun sağolasın denerken yağmur yağmaya başladı zaten bir arkayı salladım dikkat ederim.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar satışı aldım bugün de gazı bırakınca tık diye bir ses geliyor sebebi nedir
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
59
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. Hayırlısıyla bizde sıra gün sayıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst