Mondial 150 / 180 Z-ONE S kullanıcı yorumları

Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
13
Mondialin bu yeni çıkan 180 Z-ONE modelini aldım 670 KM. oldu şimdilik çok memnunum. Zamanla olumlu ve olumsuz yönlerini paylaşacağım. 150 / 180 Z-ONE S alan arkadaşlar varsa fikir düşüncelerini bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
13
Kimse yorum yazmamış ben ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum. 670 KM deyim şu an. Malzeme kalitesi gayet iyi bilinen çin motoru imajını silmiş görünüyor. Rodajı bitmediği için fazla zorlamadım ama 120 KM ye çok rahat çıkabiliyor. Araç sollamalarda YBR ve CBF e göre çok daha başarılı çabuk hızlanabiliyor. Motor açılsın 130 KM yi rahat görebileceğini sanıyorum. Lastikleri eskiyene kadar kullanılabilir yol tutuşu iyi. Selenin arka kısmı yolcu taşımaya pek uygun değil rahatsız edebilir tek kişi binilirse güzel. Aynaları arkayı pek iyi göstermiyor biraz daha büyük takılabilir. Yakıtı baya ekonomik şöyleki 20 TL lik benzinle yani 4 litre benzinle 200 KM yol gittim 90 - 100 ü geçmeden. Zamanla olumlu olumsuz yönlerini sizlerle paylaşırım.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
teşekkürler bilgi için, ben de 150 vulture, 150 z one, 180 z one arasında kaldım, ne gibi farkları olduğunu kullanıcılar daha iyi bilir, tecrübelerinizi bekliyoruz sabırsızlıkla...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Okuyan Mondial yetkilisi varsa buradan söylüyorum, Bursa'daki bayiniz Moto Limit test motoru olan Z-One 150'nin üzerine yatmış, teste vermiyor. Her seferinde motor hazır değil, plakası yok vs yalanlar uyduruyor. Motoru test ettirmeden satacak haberiniz olsun.

İki motoru yanyana gördğm. Z-One 180'de ön amortisörler daha kalın, büyük motorlarınki kadar, motor daha güzel duruyor gibi ancak Z-One 150'nin ön amortisörleri de ters maşalı. Bu genelde spor motosikletlerde tercih ediliyor. Yürürken ne fark olur, fark olur mu bilemiyorum. Z-One 150'de CBF 150 bloğu var. Muhtemelen 180'den daha az titreşim yapıyordur, test etmek lazım ama yapamıyoruz.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Okuyan Mondial yetkilisi varsa buradan söylüyorum, Bursa'daki bayiniz Moto Limit test motoru olan Z-One 150'nin üzerine yatmış, teste vermiyor. Her seferinde motor hazır değil, plakası yok vs yalanlar uyduruyor. Motoru test ettirmeden satacak haberiniz olsun.

İki motoru yanyana gördğm. Z-One 180'de ön amortisörler daha kalın, büyük motorlarınki kadar, motor daha güzel duruyor gibi ancak Z-One 150'nin ön amortisörleri de ters maşalı. Bu genelde spor motosikletlerde tercih ediliyor. Yürürken ne fark olur, fark olur mu bilemiyorum. Z-One 150'de CBF 150 bloğu var. Muhtemelen 180'den daha az titreşim yapıyordur, test etmek lazım ama yapamıyoruz.

180 Z-One ters amörtisörlü ve ve kalındır, 150 Z-one ise normal amörtisördür. ters amortisör daha fazla yoldaki titreşimleri emer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst