Bugün arayıp söyledim motorun sahibine plakadan pert gözüküyor diye.
Bakalım araştıracak. Motoru alırken (Aralık 2012) istanbuldaki honda servisine falan götürüp baktırmışlar. Problem olmadığı söylenmiş. Açıkcası onunda morali bozuldu.
Motor 2011 yılında 21bin km2de muayeneye girmiş, 2014 mayısta 30bin küsür olarak.
Pert kaydı 2007 yılından. O yıldan bu yana motor 30bin civarı km yapmış. Sorun olsaydı sahiplerinden biri hissederdi herhalde diye düşünüyorum.
Motorun egzosu, sinyalleri, aynaları falan orjinal.
Birde aklıma takılan şey 2006 model olmasına rağmen devir saati 13bin devir. İnternette bir sürü fotoğraf araştırdım. Bazı 2006 grenajlılar 13bin, bazıları 14bin devir. Bu konuda net bilgisi olan var mı?