hayırlı olsun....
motorunun bir kaç fotosunu atar mısın....
photoshop ile şişirilmiş fotolardan bıktıkda...:farao:
Eyvallah...
İlk fırsatta rötuşlanmamış birkaç foto yükleyeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:56 ----------
1200 km piyasaya yeni girmiş bir Motor'un rüşdünü ispatlaması için AZ değil mi?(not: 1.200 km'de safkan ÇİN malına bile bişey olmuyor)...:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Pulsar sahipleri-motorlarınız yağlı pehlivan gibi terlediğini,yedek parçasının olmadığını,selenin beton gibi olduğunu(30dk'kalık sürüşten sonra arka takımı uyuşturduğunu) niye yazmıyosunuz???:mrgreen:
evet bizler belki de risk alarak piyasaya yeni girmiş bir motor aldık ve nedenlerini de yukarıda yazmıştım.1200 km elbette az ama gidişi tutuşu ordan burdan gelen sesleri az çok bi işaret verir sanırım.Bu arada aynı paraya Japonları verdiler de biz mi almadık.İlla ki bir yorum gerekirse pulsar verilen parayı kesinlikle hakeder derim...