Motor kitlendi yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese s.a uzun bir aradan sonra geri döndüm :p Burdan gitmeden önce son bir konu açmıştım belki biliyorsunuz motorum çalışmıyor diye. Tatilden geldikden sonra bugün motoru yine bir tamirciye götürüm dedim (Motor: Kymco agility 125) neyse götürdüm ve motorcu motor kitlemiş dedi bütün motor aşağı incekmiş dedi, Motoru aldığımda temizdi bakımları yeni yapıldığını söylemişti ama motor yağsız kalmış ve kitlemiş eski sahibide yağ eksik değildi diyip yüzüme kapattı. Bende hemen birdaha arayıp adama iyi bir sövüp ben suratına kapattım :cherry: şimdi bu motorun masrafı kaça çıkar tahmini ve sizce bu motor yine adam olurmu yoksa ben bunu elden çıkarimmi?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
servise verdiysen 750 yi gözden çıkart. Dışarıda iyi birisi 500 tl gibi bir rakama bitirir.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
350,,,ile 500 lira arasında fıyat çıkacaktır,

yakın olsan bişiyler yapardık,,,
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
136
motorum mondi falan ama motor kısmının sağ altında yağı gösteren camdan biyer var. eski modellerde yok. her bindiğimde ordan bakarım yağ durumu nasıl. motor çalıştığında hareket varmı falan diye. çubukla uğraşması olmuyor. keşke arada 1-2 dk ayırıp yağına baksaydın bu kadar büyük masraf olmazdı. bununla geçmiş olsun :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorum mondi falan ama motor kısmının sağ altında yağı gösteren camdan biyer var. eski modellerde yok. her bindiğimde ordan bakarım yağ durumu nasıl. motor çalıştığında hareket varmı falan diye. çubukla uğraşması olmuyor. keşke arada 1-2 dk ayırıp yağına baksaydın bu kadar büyük masraf olmazdı. bununla geçmiş olsun :)

Bana veren k*ltak herif herşeyi yeni yapıldı sıkıntısız demişti ustama gösterdim oda alınır demişti demekki motor yağ yakıyodu ::ranntign
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir de bu durumda dusun
600rr motorunu kitleseydin ne b°k yiyecektin

600rr motorum olmadığı için sıkıntı yok :cherry: ama olsaydı bile o yağ varya 1 damla bile eksik olmazdı 10 dk da bi iner kontrol ederdim bırak yağı suyunu bile 1 damla eksiltmezdim :cherry:
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
600rr motorum olmadığı için sıkıntı yok :cherry: ama olsaydı bile o yağ varya 1 damla bile eksik olmazdı 10 dk da bi iner kontrol ederdim bırak yağı suyunu bile 1 damla eksiltmezdim :cherry:

600RR sahibi olmana gerek yok neticede belki de şuanda isteyipte alamayan binlerce kişinin yerindesin ve şanslısın bir motosikletin var. Eğer sen ona bakarsan o da sana bakar motorum nasıl olsa 125'lik pehaaaa der geçersen böyle alırsın motoru eline.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
20 30 tl ye bir yağ alıp yağını düzenli kontrol edip koysaydın , 600 tl gibi bir masrafın olmayacaktı .
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600RR sahibi olmana gerek yok neticede belki de şuanda isteyipte alamayan binlerce kişinin yerindesin ve şanslısın bir motosikletin var. Eğer sen ona bakarsan o da sana bakar motorum nasıl olsa 125'lik pehaaaa der geçersen böyle alırsın motoru eline.

şuanda üzerinde 200 lük silindir var galiba ondan yağ yaktı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst