Çok tutulduğunu nereden anladınız ?
Daha birşeyin tutulduğu yok.
Birçok kişi cesaret edip alamıyor .
Önerirkende , önce o alsın bi kullansın bakalım nasılmış modunda öneriler geliyor.
Önerenlerin çoğuda kulaktan dolma. Motorun resimlerinden başka birşey görmemişler.
Bak mesela bu konu başlığıda aynı şeye hizmet ediyor.
tutulduğuna dair somut veriler olmadığı halde , sanki binlerce satmış , satmaya devam ediyor da bunun sebebi merak ediliyor gibi olmuş.
Tr ye kaç tane gelmiş kaç tane satılmış ona bakmak lazım.
Bir aksilik çıkmadığı sürece çok satıcak gibi görünüyor bu gazla .
İstanbulun en kalabalık yerlerinde dolaşmama rağmen şu zamana kadar 1 tanesi ile benzincide karşılaştım okadar.
Kendi acimdan dusunursem bunu almazsam ne alacagim diye,ya cbr125 ya cbf 150 yasaybr 125.iclerinde en iyisi yine cbr125 liste fiyati 8400 tl ve motor gitmiyor,simdi bajaja gelecek olursak,
Arkasinda ktm gibi bir marka var insanlarin ilgisini cekiyor,
Motor 23 beygir 18 tork
Frenler bybre(brembo 600 cc altinda kullandigi marka)
Enjeksiyon var ve bosch marka ayriyetten bujileride bosch marka.
Rulmanlari skf rulman isvec uretimi(isvec celigi meshurdur bilirsiniz)
Gorunusu bence guzel herkese gore degisebilir.
Simdi niye gidip cbr125 alayim? Sadece japon oldugu icin mi?tabiki japonlara sozum yok ama motorlari cok pahali turk insanini cok iyi cozduler, fiyat her 3 ayda yukseliyor ve bizim milletimiz almaya devam ediyor.bajaj insallah bir devrin sonu bir devrinde baslangici olur..
SS, chopper, kross motorların özel bir kitlesi var ama naked öyle değil.
sen böyle bakar ooooo ktm varmış arkasında ah abi biri atıyor ortaya bir laf bajaj değil ktm çıkıyorKendi acimdan dusunursem bunu almazsam ne alacagim diye,ya cbr125 ya cbf 150 yasaybr 125.iclerinde en iyisi yine cbr125 liste fiyati 8400 tl ve motor gitmiyor,simdi bajaja gelecek olursak,
Arkasinda ktm gibi bir marka var insanlarin ilgisini cekiyor,
Motor 23 beygir 18 tork
Frenler bybre(brembo 600 cc altinda kullandigi marka)
Enjeksiyon var ve bosch marka ayriyetten bujileride bosch marka.
Rulmanlari skf rulman isvec uretimi(isvec celigi meshurdur bilirsiniz)
Gorunusu bence guzel herkese gore degisebilir.
Simdi niye gidip cbr125 alayim? Sadece japon oldugu icin mi?tabiki japonlara sozum yok ama motorlari cok pahali turk insanini cok iyi cozduler, fiyat her 3 ayda yukseliyor ve bizim milletimiz almaya devam ediyor.bajaj insallah bir devrin sonu bir devrinde baslangici olur..
Simdi niye gidip cbr125 alayim? Sadece japon oldugu icin mi?tabiki japonlara sozum yok ama motorlari cok pahali turk insanini cok iyi cozduler, fiyat her 3 ayda yukseliyor ve bizim milletimiz almaya devam ediyor.bajaj insallah bir devrin sonu bir devrinde baslangici olur..
nedense onca soylediklerim arasından birisini seciyor ve onun üstüne gitmeye çalışıyorsunuz, diyelimki bajaj ktm ile ortak degil. herseyini kendi yapıyor motoru yine almak için bir sürü neden var en azından özenilmiş bir motor pulsar,hadi bugun bi motor yapalım cok satalım parayı kazanalım tarzında cıkarılmamış gidip dandik bir beyin ve enjeksiyon sistemide konulabilirdi, yada rulmanları skf degilde baska bi marka olurdu, hemde maliyet düşerdi bajaj daha cok kar ederdi.motoru görelim tanıyalım hep önyargılı olmayalım biraz daha pozitif yaklasalım. iyi sahurlar...