Herkese Selamun Aleyküm Tekeriniz Düz Bassın ..

Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
Herkese öncelikle Allah tan sağlık diliyorum aranıza yeni katıldım.
İsmim Polat İzmir de İkamet Ediyorum yaşım 24 çoktan beri hayalimdi bir motor sahibi olmak ve sizin gibi güzel insanlarla tanısmak eğlenmek gerek abilerim ablalarım kardeşlerimle vakit geçirmek , öncelikle bu forumu akıl edip açan kişiye teşekkürü bir borç olarak bilirim.

Umarım şu saatten sonra birbirimize saygı sevgi çerçevesinde davranırız , yazı içeriğinde kusur olduysa şimdiden affola.

Herneyse fazla uzatıp insanların kafalarını gözlerini yormayalım herkese hayatında başarılar dilerim Allaha emanet olun Tekeriniz Düz Bassın :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
aleyküm selam bende eski kasa olduğundan çift farcıları çok sevmem ama (gerçi bizimkide 2014 çıkışlı 4 yıl garanti)şaka kardeşim hoş geldin kazasız belasız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst