[Bursa - MT]

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaslar kendime kafami boslatmak ve rahatlamak icin bir haftasonu gunu birlik İznik gezisi planliyorum. Pazar gunu iznik golunde guneslenilebilecek, yuzulebilecek, hatta cadir kurulabilecek, sessiz sakin, temiz, guvenli bir yer onerinizi alabilirmiyim? İznik konusunda uyarilariniz vb var mi?

Not: Cadir sart degil. Pansiyon bulabilirim.


Selamlar,

Cem

yılanlara dikkat et derim ben ne zaman iznik gölü çevresine gitsem gölde yada kıyı taraflarında yılan oluyor siyah yılanlar üstü üste sokmalarıyla ünlüdür:)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
yılanlara dikkat et derim ben ne zaman iznik gölü çevresine gitsem gölde yada kıyı taraflarında yılan oluyor siyah yılanlar üstü üste sokmalarıyla ünlüdür:)

Balibey, soyle uygun fiyatli, temiz sezlongu hazir bir isletme var mi? Yanima kucuk bir valiz, havlumu mayomu alip motorla gideyim. Cumartesi gecesi otel falan bulayim diyorum. Cumartesi tarihi yerleri goreyim, pazar da yuzme guneslenme falan. Kafamdaki planin taslagi bu.

Not: hafta ici yalova altinovadayim yani yakin sayilir.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Balibey, soyle uygun fiyatli, temiz sezlongu hazir bir isletme var mi? Yanima kucuk bir valiz, havlumu mayomu alip motorla gideyim. Cumartesi gecesi otel falan bulayim diyorum. Cumartesi tarihi yerleri goreyim, pazar da yuzme guneslenme falan. Kafamdaki planin taslagi bu.

Not: hafta ici yalova altinovadayim yani yakin sayilir.


valla hiç bilmiyorum ben bursada oturduğum için hep günü birlik giderim izniği geçince darka diye bir yer var fakat yazlık tarzı onun dışındada hatırlamıyorum zaten daha ilerleri hep köy çadırda kalmak en iyisi göl kenarında sağlam yerler var yada yolun öteki yanında yanına tarım ilaçcılarından alacağım 5 kkglik ükürtle yılan akrak ve diğer sürünen böcekleri uzaklaştırısın kokusunu sevmezler göle gireceksende bazı yerlerde sazlıklar var sanıyorum bataklık oluyor azı yerlerse deniz kenarı gibi kumsal yada taşlık bir yerden girmek daha iyidir
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
7
Böbrek mevzunu anlamadım ama gezi olayını bayram bitimi organize edicez. Planda kapıdağ yarımadası turu var. Bu arada motorsikleriniz nedir. gezilerdeki kurallar dan biri 80-100 km hız arası yol alamaktır. Çok büyükse makina sorun yaşayabilirisniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------


Yalova yolu aydın bisiklet, pazar pazarı girişi ışıklar motor ve beşyol sevinç motor bakabileceğin diğer alternatifler



Böbrek mevzusu espri maksatlı söylenmiş bir şeydi efem. :)

Motor Ybr 125 zaten kendisinin sınırları o civarda olduğu için hız sınırı sorun olmaz.

Gün uygun olursa kesinlikle katılmak isterim fakat bu şekilde büyük organizasyonlardan ziyade küçük gruplar halinde spontane gelişen geziler olursa tanışma bakımından dahi iyi olur diye düşünüyorum. ::) Buradan ayarlanıp bayram sonrası gibi uzak bir güne değilde hafta içinde Bursa çevresine, Uludağ'a Mudanya'ya yapılan geziler yapılabilir.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
71
Biz pazarı boş geçmedik. İbrahim ile Ataevler'den çıkıp Gemlik-Narlı-Armutlu-Çınarcık-Yalova-Orhangazi-Gemlik-Görükle yapıp geri döndük. Hava gayet güzeldi, yollar belirli yerler hariç çok keyifli idi. Pazar günü havayı değerlendirmiş bir sürü motorcu ile selamlaştık.
Tavsiye edebileceğim bir güzergah.
Herkese iyi haftalar.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Biz pazarı boş geçmedik. İbrahim ile Ataevler'den çıkıp Gemlik-Narlı-Armutlu-Çınarcık-Yalova-Orhangazi-Gemlik-Görükle yapıp geri döndük. Hava gayet güzeldi, yollar belirli yerler hariç çok keyifli idi. Pazar günü havayı değerlendirmiş bir sürü motorcu ile selamlaştık.
Tavsiye edebileceğim bir güzergah.
Herkese iyi haftalar.

Güzel gezmişsiniz.O rotayı bende turlamayı çok istiyorum bu yaz.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Heykelde çevirme vardı dostlar sadece motorlara

Bilgilendirme için teşekkürler.
Yaz gelince her yer motorcu doldu. Çoğunda da kask hiç yok.
Bence kask takmayanlara ceza kesmeleri çok iyi olur.
Ben artçıma ikinci kask olmadığı için pazar günü evime yakın olmasına rağmen Korupark'a bile motosikletim ile gitmeyip otobüse bindim. Durakta beklerken çok sayıda büyüklü, küçüklü, ss, cup , chopper tarzı her marka, model tekli, artçılı olarak kask olmadan motosiklet kullandıklarını gördüm. Maalesef bizler millet olarak akıllanmayız.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Düşündüğünüz bir etkinlik var mı ?
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/133238-1-motosiklet-net-yalova-iftar-etkinligi.html
Yalova'da iftar etkinliği varmış.26 Temmuz Cumartesi aslında toplanıp bizde gidebiliriz :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
52
Bilgilendirme için teşekkürler.
Yaz gelince her yer motorcu doldu. Çoğunda da kask hiç yok.
Bence kask takmayanlara ceza kesmeleri çok iyi olur.
Ben artçıma ikinci kask olmadığı için pazar günü evime yakın olmasına rağmen Korupark'a bile motosikletim ile gitmeyip otobüse bindim. Durakta beklerken çok sayıda büyüklü, küçüklü, ss, cup , chopper tarzı her marka, model tekli, artçılı olarak kask olmadan motosiklet kullandıklarını gördüm. Maalesef bizler millet olarak akıllanmayız.

Cezalar havada uçuyodu valla yazsınlar tabii kimsenin canını sağlığını düşünmüyo şekil peşindeler
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Cezalar havada uçuyodu valla yazsınlar tabii kimsenin canını sağlığını düşünmüyo şekil peşindeler

Onlar şekil yapacak diye biz gibi kurallara uyanların canını çıkaracaklar.
Birde hergün kazalarda ölenleri duymaktan bıktık.Gerekli güvenlik tedbirleri ile ölümlü kazalar hiç olmazsa bir nebze azalmakta.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlar sonunda motoruma kavuştum. :)
onQRbR.jpg
[/url][/IMG]
lBY6Mg.jpg
[/url][/IMG]
V2p1kj.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Hayırlı olsun Memduh sana çok yakışacak... Bu arada çok yakında İftar Organizasyonumuz olacak arkadaşlar bizimle kalın...:cat:
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı uğurlu olsun Memduh.
Kazasız,belasız keyifle uzun yıllar kullan inşallah. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst