- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, bugün a2 direksiyon sınavına girdim ve kaldım, kalmadım bıraktılar. Bizim motorun zinciri kopmuş başka kurstan bir motor bulmuşlar bizim ki 150'lik gelen motor ise 100'lük. Motorun benden önce benzini bitmiş sürüş sırasında benzin atmışlar sonrasında motor geldi ben bindim motoru 2'de çalıştırdım hoca kesinlikle 2'de çalıştırın öyle gidin diyordu ben yine 1'e alıcaktım ama hem komisyon hem hoca acele ettirdi geç kaldık diye son aday bendim. Birde yeni gelen motorun vitesleri farklıydı karıştırırım diye atmak istemedim. birinci kalkışımda kalmadı stop etti ikincidede öyle oldu ücüncüde kalktı motor 2 metre gitti gaza bastım ama gazı almadı olduğu yerde kaldı motor ve stop etti arkadan bağırdılar tamam insin demiş komisyon ben tabi şoka girdim diğer adaylarda motordan anlayan adaylar bunlar motordan farklı ses geldi dedi. Yalvar yakar dinlemediler hoca bindi motora test etti oda dedi motorda sorun var diye komisyon bizim yapcağımız birşey yok sürücü kursunun sorunu diye sinirden ağlıyacaktım neredeyse. Çünkü motor aldım ben burdan başka bir şehire taşıyacam menzun oldum ehliyetsizde bir yere götüremiyorum motoru nereye koyacam ben ne yapacam o kadar masraf ve bir sonraki sınav 1 ay sonraymış. Şimdi söyleyin arkadaşlar benim suçum neydi neden kaldım neden mağdur oldum ben? Komisyonun bir ikinci lafı müfettişler var ordalar bişey yapamam die müfettişin yanına gittim müfettiş felan yokmuş beni kandırmış başka bir denetmen burda müfettiş olmaz felan dedi. Sinirden ne yapcağımı bilmiyorum. Ankarada bir eniştemiz dayımız yoktu ki arayalım hallettsin durumu. Kurs sahibi ile tartıştım nereye şikayet edersen et dedi baksanıza rezilliğe ! :'(