150 Z-ONE
Merhabalar,
Ben de sizin gibi yurt dışında yaşıyorum ve motosiklet sevdalısı olduğum için 3 ay önce tatil için Türkiye'ye geldiğimde bu modeli satın aldım,satın almadan önce sizin de belirtmiş olduğunuz bir takım model ile ilgili sorularım vardı ve bayileri ziyaret ettiğimde yeni model olduğu için gerekli bütün ayrıntıları söylediler ayrıca modeli test etme fırsatım da oldu ve sonuç olarak hiç kuşkusuz almaya karar verdim.
Formlardaki yorumları sanırım incelemişsindir .....
(M_S_T
Arkadaşım amortisörler konusunda kullanım rahatlığı ve konfor kullanan ve test eden biri olarak bu iki modelin geldiği günden beri takipçisiyim daha önceden drift kullandım mr kullandım onlar başka güzel ama bu duruş ve Street gibi durmasıyla başka güzel sele oturuş rahatlığı mükemmel ön amortisörler piyasadaki ybr olsun cbf olsun diğer modellere göre daha kalın ve daha iyi süspansiyona sahıp iç boru kalınlığı 37 mm motor performansı rahatlıkla 125 km hızlara çıkabiliyor kalkış biraz yavaş kalkarsın ve buda yakıt konusun ekonomik olmasından bağlıyorum üzerinde zaten 150 cbf motoru ile aynı motor bloğu var titreşim sıfır rölantide çalıştığını bile duymuyorsun yakıt 70-80 kmh sabit hızlarda rahat 2.4ile 2.7 barası belkide daha düşükte olabilir bu oran. arkadaşım alacaksan eğer çok memnun olacağın bir modeldir ve ayrıca uzun yıllar kullanırsın haa bide kaporta aksamı tamamen kırılmaz kaporta aksamı. kaza ve darbede değil tabiiki şimdideden hayırlısı olsun. )
Sanırım bu arkadaşlar modeli yakından ve teknik olarak takip eden arkadaşlar ve onların yazmış olduğu bilgilerin hepsi doğrudur,modelde titreşim yok olduğunu söyleyebilirim ben de dolayısıyla hem sizi hem de arkanızda yer alan arkadaşınızı hem kısa hem de uzun yollu mesafelerde rahatsız etmeyecektir,son sürat 90 km göstermesi ise olması gereken değerdir,elbette 150 cc 'lik bu motor 90'ı geçecektir ve geçiyor fakat motorun rodaj dönemini iyi geçirirseniz son hız iyi seviyelere gelecektir,(135-140 km),eğer yıllardır motosiklet piyasasını takip ediyorsanız bir konuyu da paylaşmak isterim ,yıllar önce peugot moped motosikletler vardı (49-70cc)bunlar bile 90 km hızı rahat görmekteydi,sonuç olarak 150 cc'lik bir motorun 3.viteste bu hızı görebildiğini sizinle de paylaşayım,
Yakıt tüketimi ise normal süratlarda kesenizi düşünecek kadar iyi olduğunu söyleyebilirim,benzin deposu yeterince büyük kapasite de ve tamamını doldurduktan sonra günde standart bir KM yapıyorsanız,yakın zamanda benziliğe uğramınıza gerek yok,yorumlarda arkadaşlar değerleri paylaşmış ben kısa süre kullandığım için hesaplama fırsatım olmadı,(şu an tekrar yurt dışına döndüm)
Rampalarda hız da 150 cc olduğu için gerekli performansı vermektedir,benim denemiş olduğum rampalarda vitesi pek düşürmedim,o yüzden gayet güven verici,
Sonuç olarak benim için en önemli noktaları sizin için sıralayayım,benim favorim her zaman metalik mavisi olduğu için mavi renk seçimiydi ve bu rengi size tavsiye ederim,diğer konu touring mosotiklerde hemen hemen hiçbirinde olmayan gizli sele bagajının olması ve ruhsat,su,anahtar takımı,eldiven,gözlük,anahtarlık,cüzdan gibi üstünüzde rahatsız edici bütün eşyaları buraya koyabilmenizdir,diğer özellik son yıllarda hem arabalarda hem de motorsikletlerde moda olan led ışık sistemi,bu da önem verici bir özellik,daha sonra digital gösterge paneli var kontağı açtıktan sonra devir kadranın hareket etmesi ve içindeki özellikler ve ayrıca gece ışıklandırması da mükemmel tasarlanmış son olarak en güzel son özelliği ise touring tarzındaki diğer firmaların modelleri arasına modelimi park ettiğimde ve karşıdan hangi model daha göz alıcı olduğunu düşündüğümde kendime benim modelin diğerlere göre daha göze hitap etmesinden başka gurur verici hissettirmesi ayrı bir heyacan,
Motosiklet sevdalısı olduğunuz için tebrik ederim ve modeli almaya karar verirseniz size ve diğer kullanıcı arkadaşlara Allah kaza bela vermeden kullandırmaya nasip etsin,
Hayırlı günler....