- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 718
Bu hafta içinde sıfır almayı düşünüyorum. Fakat beni korkutan yakıtı. 100 km de kaç litre yakıyosunuz ortalama olarak?
kdiner 150 mcx de sellektör düğmesi var
Bu hafta içinde sıfır almayı düşünüyorum. Fakat beni korkutan yakıtı. 100 km de kaç litre yakıyosunuz ortalama olarak?
Ben minimum 3.3 ü görebildim. Maksimum da sizin dediğiniz gibi.3,50 ila - 4.20 arası istanbul ortalamam
çok rahat altınada 1cm sünger atmıştım.pofuduk sele oldu) tavsiye ederim...
ybr yan sanayi amartisör..daha yükseldi motorun arkası.ve gayet yumuşak hatta biraz sertleştiriyorum 4 kademeli sertlik ayarı.2 ci kademeye getirdim..
cg karbüratörü mü ?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cg-200-modeller-manifolt-30mm-159169555/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-kanuni-racer-200-cg-200-cg-250-monifolt-130663411/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-cg-performans-karburator-200cc-puskurtmeli-shengwey-167606427/detay/
bunu mu aldın ?