Bugün motosikletle işe gitme günü #RidetoWork

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
1992 yılından beri süregelen ve her Haziran ayının 3. haftası tüm motosiklet tutkunlarının işe motosikletleriyle gitmesini teşvik eden “Ride to Work” işe motosikletle gitme günü bu sene 16 Haziran 2014 pazartesi gününe denk geliyor.

Ulaşımda motosiklet ve scooter kullanımının yaygınlaşması amacı ile yapılmaya başlanan etkinlik ilk olarak 1989-1991 yıllarında motosiklet ekipmanları üreten Aero Design firmasının kullandığı "Work to Ride – Ride to Work" sloganından esinlenerek 22 Temmuz 1992 'de yapılmış.
 

Ekli dosyalar

  • motosikletle-ise-gitme-gunu-2014.jpg
    motosikletle-ise-gitme-gunu-2014.jpg
    94.4 KB · Görüntüleme: 8,696
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
karşıyaka'dan alsancak yönüne, işe giderken trafikte gördüğüm motosiklet sayısı 1 yada 2,
bilemedin maksimum 4 yada 5

geri kalanlar trafikte beklemeyi çok seven vatandaşlardan oluşuyo, canlarım benim.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
niye böyle bir konuyu mesai başladıktan sonra açıyorsunuz?
and the logic oscar goes to admin.... :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Özel durumlar dışında sürekli motorla gidip geliyorum, geldiğim istikametten düzenli olarak motor ile gelen bir arkadaşa rastlamış değilim.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
3 senedir her gün motosikletle gidip geliyorum , teşviğe gerek yok, İstanbul da araç kullanmak için deli olmak gerekiyor.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
ben hergün köprü geçerek işe gidip gelirim günde 40 km yaparım kışın benim gibi 3-5 kişi var yazın yazlıkçılar dolu kışın kimsenin totosu yemiyor motora binmeyi kar yağmadıkça devam, mayısta motor alıp ekimde satanlara selam..
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
54
Otomobil kullandığım zaman trafikte bekleyince "şimdi motorum olsa şuracıktan geçerdim " diyor çıldırıyorum :queen:
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
3 aydan beri motosiklet kullanıyorum. Aşırı yağmurlu günler dışında her gün işime motosikletle gidiyorum. (Akyaka-Muğla 30+30=60 km.)
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Ben hergün gidiyorum bana hergün motosikletle işe gitme bayramı :queen:
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Motorumu aldığımdan bu güne yağmur olmazsa eğer işe gidip geliyorum. Servisle 45 dakika (aktarmalı) motorla 12 dakika.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Bursa'da felaket yağmur olmasına rağmen işe motorumla gittim :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst