İlandaki motosikleti inceleyebilir misiniz?

rca

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
74
Merhabalar, bu ilandaki motosiklet hakkında ne düşünürsünüz? İyi bir pazarlıkla alınır mı?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-motosah-tan-2006-gsxr-600-167804206/detay

en az 2006 model olmak kaydıyla 600cc ss bakıyorum, başka öneri ilanlarınız varsa memnun olurum, teşekkürler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bu paraya sıfır 2014 model mt-07 almak daha mantıklı bence :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
ya da bell kask alabilirsiniz, ben olsam bell kask alırım :mrgreen:
ezio etme eyleme la adam SS istemiş

bu tarz performans makinelerde paraya kıymayıp makineye bağlatmak en güzeli, yoksa makine düzgün çalışıyor olsa bile içeride neler olduğu bilinemiyor, öyle bir abimiz 600rr bağlattığında krankta çatlak tespit etmiş honda. ben kranka kadar bakabildiklerinden haberdar bile değildim, hala çok oturmuş da değil kafama sistem ama güvendiğim bir abim olduğu için doğru varsayıyorum.

sonuç olarak bir yetkili serviste baktırmayacaksanız rulet olur gibi geliyor bana

hayırlı olsun şimdiden :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
ya da bell kask alabilirsiniz, ben olsam bell kask alırım :mrgreen:
ezio etme eyleme la adam SS istemiş

bu tarz performans makinelerde paraya kıymayıp makineye bağlatmak en güzeli, yoksa makine düzgün çalışıyor olsa bile içeride neler olduğu bilinemiyor, öyle bir abimiz 600rr bağlattığında krankta çatlak tespit etmiş honda. ben kranka kadar bakabildiklerinden haberdar bile değildim, hala çok oturmuş da değil kafama sistem ama güvendiğim bir abim olduğu için doğru varsayıyorum.

sonuç olarak bir yetkili serviste baktırmayacaksanız rulet olur gibi geliyor bana

hayırlı olsun şimdiden :wiinkk:

Arkadaş başka önerileriniz varsa memnun olurum demiş bende bu yüzden farklı bi öneri yazdım fena mı :cherry: Ben olsam 2006 model 8 yıllık bir motora o kadar para veren kadar sıfır mt-07 veya xj6n alırdım en azından sıfır makinede kafam rahat olur :) 2006 model ss motoru kim bilir ne kadar zorladılar , neler neler yaptılar motora bilemiyoruz :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
bir zamanlar o paraya 600f alırsın vardı :mrgreen: mt hep kırdı o geyikleri
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
bir zamanlar o paraya 600f alırsın vardı :mrgreen: mt hep kırdı o geyikleri

Şuan zaten bu fiyat aralığında ne iyi alınabilecek motor Mt-07 veya xj6n modeli :) Hondanın yeni model cb500r cb500f bile mt-07 den daha pahalı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst