Uzun Boylular için hangi motorları ÖNERİRSİNİZ

Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Merhaba abilerim kardeşlerim şu zamana kadar hangi motoru begensem boyum cok sorun cıkarttı yaz geldigi içinde bir motor almak lazım
ama gel gelelim motor altımda oyuncak gıbı kalmasın ıstıyorum 1.95 boy var buboya göre bir motor biliyorsanız paylaşırsanız sevinirim yaş 18 bu arada sport modoller daha iyi olur şimdiden teşekkürler
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
endurolar ve cruiserlar senin boyuna uygun ama onlarında en az 600 cc olanları 250 cc de küçük kalıyor sport motor istiyorsan en kalıplısı hyosung gt250r başka büyük racing bilmiyorum ben
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Dostum yamaha Wr 125 x/r modelleri başlamak için uygun olur
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
3
o boylardaysan ve yeni başlıyorsan wr serisi uygun bir seçenektir. Sele yüksekliği 875mm bu xt660 serisiyle aynı yükseklik. küçük duracağını sanmıyorum
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Sport bise istiyosan abi boy meselesini boşver kalıplı bir motor al 600 rr veya 1000 rr pek uzun değiller ama boyum 1.68 bu modellere çok rahat bindim indim bende şaşırdım aslında ama bi bakman lazım piyasaya.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Yani şunuda anlamıyorum. Sen motora bin, test et. Rahat ediyorsan keyif aldıysan sıkıntı yok. Karşıdan baktığında motorun altında nasıl durduğunun bir önemi yok bence
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
cross istemiyorumda ondan pek crpss çeşitlerine bakmadım ama bu gidişle sportta da bana göre bişi cıkmıcak gibi yorum için teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

Yani şunuda anlamıyorum. Sen motora bin, test et. Rahat ediyorsan keyif aldıysan sıkıntı yok. Karşıdan baktığında motorun altında nasıl durduğunun bir önemi yok bence

orasıda dogruda insan bi kötü hissediyor motorun üstünde büyük kaldıgında şöyle bişide var 65 kiloyum :D o kadar da büyük durmaz diyolar da pek güvenemiyorum
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
benim boy 1.96..bize en uygun DL650, transalp, suzuki burgman 650..


eee bunlar da çok para olduğuna göre. mecbur ufak motorlara binecez. alışkınız biz. pantolon bulunmaz ayakkabı bulunmaz gömlek bulunmaz. e motor da bulunmaz :) bende bajaj discover var.. para yok mecbur küçük gelen motor. alışık olmamız lazım böyle şeylere.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
benim boy 1.96..bize en uygun DL650, transalp, suzuki burgman 650..


eee bunlar da çok para olduğuna göre. mecbur ufak motorlara binecez. alışkınız biz. pantolon bulunmaz ayakkabı bulunmaz gömlek bulunmaz. e motor da bulunmaz :) bende bajaj discover var.. para yok mecbur küçük gelen motor. alışık olmamız lazım böyle şeylere.

Valla doğru diyosun bu aralar bajaj pulsar 200 ns araştırıyorum hadi hayırlısı bakalım yorumlar için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst