Karbüratör tıkanmış tahliye hortumundan benzin boşalıyor.

Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
217
Motorun benzin deposu paslı bayaa bi :) haliyle karbüratör tıkanmış sanırım benzin musluğunu açınca şakır şakır benzin boşalıyor tahliye hortumundan.
Daha önce bi karbüratör temizlemeye çalıştım beceremedim.Bunuda açıp berbat etmek istemiyorum.Açmadan temizlemenin bi yöntemi varmıdır depoya bi sıvı koyup boşaltmak gibi vs.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
korkulacak birşey yok açacaksın alt tası şamandıra ayarı vs oynamadan temizle tak.şayet sıkıntı gitmazse şamandıra ,şamandıra iğnesi veya iğne yuvasında sıkıntıda olabilir.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
orda bir benzin emiş memesi de var içini inci bi tel ile temizleyin tıkanabiliyor mobylet paçaları satan yelerde horrtuma takılan filtreler var 1 tl tanesi 3-4 tane alın ben ondan taktım hem kendi filtresi var hemde hortuma taktım karburatörü söküceğime onları değiştiriyorum yada temizliyorum
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
depo çıkışı ile karbüratör arasına bu filtreden tak...
içi doldukça, çıkar ters çevir üfle yada tanzikli suya tut geri tak devam....
 
Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
217
sağolasın açtım alt tas baya pislenmiş sorun şimdilik düzeldi o filtreden bulup takarım .
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bende bu konuyu gördüm o üstteki filtreden var bnde kendi filtreside var sökdüm karburatörü açtım altını tertemiz gram pislik yok 92 lik meme takılıymış acaba büyütsem memeyi çekide artma olurmu yada boğulurmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

kadeş karburatörün memesine baktınmı benzin çekicem die pisliği içine çekmiş olaiblir gene az benzin çekiyo olabilir onada baksaydın keşke
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
sağolasın açtım alt tas baya pislenmiş sorun şimdilik düzeldi o filtreden bulup takarım .

genelde samandra takılı kalınca yandaki delikten benzin tasar, ama sagı inerken tahliyeden akıyor gibi görünür.

bence sorun samandranın takılı kalması :cat:

bende bu konuyu gördüm o üstteki filtreden var bnde kendi filtreside var sökdüm karburatörü açtım altını tertemiz gram pislik yok 92 lik meme takılıymış acaba büyütsem memeyi çekide artma olurmu yada boğulurmu[

memeleri değişirsen-buyutursen bogulma olması muhtemel.

sadece gaz pistonundaki iğneyi ayarla, sekmanı alta indir
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
genelde segman 3 de oluyor,

onu 4 e yada 5 e cekip yeni hale göre da az hava ayarıda yaparsan etkili olur

vz2aDA.jpg


Abi olabilir çünkü sürekli akıyodu şuan bi sorun yok bakalım.

motoru stop edince benzin muslugunu kapatmayı alıskanlık haline getir.

yoksa altın degerinde benzinin bir bakmıssın ki yerde göl olmus da olabilir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
217
Karbüratörün memesine hiç dokunmadım kapattım sadece alt tası temizledim belkide şamandıra takılı kalmıştı
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
performansından memnunum şuanlık dün göz ayarı subap ayarı yatım üst kapağı açmadan çok boşluk vardı elimle aldım boşluğunu çok sıkmadım gene boşluk var ayarlamaya alet olmadığı için sıkıntı çıkarmasın diye burda ki ustada el ile ayarlıyo sinir oluyoum elle ayarlamayı bende yapıyorum :S
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
performansından memnunum şuanlık dün göz ayarı subap ayarı yatım üst kapağı açmadan çok boşluk vardı elimle aldım boşluğunu çok sıkmadım gene boşluk var ayarlamaya alet olmadığı için sıkıntı çıkarmasın diye burda ki ustada el ile ayarlıyo sinir oluyoum elle ayarlamayı bende yapıyorum :S

dogru üst ölü noktaya aldıktan sonra ellede yapsan olur.

iyi yada kötü oluyor.

cok sıkı olmazsa sorun olmaz.

genelde sesli olması daha saglıklıdır.rahat calısır
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
aynen el ile çok az bir boşluk var açtım baktım elle çok abartılı boşluk vardı sıktım kendim gps ile 119 yaptım iki kişi düz yolda bayır açça 124 gösterdi

mlyXOV.png
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

bu arada subaplara ellemeden önce gps ile 111 yapmıştım max çok az eğimli bi yolda çok farketti
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
muhtemelen şamandıra takılı kalmıştır. tornavidanın arkası ile 2-3 defa karbüratöre tıkla ki şamandıra takılı kalmaktan kurtulsun. sökmeye gerek kalacağını sanmıyorum.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
aynen el ile çok az bir boşluk var açtım baktım elle çok abartılı boşluk vardı sıktım kendim gps ile 119 yaptım iki kişi düz yolda bayır açça 124 gösterdi

[url=http://hizliresim.com/mlyXOV][url]http://i.hizliresim.com/mlyXOV.png[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

bu arada subaplara ellemeden önce gps ile 111 yapmıştım max çok az eğimli bi yolda çok farketti

bu hangi program acaba ? Androidde varmı :D
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
evet vanadan sonra bunu takıyorsunuz sonrada karburatre giiş yapıyosunuz bşka hortumla
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
4
kristallenme olmuş benzinde zamandıra tapasının kapanmasina engel olmuş, tornavida ile vurdugunda belki dusebilir hazneye ama sarsintiyla tekrar ayni sorunu yasayabilirsin. Karburatörün alt haznesini söküp temizlemeni tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst