[Bursa - MT]

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Bende gelirim.

Solo Türk 8 Haziran Pazar Günü Işıklar Askeri Lisesi tarafından düzenlenen şenlik kapsamında Yunuseli Havaalanı'nda şov gerçekleştirecek.
Etkinliğe birçok kurum ve kuruluş destek verirken, şenlikte planörlerden model uçaklara, yarasa adamdan paraşütle atlayışa kadar birçok gösteri meraklılarıyla buluşacak.
Saat 12:00'de başlayacak etkinlikte dünyaca ünlü Türk akrobasi uçağının gösteri uçuşu gerçekleşmesinin ardından Grup Gripin konseri ve havai fişek gösterisi yapılacak.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
08-06-2014 pazar ışıklar askeri lisesi tarafından düzenlenen şenliğe katılmak isteyen isimleri yazsın
Buluşma saati:11.00
buluşma yeri : hürriyet meydanı (herkes bilir diye seçtim değiştirmek isteyen yazabilir)

bulamayanlar olursa tel no: 538 394 08 78
not: motorsikletlerin hiçbir önemi yok sadece sizi getirip götürsün yeter :)


katılacaklar (katılmak isteyenler isminizi yazınız.)

1-Samet Temel
2-Emre Binici
3-
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlar bende katılmak isterdim ama bana yarın 08/16 mesai kilitlediler:pale: oyuzden gelemicem ama gösteriden sonra gezi falan olursa banada haber verin bende katılırım 16:30 dan sonra müsaitim. :)
iyi eğlenceler.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
arkadaşlar bende katılmak isterdim ama bana yarın 08/16 mesai kilitlediler:pale: oyuzden gelemicem ama gösteriden sonra gezi falan olursa banada haber verin bende katılırım 16:30 dan sonra müsaitim. :)
iyi eğlenceler.

abi sıkıntı yok o saatten sonra orada olursak Emre'yle irtibat içinde olursan bir şekilde bulusuruz.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
arkadaşlar bende katılmak isterdim ama bana yarın 08/16 mesai kilitlediler:pale: oyuzden gelemicem ama gösteriden sonra gezi falan olursa banada haber verin bende katılırım 16:30 dan sonra müsaitim. :)
iyi eğlenceler.

Memduh ne çok çalıştırıyorlar seni ya.:)
Bu kadar parayı nerede saklıcaksın,bilemiyorum yani.:)

Yarın aile olarak SoloTürkü seyredeceğimiz için maalesef bende sizlere katılamayacağım.

Günlerdir yağdı-yağacak derken bugün yağmuru ıslanmayı göze alıp iki Apache Gündoğdu,Kurşunlu,tekrar Gündoğdu(mudanya yolu kapalıymış.)Mudanya yapıp eve geldik.
Özlemişim gezmeyi.Kurtların birazı gitsede daha geride çok kurt kaldı bende.:)
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
Bugün Oylata gittim.Gündüzlü'den sonraki yol asfaltlanmış, yollar güzel olmuş.
Güneş duasına çıkalım:)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
solo türkün gelişi nasıl bi gelişti oyle suınucu geliyo geliyo dediğinde ben piste cıkıp havalanacak derken bi anda üstümden geçti az daha bırakacaktım oraya.
harika bi gösterıydi.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Bizde çok uzun zaman bekledik gelecek diye.
Dış kısımda Yunuseli yolunun üst kısmındaydık. Bu sebeple sunucu filan duymadık.Akrobasi uçağı ile SoloTürk'ün gösterileri çok güzeldi.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Bizde buğün düzenlenen solo türk gittik.





Ben gece tek başıma gripin konserine gittim.Motor üzerinden seyrettim,sahneye biraz yakın bir yere çekip :)
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Emre ilk resimde özürlü gibi çıkmışım birde aşırı kiloluymuş gibi nasıl bir telefon var sende :D güzel gündü şehir içi çok yol yaptık telefon alma olayı olmasaydı güzel yerlere gidebilirdik ama yinede güzel gündü Solotürk'ün üstümüzden geçme olayı zaten en güzel yeriydi :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Ellerim siyah çünkü bakım yapmadan uçmak istemedim...



İşte Solo Türk Başımın üzerinden bir geçişi vardı kiii o sahne ve adrenalini ölene kadar unutmayacağım...Motosikletle bile yaşamadım belki..



İşte "Sizinle Türk Milleti Gurur duyuyor " Dediğim An. "Rabbim Sizi Havada ve Karada Korusun Muhafaza Etsin "Diyince Gevşedi ve Gülümsedi Pilotlarımızın Yorgunluktan Asılmış Yüz Kasları...

...)

:cat::rendeer::cat:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Solo Türkü kaçırdım :(


Yarın Eşgel yapıcam.
Yol arkadaşı olmak isteyen olursa beklerim.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Solo Türkü kaçırdım :(


Yarın Eşgel yapıcam.
Yol arkadaşı olmak isteyen olursa beklerim.

berkut ben gelirdim ama yarın gündüz çalışıyorum oyuzden gelemem :( ama akşam gezintisi yapmak isteyen varsa seve seve eşlik ederim mudanya olur dağyolu olur gemlik olur benım için hiç farketmez yarın akşam 17:00 den sonra boşum.:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
berkut ben gelirdim ama yarın gündüz çalışıyorum oyuzden gelemem :( ama akşam gezintisi yapmak isteyen varsa seve seve eşlik ederim mudanya olur dağyolu olur gemlik olur benım için hiç farketmez yarın akşam 17:00 den sonra boşum.:)
Memduh abi 5 ten önce boş olma ihtimalin hiçmi yok :)

Bana müdürünün telefonunu veririmisin :queen:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bugün Enes, Ben , Bilal Eşgele gittik.

Gitmişken Eşgeldeki babaannemin yazlığına uğradık. Şansımıza babaannem yazlıktaymış tamda.
Çay demledi içtik :) Sonra sahile indik.
Eğlendik :)








 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Gençler ne güzel gezmişsiniz.
Helal olsun sizlere.
Bizde akşam 6'dan sonra Memduh kardeşim ile birlikte Mudanya'ya gittik.Sağolsun beni kırmadı ve geldi.
Manzara da,sohbette çok güzeldi.
İnşallah hafta sonu hava iyi olurda daha
uzun soluklu bir gezi yaparız.
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
Bugün Enes, Ben , Bilal Eşgele gittik.

Gitmişken Eşgeldeki babaannemin yazlığına uğradık. Şansımıza babaannem yazlıktaymış tamda.
Çay demledi içtik :) Sonra sahile indik.
Eğlendik :)



[url]http://i.hizliresim.com/0V69ZD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/NVBmJk.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/XW1mpO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/DXbpry.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7mn5pr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rLknDB.jpg[/url]

bilalle biraz dağ yolu yaptık gitmişken azıcıkta viraj yaptık iyi geldi güzel bir gündü çaylar nefis :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Benim motorun rodajı nihayet bitmek üzere 900 km oldu, ne rodaj yaptım hep şehir içinde 1 ay sürdü nerdeyse:) artık gezi falan olursa gidebilirim, 100km sonra bakıma gidicem, kullanma klavuszunda ilk 800km 5500 devirin altında, 1600km ye kadarda 7250 deviri geçmeyin yazıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst