[Bursa - MT]

Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
görüş mesafesini 1.5 2 m reye kadar düşüren sisten daha kötü ne olabilirki diye düşünürken patlayan sağanak fenaydı. güzel tecrübe oldu donuma kadar ıslandım. ceket su geçirmedi allahtan :D
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Kış aylarında 'Ne zaman yağacak bu yağmurlar derken,şimdi de 'Ne zaman bitecek bu yağmurlar' demeye başladım.
Hava raporlarına göre perşembe gününe kadar hep yağmurlu.Bu sebeple gezi planı bile yapamıyoruz.
Hayırlısı olur inşallah.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Kış aylarında 'Ne zaman yağacak bu yağmurlar derken,şimdi de 'Ne zaman bitecek bu yağmurlar' demeye başladım.
Hava raporlarına göre perşembe gününe kadar hep yağmurlu.Bu sebeple gezi planı bile yapamıyoruz.
Hayırlısı olur inşallah.
abi bunlar hep senin yüzünden yıllık izine çıktın ortalığı sel bastı:))
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
kimse yokmu nereye gitti bu millet 3 gündür tık yok :)

Herkes senden bir ateş bekliyor sanırım.:)
Yağmurda yağsa'hadi millet şuraya kısa bir tur yapalım'gibisinden:)
Benim piknik işide yağmur sebebi ile ertelendi.pazar günü için haberleşelimde biraz turlayalım bari.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Apache'nin fabrika lastiklerinden yağışlı havalarda o kadar korkuttular ki,güvenipte
kullanamıyoruz.Yoksa ufaktan bende
gezeceğim.
Neyseki cumartesi günü hava ara ara iyi
olacak gibi görünüyor.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Memduh Solo Türkün gösterisine ayarlayalım bişeyler...Özdilekte buluşup Nilüferköy-Gündoğdu-Yunuseli-hava Ulaştırma olabilir,kötü olursa da direk hava ulaştırma tabii iptal olmazsa...
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Memduh Solo Türkün gösterisine ayarlayalım bişeyler...Özdilekte buluşup Nilüferköy-Gündoğdu-Yunuseli-hava Ulaştırma olabilir,kötü olursa da direk hava ulaştırma tabii iptal olmazsa...

nevin hoca meteroloji yağmur var diyo SOLO TÜRK bu havada gösteri yaparmı acaba gösteri iptal olmasın.
isterseniz haftaya pazar bi gezi düzenliyelim nedersiniz?

http://www.mgm.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=BURSA#sfB
http://www.accuweather.com/tr/tr/bursa/317350/weekend-weather/317350

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

tamda ben diyecektim :)

Sanırım yağmur sebebi ile gezen azaldı.

berkut sen yaşıyomusun sesin soluğun çıkmıyo senden umudu kesmiştim. :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
nevin hoca meteroloji yağmur var diyo SOLO TÜRK bu havada gösteri yaparmı acaba gösteri iptal olmasın.
isterseniz haftaya pazar bi gezi düzenliyelim nedersiniz?

http://www.mgm.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=BURSA#sfB
http://www.accuweather.com/tr/tr/bursa/317350/weekend-weather/317350

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------



berkut sen yaşıyomusun sesin soluğun çıkmıyo senden umudu kesmiştim. :cherry:

Ahahah abi telefon serviste :)
Umarım arkamdan iş çevirmiyorsunuzdur bizimkilerle :queen:
Birde şey diiyim , eğer haftaya pazar olursa tamda Lys sınavının olduğu güne denk gelir :)
Yani biz birdahakine kaldık ozaman yine :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Ahahah abi telefon serviste :)
Umarım arkamdan iş çevirmiyorsunuzdur bizimkilerle :queen:
Birde şey diiyim , eğer haftaya pazar olursa tamda Lys sınavının olduğu güne denk gelir :)
Yani biz birdahakine kaldık ozaman yine :)
berkut ben senin arkandan iş cevirirmiyim hiç :cherry: :cherry:
haftaya olmaz sa bidaha ki haftayada bursaenduro festivali var oraya gideriz.
hafta içi akşamlarıda buluşabiliriz mudanya yada dağ yolu falan gezebiliriz aslında.
krDWym.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Havanın güzel olduğu(olursa tabii:) )akşamlarda da gezilebilir Memduh dediğin gibi.Ayrıca festivale gitmek te çok eğlenceli olur.

Bir aksilik çıkmazsa katılmak isterim.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Muhtemelen SOLO TÜRK gelir gösteriye cuma günü yağmurlu havada 2 jet gelip 15dakika kadar gösteri yaptı hava ulaştırmada, pazar günü bi buluşma yaparsanız bende katılmak isterim.

-Arkadaşlar an itibarıyla SOLO TÜRK şuanda Hava ulaştırmada :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
12:00 da başlıyor Solo Türk'ün gösteri saati 15:00 olabilir.

o zaman saat olarak en gec 10.30 diyelim 11.00 e kadar ortak bir nokta seçelim orada bekleyelim sonra cıkarız ziraat olur yada bilen varsa baska yer orası olur benim için fark etmez maksat muhabbet olsun tanısmadıklarım var forumda nasip olursa tanısırız. hava durumuna güvenmiyorum birinde güneşli birinde bulutlu birinde yagmurlu gosteriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst