Sonunda bir motor aldım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet beyler sonunda marşa basıp çalışan bir motor aldım. Motor kymco agility 125 ama 150cc silindir takılmış acayip seri ve fena teker yapıyo trafikde arabaların arasında felan fena akıyom genelde tam gaz gidiyom mahallede olmadığım sürece :cherry: ama merak ettiğim bi konu polise yakalanırsam ne kada ceza öderim? Şuanda motorda plaka takılı deil plaka var ama bagajda taşıyom ve kasksız sürmüyom. Bide bu trafik polisi olmayan polisler yani ekipler çeviriyomu?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Yardır kardeşim inşallah 2-3 leşin olur kesin yada kendin geberirsin sezon bitmeden..
Her girdiğimde böyle bir konu kesin denk geliyor arkadaş.

Motorcu oldum yine en çok motorcudan korkuyorum böyleleri yüzünden

Konu lütfen ::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
arkadas foruma tc kimlik numarasi ile felan kayit olunsun yada cep numarasi ile bu ne ya coluk cocuk konu aciyor
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
313
600 rr la başlanırmı
600 lük okulun köşesine kadar sürsem
125 cc ile başlayıp 600 lük
600 rr başlasam sıkıntı olurmu.
ehliyetsiz kullansam ne olur
bu ve bunu benzeri bir çok konu açtın seni tebrik ediyorum sana dayanabilicek en iyi motoru almışsın teker yaptığınada inanmıyorum bir kaç günede düştüm diye konu açarsın eminim
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Bu açtığın kaçıncı saçma konu. Sosyete59 unda dediğş gibi nerde saçma bi konu olsa altından sen çıkıyosun. Ne saçma insanlar var arkadaş. Motosiklet forumundan çok ergenlerin kullandığı sözlüklere döndü burası. Banlayın gitsin şunun ya.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Yardır kardeşim inşallah 2-3 leşin olur kesin yada kendin geberirsin sezon bitmeden..
Her girdiğimde böyle bir konu kesin denk geliyor arkadaş.

Motorcu oldum yine en çok motorcudan korkuyorum böyleleri yüzünden

Konu lütfen ::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
Aynen katılıyorum,böyle can sıkıcı konuşmalar sonra da trafikte motorsikletler çok tehlikeli.Trafikte bu kadar otomobil kullananlardan dert yanıyoruz onlarda bazı haklı sebeplerden dert yanıyor! Öncelikle güvenliğimiz insanların güvenliği bunu millet olarak ne zaman öğrenirsek nirvanaya çıkacağız sanırım...
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Bu açtığın kaçıncı saçma konu. Sosyete59 unda dediğş gibi nerde saçma bi konu olsa altından sen çıkıyosun. Ne saçma insanlar var arkadaş. Motosiklet forumundan çok ergenlerin kullandığı sözlüklere döndü burası. Banlayın gitsin şunun ya.


sana katiliyorum kardesim.

Böylelerini şutlayın. Bende guzel içerikli bir konu sanıp girdim.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
hayırlısı be gülüm

ön sayfadan yorumu kapayım değerlenir buralar :)
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
Bu açtığın kaçıncı saçma konu. Sosyete59 unda dediğş gibi nerde saçma bi konu olsa altından sen çıkıyosun. Ne saçma insanlar var arkadaş. Motosiklet forumundan çok ergenlerin kullandığı sözlüklere döndü burası. Banlayın gitsin şunun ya.

usta banlasan yine gitmezki yine baska hesap acar gelir ;) buna kalici cözüm bulmak lazim....
Ah Hep Bunlar Bim Yüzünden Oluyor...
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
tepeye bi fotoğraf makinası asınız yoksa yerini yadırgar.

Ben de bir ara emo beslemeye niyet ettim jölesi fönü vs çok pahalı geldi. şimdi sadece sokakta gördüklerimin önüne sevabına 1 kilo jöle bırakıyorum...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
sımdıden allah aılene sabır versın topragın bol olsun mekanın cennet olsun .
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tepeye bi fotoğraf makinası asınız yoksa yerini yadırgar.

Ben de bir ara emo beslemeye niyet ettim jölesi fönü vs çok pahalı geldi. şimdi sadece sokakta gördüklerimin önüne sevabına 1 kilo jöle bırakıyorum...

Emo değilim dostum adım emir olduğu için emo diyolar yani lakabım bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

600 rr la başlanırmı
600 lük okulun köşesine kadar sürsem
125 cc ile başlayıp 600 lük
600 rr başlasam sıkıntı olurmu.
ehliyetsiz kullansam ne olur
bu ve bunu benzeri bir çok konu açtın seni tebrik ediyorum sana dayanabilicek en iyi motoru almışsın teker yaptığınada inanmıyorum bir kaç günede düştüm diye konu açarsın eminim

NVlo6Q.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

Buyrun motor bu :)

YPq92A.jpg
[/url][/IMG]
8nPr0A.jpg
[/url][/IMG]
aqdAJ7.jpg
[/url][/IMG]
krGD3y.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst