- Katılım
- 14 Ara 2013
- Mesajlar
- 122
Merhaba;Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.
tsv daha güçlüdür fakat sıfırda kararlıysan ace yi tavsiye ederim en güzel yanlarından birisi yakıtının şehir içi 100 km 2,5 litre ve aşağısı olması kilonu kafana takma derim seni istediğin her yere götürebilir yokuşlarda sorun yaşamayacağını rahatlıkla söyleyebilirim. bulunduğun ilde test motoru varsa honda bayisinden alıp denemeni ve daha sonra karar vermeni tavsiye ederim Bende ekonomik durumlarımdan dolayı bu motoru aldım memnunum sıfır dahi olsa sorun yaşanabiliyor bunu unutmayın,marka ve servis çok önemli marka ne olursa olsun servis iyi değilse seni sıkıntıya sokabilir.Bana göre eksi yönü pek yok diyebilirim ben debriyajı bırakırken gelen sesden sıkıntı yaşadım servis sorun göremedi. Bana göre başka ilden aldığımı bildiğinden ilgilenmedi gibi geldi.Aldığım bayi hemde servis kendisine videosunu yolladım müsayit olunca gelde bakayım dedi git gel 200 km hemde gezmiş olurum havalar ısınınca giderim. 4 vites olması bence kötü değil 50 km hızda bile 4. viteste gaza basınca rahatlıkla hızlanıyor,almadan 4 vites olması kötümü olur diye düşünmüştüm ama iyiki de almışım Şöyle basınca 140 felan görse çok süper olurdu