- Katılım
- 3 Eki 2011
- Mesajlar
- 1,177
- Konu Yazar
- #1
sa arkadaşlar askerliğim nedeniyle uzun zamandır foruma girmedim gelmeme 82gün faln var aklımın bir kenarındada gelince hangi motosikleti alayım düşüncesi var askerden önce 100lük motor kullandım sonra yamaha ybr aldım motor neymiş öğrendim askerden gelince ise 2.el temiz bi honda cbf 150 tvs apache fln düşünüyorum bide bajajın discover modelini çok methediyolar bu 3ünden birini alıcam kafaya taktım gezmeyi çok seven biriyim ve yakıt önemli benim için siz hangisini tavsiye edersiniz hepiniz Allaha emanet olun şimdiden teşekkür ediyorum:king:
