- Katılım
- 28 Ocak 2014
- Mesajlar
- 1,075
Abi herkes kask mont eldiven dizlik giyecek,bilmediğimiz bir yol olduğu için süprizlere hazırlıklı olacaz. Lucasın akşam vereceği rotayı iyi analiz edip öyle başlayacağız geziye, şimdi 10 kişi kadar varız heralde hatta daha fazla,bana mesaj atanlar da var grupta motor sayısı çoğaldıkça sana bana düşen sorumluluk artıyor ona göre) Hatta bende megafon var http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/megafonlu-100w-5-sesli-siren-1-sinif-video-108786833 ama motorda koyacak yer yok,sana takalım çakmaklığın varsa eskortluk yap :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Biz iznik gölünün çevresinden 1 günde dolaşamayız dimi :silent:
Megafon bende olursa grup iki saat içinde dağılır. Evine dönen mi dersin? Tek başına takılan mı dersin