İstanbul-Bursa gezisi için rotamızı şimdiden çiziyoruz :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Arkadaşlar ectuna arkadaşımızın verdiği harita aklınıza yatıyor mu? öteki türkü iznik e giremiyoruz. O haritaya bağlı kalırsak iznik gölü manzaralı muhteşem bir yol bizi bekliyor. yer yer kötü yollar çıkabilir ama bu yolu kısmen biliyorum,yol üstündeki köyler de çok güzel. bence bu harita 5 yıldızlı bir gezi yaptırır bize.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
bende 2-3 hafta önce istanbula gittim bajajı test etmeye kuralkana 12 tl idi ben gidiş dönüş aldım 20 tl ye 13 tl olmuş olabilir şimdi dogrudur
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Moderatör Lucasa mesaj attım yardım istedim. Yaşadığı yer "Yalova" yazıyor.
"Akşam dönerim" dedi.
Acele etmeyin, daha vakit var. Muhtemelen o biliyordur oraları. Bakalım ne diyecek?

Arkadaşlar ectuna arkadaşımızın verdiği harita aklınıza yatıyor mu? öteki türkü iznik e giremiyoruz. O haritaya bağlı kalırsak iznik gölü manzaralı muhteşem bir yol bizi bekliyor. yer yer kötü yollar çıkabilir ama bu yolu kısmen biliyorum,yol üstündeki köyler de çok güzel. bence bu harita 5 yıldızlı bir gezi yaptırır bize.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Moderatör Lucasa mesaj attım yardım istedim. Yaşadığı yer "Yalova" yazıyor.
"Akşam dönerim" dedi.
Acele etmeyin, daha vakit var. Muhtemelen o biliyordur oraları. Bakalım ne diyecek?
İvit o benim :)

Acele etmeyin, akşam size güzel bir rota çıkarıp sizinde görüşlerinizi aldıktan sonra mesajınızı editleyelim.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Moderatör Lucasa mesaj attım yardım istedim. Yaşadığı yer "Yalova" yazıyor.
"Akşam dönerim" dedi.
Acele etmeyin, daha vakit var. Muhtemelen o biliyordur oraları. Bakalım ne diyecek?

Ben senin haritanı mesaj attım birazdan eskisiyle değiştirecekler,zaten iznik'e gidilip gölün çevresinden dolaşma niyetimiz de vardı bu saatten sonra bu rota üzerinde pek oynama yapmayız. İskele ile göl arasındaki yolu değiştirebiliriz, bize uygun yolu 18 gün içinde buluruz heralde :)
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Temiz bir yoldan iznik olur. İstanbulun her yerine dönecekleri düşünerek uygun bir dönüş zamanı planlayalım.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Allah'ım millet hacca gidip geliyor bu kadar seferberlik ilan edilmiyor.
Bayılıyorum bu gruba.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben senin haritanı mesaj attım birazdan eskisiyle değiştirecekler,zaten iznik'e gidilip gölün çevresinden dolaşma niyetimiz de vardı bu saatten sonra bu rota üzerinde pek oynama yapmayız. İskele ile göl arasındaki yolu değiştirebiliriz, bize uygun yolu 18 gün içinde buluruz heralde :)

Gönderdiğin rotayı göndermedin farzediyorum. Zira bir günde o rotayı tamamlayamazsınız. Tamamlasanız dahi keyif alamazsınız, çünki mola vermemeniz, yolun keyfini çıkarmadan etrafınızdaki mesire yerleri, şelaleler ve gezi alanlarını görmeden devam etmeniz lazım bitirebilmek için.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Temiz bir yoldan iznik olur. İstanbulun her yerine dönecekleri düşünerek uygun bir dönüş zamanı planlayalım.

Abi yol temiz, ama orman içinden gidiyoruz bir süre orda kıvraklaşıyor ama zevki de orda ya zaten :))

ectuna heyecanlıyız be hocam, ilk defa topluca şehir dışına çıkıyoruz :)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Abi yol temiz, ama orman içinden gidiyoruz bir süre orda kıvraklaşıyor ama zevki de orda ya zaten :))

ectuna heyecanlıyız be hocam, ilk defa topluca şehir dışına çıkıyoruz :)

Lucas'ı dinleyin. Parkur çok uzun dedi. Bölün o zaman bence . Yada çadırları da alın gece bir yerde kamp olsun.
Kamp işi olursa ben de gelirim.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Gönderdiğin rotayı göndermedin farzediyorum. Zira bir günde o rotayı tamamlayamazsınız. Tamamlasanız dahi keyif alamazsınız, çünki mola vermemeniz, yolun keyfini çıkarmadan etrafınızdaki mesire yerleri, şelaleler ve gezi alanlarını görmeden devam etmeniz lazım bitirebilmek için.

Tamam hocam akşamı iple çekiyoruz o halde:) Birde yol küçük cc motorlara uygun olursa süper olur. iznik gölü çevresinden dolaşma durumumuz olacak mı akşamki rotada
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Erdem abee,rotayı hazırlamakla kalma sende teşrif et :mrgreen:

Tanışmak çok isterim :bestmt:
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
59
Valla ben sürücü tarafına sırtlık yapmaya karar verdim. Eğer becerebilirsem, gelmeyeceğim yol yok :D

Ama benim fikrim, biryerden başlayıp dönüp dolaşıp 150 km civarı yol yapıp tekrar başladığımız yere dönmek, yani aslında gitmek gelmek mantığında değilde dolaşmak gibi :D açıklayamadım kendimi. Eğer böyle olursa hadi bide bunun dönüşü var diye düşünmeyiz pek :D
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Valla ben sürücü tarafına sırtlık yapmaya karar verdim. Eğer becerebilirsem, gelmeyeceğim yol yok :D

Ama benim fikrim, biryerden başlayıp dönüp dolaşıp 150 km civarı yol yapıp tekrar başladığımız yere dönmek, yani aslında gitmek gelmek mantığında değilde dolaşmak gibi :D açıklayamadım kendimi. Eğer böyle olursa hadi bide bunun dönüşü var diye düşünmeyiz pek :D

Şile gezisinde yaptığımız gibi değilmi :cherry: barajın çevresinden dolaştık darlık köyüne kadar
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
ectuna ben kalite yönetimciyim. Başından sonuna kadar planlanmazsa hayatta yola çıkmam. Ayrıca acil durum planı da olmalı. Grubun ilk yardımcısı kim? Lideri kim? Köpekleri kim kovalayacak? Apaçi topluluğu değiliz biz hahah

Bu buluşma geçsin bundan sonra herkes sarı sırtında kadıköy motor grubu yazan yelekle yola çıkacak. Yok öyle herkes bir renk mont haha
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
:)
şu rotayı sorabiliriz bir de sevgili Yalovalı arkadaşlara.
Oğuz7734 söylemişti sf 3 de. oradan çıkarttım. gitmişliğim yok. Tavsiye ederlerse bu cumartesi gidebilirim.
Lucas ve onay olur derse. Narlı da arkadaşım var. Onu da ziyaret etmiş olurum.

9155incil2550110.jpg
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
ectuna ben kalite yönetimciyim. Başından sonuna kadar planlanmazsa hayatta yola çıkmam. Ayrıca acil durum planı da olmalı. Grubun ilk yardımcısı kim? Lideri kim? Köpekleri kim kovalayacak? Apaçi topluluğu değiliz biz hahah

Bu buluşma geçsin bundan sonra herkes sarı sırtında kadıköy motor grubu yazan yelekle yola çıkacak. Yok öyle herkes bir renk mont haha

Abi herkes kask mont eldiven dizlik giyecek,bilmediğimiz bir yol olduğu için süprizlere hazırlıklı olacaz. Lucasın akşam vereceği rotayı iyi analiz edip öyle başlayacağız geziye, şimdi 10 kişi kadar varız heralde hatta daha fazla,bana mesaj atanlar da var grupta motor sayısı çoğaldıkça sana bana düşen sorumluluk artıyor ona göre :)) Hatta bende megafon var http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/megafonlu-100w-5-sesli-siren-1-sinif-video-108786833 ama motorda koyacak yer yok,sana takalım çakmaklığın varsa eskortluk yap :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

:)
şu rotayı sorabiliriz bir de sevgili Yalovalı arkadaşlara.
Oğuz7734 söylemişti sf 3 de. oradan çıkarttım. gitmişliğim yok. Tavsiye ederlerse bu cumartesi gidebilirim.
Lucas ve onay olur derse. Narlı da arkadaşım var. Onu da ziyaret etmiş olurum.

http://imgim.com/9155incil2550110.jpg

Biz iznik gölünün çevresinden 1 günde dolaşamayız dimi :silent:
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Yalova tarafına girmezseniz dolaşırsınız normalde

7435incil4046872.jpg
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst