İstanbul-Bursa gezisi için rotamızı şimdiden çiziyoruz :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Yanlız bırakmam seni :mrgreen:

Yolda sık mola vermezsek,sabah erken çıkarsak bence baya bir yer gezilebilir akşam saat 5-6 gibi de geri dönmüş oluruz:cat:

Bu yol şile gibi değil aslında,kısa zamanda bayağı yol gideriz biz. ben bilecik e 2 saatte girmiştim birde benim kullandığım yol dağ yoluydu düşün, full toprak çukur + 2 kişiydik motorda. bu yol vız gelir tırıs gider :queen:
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Bu yol şile gibi değil aslında,kısa zamanda bayağı yol gideriz biz. ben bilecik e 2 saatte girmiştim birde benim kullandığım yol dağ yoluydu düşün, full toprak çukur + 2 kişiydik motorda. bu yol vız gelir tırıs gider :queen:

Sıkıntı yok , sen öncü ol arkadan yetişirim :D hem keşif ekibi olmuş oluruz her cumartesi öğleden sonra ve her pazar tüm gün boşum :queen:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Arkadaşlar Yalova MT ile yalovada buluşalım. Bursa MT de ile de ortak bir yerde buluşalım. Bursalılar çıkıp bir yere gelsin. Mesela İznik...

Not: Acelemiz yok. Pazar günü rivaya giden harley grubu son derece sakin ve düzenli gidiyordu... Geziyoruz sonuçta. Motorları zorlamayalım çin malları dökülüyor :)

Başgan şimdiden 8 kişi olduk.rotayı ikimiz ayarlayalım haritada yazalım çizelim en önemlisi kasksız ve aynasız olanları şimdiden uyaralım yolda epey bir trafik olacağı için düzen meselesi hakkında gelen arkadaşlarla muhakkak konuşmak gerek.Bu yüzden de geziden birkaç gün önce toplanma alanında buluşup herşeyi tekrar gözden geçirmek gerek.gücenme darılma olmaz!sonuçta gelecek arkadaşların (yaşça büyük küçük farketmez) sorumluluğunu üzerimize alıyoruz... Ben lastik için fitil getiririm,bagajında yer olan arkadaşlardan biri de pompa getirirse kafamız rahat olur
Diğer illerin mt gruplarıyla da yol üstünde yada önceden belirlediğimiz mola yerlerinin birinde buluşabiliriz
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Arkadaşlar nacizane birşeyler söylemek istiyorum.
Madem hızınız Max 60-70 olacak istanbul-izmir ana yolundan gitmek yerine çok güzel yerler var onları kullanabilirsiniz.
Yalova topçulardan direk iznik'e inilebilir. Köftesi güzeldir.
Madem ziyaret seviyorsunuz Abdulvahhap Hz. leri vardır iznikk'te tepede. Müthiş manzarası ile iyi bir hedef olabilir.
Oradan iznik gölünün güneyinden Bursa yoluna çıkılabilir. Kuzeyi daha rahat dümdüz yol. Güneyi daha dar ama keyifli yoldur.
Gemliğe kadar gidilip, oradan Kumla yönüne dönülüp Haydariye köyü ne gidilir. Orada sudüşen şelalesi nefisdir. Arka yoldan baraj yönüne yavaş bir yol vardır. Tatlı virajlarla sakin bir yoldur.
Yalova'ya kadar arkadan giderseniz doğa size güzel manzaralar sunacaktır. Gene Yalovadan topçulara geri dönersiniz.
Size rotayı atacaktım ama google maps haydariye yalova arasını bulamıyor. En son 1 seneyi geçti herhalde o yoldan geçmeyeli. İznik güney yolu ise daha da çok oldu.
Forumda oraları benden iyi bilen mutlaka vardır. Yalovalı Bursa'lı arkadaşlar el atarsa güzel bir yol çıkabilir size.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Arkadaşlar nacizane birşeyler söylemek istiyorum.
Madem hızınız Max 60-70 olacak istanbul-izmir ana yolundan gitmek yerine çok güzel yerler var onları kullanabilirsiniz.
Yalova topçulardan direk iznik'e inilebilir. Köftesi güzeldir.
Madem ziyaret seviyorsunuz Abdulvahhap Hz. leri vardır iznikk'te tepede. Müthiş manzarası ile iyi bir hedef olabilir.
Oradan iznik gölünün güneyinden Bursa yoluna çıkılabilir. Kuzeyi daha rahat dümdüz yol. Güneyi daha dar ama keyifli yoldur.
Gemliğe kadar gidilip, oradan Kumla yönüne dönülüp Haydariye köyü ne gidilir. Orada sudüşen şelalesi nefisdir. Arka yoldan baraj yönüne yavaş bir yol vardır. Tatlı virajlarla sakin bir yoldur.
Yalova'ya kadar arkadan giderseniz doğa size güzel manzaralar sunacaktır. Gene Yalovadan topçulara geri dönersiniz.
Size rotayı atacaktım ama google maps haydariye yalova arasını bulamıyor. En son 1 seneyi geçti herhalde o yoldan geçmeyeli. İznik güney yolu ise daha da çok oldu.
Forumda oraları benden iyi bilen mutlaka vardır. Yalovalı Bursa'lı arkadaşlar el atarsa güzel bir yol çıkabilir size.

Tavsiyen için teşekkür ederim,konudaki haritayı öylesine paylaştım önümüzdeki günlerde daha fazla detaylandırıp tekrar paylaşıcam şimdilik tavsiyeleri alıyorum kendi haritamda yol durumuna göre tekrar rota belirleyeceğim. Seninde iştirakını bekliyoruz :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Cumartesi günü İznik - Orhangazi arası 80 KM Ultra maraton koşuyor olacağım. yaklaşık 10 saat sürecek. Yolda koşarken sizi görürsem selam çakarım :) Şimdiden iyi geziler. Dikkatli sürün..
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Pendik sahil pazar yeri toplanmak için nasıl? Bir de 8:30 ben zor orda olurum yaa... O saatte gelirsek kahvaltı olayını ne yapacağız?
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Pendik sahil pazar yeri toplanmak için nasıl? Bir de 8:30 ben zor orda olurum yaa... O saatte gelirsek kahvaltı olayını ne yapacağız?

Nevaleyi alıp feribota öyle bineriz başgan, zaten 20 25 dk sürüyor yolculuk çayları da feribotta içeriz denize karşı,simitleri de martılara atarız oh ne alaa :queen: aç bırakmayız seni korkma yaw :mrgreen:

Buluşma yeri özellikle itfaiye yazdım ki e5 in hemen yanında bulunması basit bilmeyen arkadaşlar için büyük kolaylık
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
128
Ben namaz kilmadan donem o kadar yol gidip hacı kardeşler beni ekleyin bi aksilik olmazsa durmak yola devam
Yapistirrrrrrr
D.a dinler
05357430008
İstanbul bahcesehir
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
421
Nevaleyi alıp feribota öyle bineriz başgan, zaten 20 25 dk sürüyor yolculuk çayları da feribotta içeriz denize karşı,simitleri de martılara atarız oh ne alaa :queen: aç bırakmayız seni korkma yaw :mrgreen:

Kardeş lütfen başgan yazıp durma geziden soğuttun beni:cat:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Lütfen rütbem ile dalga geçilmesin :/ ben başganım saksı deyil :(

Arkadaş ben keyfime düşkünüm öyle idareten olmaz. Arabalı vapurda tost var mı? Ayrıca itfaiye dediğiniz yer nerede? Olayı netleyelim.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
size bahsettiğim güzargahı yapabildiğim kadar yaptım. Bir bakın hoşunuza gidecek mi?



işaretli yer earth de neyaz gözüküyor. kırmızı çizdim yanını:



Tavsiyem sabah yalova tarafından başlayın Feribotun tostu güzeldir, çayı tazedir. Kahvaltı faslı biter vakit kaybetmeden. Çay molası haydariye köyü yakınlarında sudüşen şalelesinde yapılabilir. Nefisdir.
Yemeği iznik de yusuf köftede yerseniz ucuz ve lezzetlidir.
iyi geziler.

Sudüşenden resimler linkte:

http://www.yalova.gov.tr/default_B0.aspx?content=1053
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Lütfen rütbem ile dalga geçilmesin :/ ben başganım saksı deyil :(

Arkadaş ben keyfime düşkünüm öyle idareten olmaz. Arabalı vapurda tost var mı? Ayrıca itfaiye dediğiniz yer nerede? Olayı netleyelim.

Burası pendik kavşağı,hemen sağdaki yola giriyorsun,hiç bozmadan 200 metre kadar ilerde sağda itfaiye var
http://imgim.com/as23232424.jpg

Görmemek imkansız yani :queen: Hemen orada da PO var
http://imgim.com/1401incia1626307.jpg

O vapurda da bi ben yokum abi kocaman kantin var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

size bahsettiğim güzargahı yapabildiğim kadar yaptım. Bir bakın hoşunuza gidecek mi?

[url]http://i.hizliresim.com/XWyld7.jpg[/url]

işaretli yer earth de neyaz gözüküyor. kırmızı çizdim yanını:

[url]http://i.hizliresim.com/b8j9y8.jpg[/url]

Tavsiyem sabah yalova tarafından başlayın Feribotun tostu güzeldir, çayı tazedir. Kahvaltı faslı biter vakit kaybetmeden. Çay molası haydariye köyü yakınlarında sudüşen şalelesinde yapılabilir. Nefisdir.
Yemeği iznik de yusuf köftede yerseniz ucuz ve lezzetlidir.
iyi geziler.

Sudüşenden resimler linkte:

http://www.yalova.gov.tr/default_B0.aspx?content=1053

Bilecik e giderken fevziye tevfikiye içinden geçip boyalıca ya inmiş ordan devam etmiştim. o yol asvalttı, fena virajlı yer yer mıcırdı şuan ne durumda acaba? bu rota çok güzel
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar bende bu akşam teslim alacağım motoru, önceki geziyi kaçırdım ama bu gezi bana uyar dört gözle bekliyorum, tabi bir aksilik olmazsa daha önce bursa ya motorla gittim ama uludağa çıkmak nasip olmadı, uludağa'da gitme şansımız olursa oraya da gitmek isterim.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Hazarozanla birlik biz e-5e girerken gördüm sanki ben burayı ?

Sallıyor da olabilirim o yorgunlukla :queen:

Burdan indin zaten e5'e :) Solda dumankaya var, son dik yokuştan (denizi gördüğün yokuş) sonra onun önünden geçtin.

Ahanda buluşma yerimiz,daha ne yapayım :queen:
6722inciu4935939.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
feribot girişinde buluşalım fark eden bir şey varmı, belki istanbuldan gelicek olupta ters yönden gelenlerde olabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst