- Katılım
- 6 Nis 2013
- Mesajlar
- 40
- Konu Yazar
- #1
Dün akşam top gear'ı izledim.lamborghini'nin son modellerinden ve ona benzer bir arabayı süper bir hız pistinde ve süper astfalta denediler.300 km/h'ye geldiklerinde arabanın önünün yavaş yavaş zıpladığını söylediler.Hızı ölçtükleri çok profosyenel bir cihaz.Acaba bu kadar milyon dolarlık arabalar bile o hızlarda zorlanıyorsa motosikletler 300le giderken yeri gerçekten tutabilirmi?
Barkın Bayoğlu canlı yayında ''bir motosiklet kolay kolay 300'ü göremez'' tarzı birşey söylemişti. :silent:
Barkın Bayoğlu canlı yayında ''bir motosiklet kolay kolay 300'ü göremez'' tarzı birşey söylemişti. :silent: