Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Dün, 13000. km ye gelen arka balatalarımı değiştirmek için balata ararken bir arkadaşımdan orjinal yamaha fazer balatası aldım.. Taktık, motor çivi gibi oldu :) kim demiş V-Strom un frenleri zayıf diye :)

Balata tavsiyelerimi de yazayım bu arada sırasıyla ;

1- Brenbo
2- Orjinal Yamaha Fazer balatası
3- EBC HH 174

Diğerleri V-Strom un frenlerini vasat, ın altında gösteriyor malesef..
Guzel bilgiler Teşekkürler :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
arka balatayı değiştirince his gelmişti benim alete de ama gene traştı arka fren. pistonu kelek. tutmuyo tutmuyo biraz daha basıyon zart kitliyo. fazer freni uymasına da şaşırmayın brembo hiflo ebc gibi yan sanayi sarf malzemesi üreten firmaların sitelerinde parça nosundan baktığınızda aynı parça nelere nelere uyuyor
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Cumartesi bende fren hidroliklerini ve arka fren balatasını değiştirdim
Yağı ve filtreleri değiştirdim
Orta sehpayı taktırdım.
Ebc gg balata taktık izmir sabri ustada
bariz fark etti
Önlerin bitmesini beklemeden değiştireceğim fren önemli :)
dün dip bucak temizlik yaptım motor blogunu teflon pasta cila ile temizledim
1ihz.jpg

aqb1.jpg

vd50.jpg

ifbr.jpg
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
21
Merhabalar,
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-puig-siperlik-firsattir-suzuki-v-strom-dl-650-139942662/detay/:cat:
Motor alındığı gün takılıp, hiç kullanılmadan başak bir cam takılarak çıkarıldı. İhtiyaç fazlasıdır.
İhtiyacı olan arkadaşlar için,
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Dl 650 lileriniz yakıt sarfiyatı ne durumda ?
Yakın zamanda sanırım bende bir dl sahibi olacağım gibi :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Dl 650 lileriniz yakıt sarfiyatı ne durumda ?
Yakın zamanda sanırım bende bir dl sahibi olacağım gibi :)
valla bende sürekli 20 liralık benzin atıyorum baya bir geziyorum sonra bi 20 liralık benzin daha atıyorum
benim motor nereye gidersem gideyim 20 lira yakıyor yani :mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Anladım :) :)

Peki dl650 ile 150 km hız ile sabit gidebilirmiyim ?
Birde son hız olarak neler gördünüz ?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Anladım :) :)

Peki dl650 ile 150 km hız ile sabit gidebilirmiyim ?
Birde son hız olarak neler gördünüz ?

Uzun yola en güzel gittiği hız 140. Her yol koşulunda 200 km/h ı görüyor.

Yakıt olarak şehir içi 10 lt civarı ama sürekli durkak da, şehir disi ne kadar az basarsan o kadar az yakar. 100 km/h ile 100 km de 4,5 lt civarı yakıyor.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ben fazer ile sehir icinde 6.5lt yakiyorum bu motorun şehir icinde 10lt gormesi imkansız canını almak lazim yada yakit olcumunuz hatali.

En doğru yakit olcumu depoyu tamamen bosaltarak sadece 1lt benzin ekleyerek yolda kalana kadar gittigi kmdir.

Depo fullenip 100kmde tekrar benzinde alinabilir ama depo her fullendiginde farkli sekilde benzin almakta.

Pompanin tik dedigi yerde degiskenlik gosterebiliyor.

Ayrica 100kde bir depo fullersek kullandigimiz 100km boyunca ayni performans ta olmasi gerekirki dogru sonuc alalim.

Fazer ile depodaki benzini tamamen bitirip yolda kalip topcaseimden 1lt benzin çıkardım.

1lt ile 15 18km arasi gidiyor 2 kere test ettim.

100kmde 10lt yakmak icin 1lt ile 10km gitmek lazim oda bu motorun yapabilecegi bir is degil.
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
24
mrb arkadaslar benim vstrom bu aralar tahliyeden radyoterdeki antifrizi atiyor ve bu motoru her kullanisimdan sonra oluyor, once tamirci arkadaslarim sorunu radyotor kapagindaki termostatin yayin sorunlu dediler , termostati acamayincada tahliyet antifirizi atmak zorunda kaldigini soylediler,kapagi degistirdim ancak ayni sorun devam ediyor boyle sorunla daha once karsilasanlar oldumu yada cozum ne olabilir ...
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
27
Arkadaşlar ben de 2007 - 2008 v-strom arıyorum. Bütçe maximum 17.000 TL.
Haberiniz olsun.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Bende bu hafta ,
Dip bucak temizlik part 2 yi tamamladım
Yan çanta aparatlarım gelmişti yan çantalarımı taktım.
z010w.jpg

160be55.jpg

2uqn982.jpg
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
15
Eveeeet... Mototaş tan bugün itibari ile 2014 Model Beyaz DL satın alınmıştır. sanrım nisanın son haftası ya da mayıs ilk haftası teslim edilecek... Forum daki bilgileri oaypalaş arkadaşlara çok teşekkür ederim. Oldukça faydalı bilgiler edindim.
CBF 600 ümü verip DL aldığım için bana bunak diyen bir kardeşimiz vardı. Sanırım kendisi müptezel ve buralarda pek de kaale alınmayan birisi... O yüzden ben de öyle yapıyorum...
http://www.bikerszene.de/magazin/testberichte/Vergleich_Honda_Transalp_Kawasaki_Versys_und_Suzuki_V_Strom-2030864-1.html

Almanca bilen arkadaşlar için bir link de burada var... Transalp Versys VStrom karşılaştırması yapılmış ve VStrom u başarılı bulmuşlar...
mutlaka sıralamayı farklı şekilde yapacak dergiler veya linklerde de vardır. yalnızca bilgi amacıyla paylaşmak istedim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst