Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Abilerim kardeşlerim bugün Honda bayisine gittim kirmizi Cbr ye baktim büyük patron (babam :) ) kabul etti bakalım dua edin ne zaman alacaz :))
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
İyi akşamlar herkese, bir sorum olucaktı benzin bitmeye yaklaştığı zaman herhangibi bir benzin işareti yanıyorumu yoksa tek çubuk kalınca gidip benzin almak gerekirmi acaba şuan 280km oldu ve 1 çubuk kaldı bu normalmi yoksa biraz fazlamı yakmısım şehir içi kullandım hep ve tabi bide devirli kullandım bu yolun çoğunda :)

o 1 çubuk 30 60 km arası gider tam denemedim.
benzin olarak sıkıntı olmaz 1 çubuktan sonra yanıp sönmeye başlıyor benzin ibresi yedeğe geçiyor ve o seni 70 80 km daha götürür 3 kere denedim her seferinde 80 85 km gelince benzin bitti anca düz yolda gidiyor hafif eğimde tekleyip stop ediyor farları bile yakmıyor 70 km gelince yedek depon illaki benzin al bana kalırsa yedeğe indirme bile duruma göre hareket et
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi akşamlar herkese, bir sorum olucaktı benzin bitmeye yaklaştığı zaman herhangibi bir benzin işareti yanıyorumu yoksa tek çubuk kalınca gidip benzin almak gerekirmi acaba şuan 280km oldu ve 1 çubuk kaldı bu normalmi yoksa biraz fazlamı yakmısım şehir içi kullandım hep ve tabi bide devirli kullandım bu yolun çoğunda :)

son kalan tek çizgi yanıp söner o zaman yakıt alman gerekir çünkü yedek depoya geçer.motosikletler arabalar gibi yakıt düzeneği kesin bilgi veremeye bilir bu yüzden kaç km gideceğini pek çizgiden anlayamazsın ama doğru gösterse bile bir çizgi 50-60 km kadar dayanıyor birde motorun sıfır ise rodaj zamanı çok yakması normal.
aklında bulunsun ışık yanıp söndükten sonra en kısa zamanda yakıt alınması gerekir eğer depoda tortu birikmişse veya koyduğunuz belzin kirliyse enjeksiyonu tıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

Hani diyoruz ya dostlar bu cbr lar bakımını yaptır 100 bini devirirsin... devir olarak da 8 bin deviri geçmemek mi lazım yani motorun canını almamak iiçin?_? birşey daha soracam motoru 3 bin devirlerde kullanmak zarar verirmi bu konuyada bi nokta koymak isterim mesela bazen ben vites degiştrmeye eriniyorum 3 bin devirde yavaş yavaş toparlayana kadar gidiyorum bi zararı olrmu yani... cvplarınz için şmdiden tşkler...

8.000 devirde bu motor maksimum torkunu veriyor ve en rahat vites geçişini sağlıyor normalde 5.000 devirin altında kullanırsan
1-krankı zorlarsın
2-dişlileri zorlarsın
3-motorun sübapları kurum bağlar (sağır kalır.)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
cevaplarınız için çok teşkkür ederim öğrendiğim iyi oldu motor suan 2000km ye geldi ben 1500km de aldım :) siz 1 depoyla ne kadar yol gidiyosunuz hiç baktınızmı forumda gerilere bakınca 360 km gittim diyen de gordum 280 km diyende gordum tabi bu kullanıma bağlıdır doğal olarak :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
veeee sonunda arkadaslar beklenen an geldı egzoz ve on cam tamamdır daha ıyı resımlerı baska bır gun cekıcem aksam yaptıgımız ıcın bıraz kotu oldu fotolar

















bu da bonus



egzoz vıdeosunu yakında paylasırım mukemmel bı ses var yanlız fıyat konusuna gırmeyelım kalbınızı kırarım :mrgreen::mrgreen: ıkısıne toplam 680 tl verdım işçilik içinde sokup takmak olum sakın denemeyın adamlar prof oldugu halde 45 dakkayı gectı yapmaları fatıh kılıcıdan aldım bahcelı evlerden
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
erolum hayırlı olsun ... yakışmış.... eğzost olayı benide bitiriyor ama şu aralar motoru bile satabilirim o derece yani anladın sen onu...
 
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
64
merhabalar arkadaşlar elinde (çıkma)160/60/70 lastik olan warsa bana buradan mesaj atsın yada internet üzerinde satın alabileceğim bir site warsa yazarsa iyi olur sahibnden.com 'a baktım bulamadım...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
motorun sesını daha yenı duyuyorum cok ıyı oldu trafıkte ozellıkle baya etkısı oluyor
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yanlız 170 den sonra ses degısıyor ıncelıyor bıraz:cherry:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Dostum neden inat ediyorsun 1 de kalk 2 de kalkarsan zorlarsin motoru sadece zararlıdır debriaj biter vs vs bir arızalı mı yoksa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst