Böcek Kasa alacam bende KafayI Bozdum motorlaCGL 125 var. CBR 250 R var. Ula CBR 125 i sattım içimde kaldı motor.... alacam namussuzu yine
![]()
İyi akşamlar herkese, bir sorum olucaktı benzin bitmeye yaklaştığı zaman herhangibi bir benzin işareti yanıyorumu yoksa tek çubuk kalınca gidip benzin almak gerekirmi acaba şuan 280km oldu ve 1 çubuk kaldı bu normalmi yoksa biraz fazlamı yakmısım şehir içi kullandım hep ve tabi bide devirli kullandım bu yolun çoğunda![]()
İyi akşamlar herkese, bir sorum olucaktı benzin bitmeye yaklaştığı zaman herhangibi bir benzin işareti yanıyorumu yoksa tek çubuk kalınca gidip benzin almak gerekirmi acaba şuan 280km oldu ve 1 çubuk kaldı bu normalmi yoksa biraz fazlamı yakmısım şehir içi kullandım hep ve tabi bide devirli kullandım bu yolun çoğunda![]()
Hani diyoruz ya dostlar bu cbr lar bakımını yaptır 100 bini devirirsin... devir olarak da 8 bin deviri geçmemek mi lazım yani motorun canını almamak iiçin?_? birşey daha soracam motoru 3 bin devirlerde kullanmak zarar verirmi bu konuyada bi nokta koymak isterim mesela bazen ben vites degiştrmeye eriniyorum 3 bin devirde yavaş yavaş toparlayana kadar gidiyorum bi zararı olrmu yani... cvplarınz için şmdiden tşkler...







2.viteste kalkis yapmak motora sikinti çektirir mi
Hep 1de mi kalkmak lazim. Motora zarar verir yani usta?Evet cektirir.
Hep 1de mi kalkmak lazim. Motora zarar verir yani usta?
2.viteste kalkis yapmak motora sikinti çektirir mi
vıdeo budur arkadaslar
http://www.youtube.com/watch?v=nrE87OL2QO4&feature=youtu.be
motorun sesını daha yenı duyuyorum cok ıyı oldu trafıkte ozellıkle baya etkısı oluyor