Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
santo cbr 250 de rahat rahat yapmıyor o 150 160 ları yuksek surat yapayım dersen cok yakar zaten madem cok yakacak 600 luk alırsın takarsın 4 e tın tın 150 160 gıdersın az yakar hemde cbr ın tek kısı her yolda rahat yapacagı hız 115 120 dır ıkı kısı ıse 110 u gecmez ama yapıstırırsan tek kısı 150 ıkı kısı de 140 goruyor mantıksız o ayrı hız konusunda en ıyısı hyosung rahat rahat dans edıyor alet 150 160 da ama dandık motor ıste vede cok yakar durmaz

Yazınızda haklısınız eyvvalah. Ama 125 in canını alırsan 120-130 lara cıkıyor ki bu hızlarda 125 r de kol gibi yakıyor. 250 Rnin canını almadan cıkıyor ve tork olarak cok fark var. Ben arkadasa biraz daha sabretmesını ve 250 R almasını tavsiye ederdim. Bu kıyaslasmayı yapmamamda sebeb 125 ve 250 r aynı anda vardı. 125 i sattım. Bilgim olduğu içinde yazma gereği duydum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
12
Hani diyoruz ya dostlar bu cbr lar bakımını yaptır 100 bini devirirsin... devir olarak da 8 bin deviri geçmemek mi lazım yani motorun canını almamak iiçin?_? birşey daha soracam motoru 3 bin devirlerde kullanmak zarar verirmi bu konuyada bi nokta koymak isterim mesela bazen ben vites degiştrmeye eriniyorum 3 bin devirde yavaş yavaş toparlayana kadar gidiyorum bi zararı olrmu yani... cvplarınz için şmdiden tşkler...
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Mega aslinda bizim motor yuksek devirli motor yani esas gucunu yuksek devirlerde gosteriyor yani bir cbr250 ile ayni degil cbr250 daha cok sehir ici dur kalklarda ideal bizimki ayni cbr600rr ve 1000rr deki yarisci abileri gibi. O nedenle 8 bini gecmen problem yaratmaz. Haa ekonomik kullanayim az yaksin dersen o devirler guzel. Dusuk devir yuksek vites bizim motorlarda bir tekleme sesi yapar biran an cikip kacmak istedinmi cabuk hizlanamazsin yavas yavas cikarsin o nedenle 3000 devire kadar iniyosan vitesde dusur sonra hizlanirken vites buyutursun hem daha eglenceli oluyo.


Hani diyoruz ya dostlar bu cbr lar bakımını yaptır 100 bini devirirsin... devir olarak da 8 bin deviri geçmemek mi lazım yani motorun canını almamak iiçin?_? birşey daha soracam motoru 3 bin devirlerde kullanmak zarar verirmi bu konuyada bi nokta koymak isterim mesela bazen ben vites degiştrmeye eriniyorum 3 bin devirde yavaş yavaş toparlayana kadar gidiyorum bi zararı olrmu yani... cvplarınz için şmdiden tşkler...


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

Hem gencmis hemde zevkleri degisikmis. :)

önceki sahibi oldukça genç bir arkadaştı :D
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Yeni kasanin aynalariyla ilgili kucuk ve basit bir sorum olacak. Yardimci olabilecek arkadasim msj atabilir mi acaba?
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
8
-Motosiklet kullanmaya yeni başlayanlar veya tecrübe sahibi olup da; hem ekonomik hem kaliteli hem de dikkat çekici bir motora sahip olmak isteyenler için dünyadaki en iyi motor Honda CBR 125 R' dir. Özellikle yeni kasası büyük hacimli SS motorların sürüş karakteristiğine alışmak için idealdir. Farklı markalarda benzer tipte daha ucuz modeller olabilir ama Honda' ya sadece alırken para ödersiniz sonrasında sadece benzin masrafınız olur. Benim ilk motorum 2011 Cbr 125 idi kendisini hem şehir içi, hem şehirler arası hem de yağmurda çamurda kullandım, her şartta görevini yerine getirdi. Kesinlikle kusursuz motor yoktur, ama en az kusuru olan Honda'dır. Bu başlıktaki üyeler bunları zaten bilir. Motoru almak isteyip, tanımaya çalışanlar için bilgi notu amaçlı yazıyorum. Honda bayisi olsam bu kadar övmezdim heralde :) Ne de olsa ilk aşkım
28k0gup.jpg


Buda kendisinden kalan son Fotoğraf :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaslar buyuk oncam taktırıp pişman olan varmı acaba 6 sından sonra kısmetse egzoz ve on cam dusunuyorum
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
uğur yolda belde beni görürsen durdur da konuşalım :D

Olur abi görürüm ben seni mutlaka denk geliriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Kırmızı cbr lara dikkat et benimdir zaten o. fethiyede 2 kısıde var biride bende plaka PR 040
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst