Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
arfkadaslar ılgılenen olursa elımde komple set set var mont kask dizlik eldıven bel koruma ve depo üstu canta
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-mont-mont-kask-dizlik-bel-koruma-ve-eldiven-depo-ustu-canta-159040410/detay/
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
arkdaşlar saolun cevaplar için yolda bi trafik cevirmesi gördüm arkdasın motoru ile gittik sordum polise trafik tescilde ruhsatın yanında sana verilmiyor o dedi aracı ilk aldığında verilen bi belge o belge olmazsa 70 lira ceza yersin eski araç sahibi yeni araç sahibine devir ediyor o belgei dedi bende araçı aldığım arkadaşla konustum şükür ondaymış oda bilmiyormuş veriliceğini gidip alıcam dikkat edin araç alırken o belgeyi almayı unutmayın yenileme üçreti 80 tl imiş bişey daha öğrenmiş olduk

Bir yeni bilgi daha öğrenmiş olduk. Sağol
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
sakal trası olduktan sonra cbr 125



sakalı cıkınca cbr 125


folya kaplama yapıldı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bir parça çıkınca tipsiz oluyor.. beyaz hoş duruyor...:cherry::cherry::cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------









resim atalım bari can sıkıntısı....
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
merhabalar bir kaç sorum olacaktı 7500 tl bütcem var yas 18 ögrenciyim 1.84 boy iriyim hafiften honda cbr 125r mı yoksa hyosung gt250r mı hergün 50 km yol yapıcam işe git gel trafikte rahat kulanabiliyim arkama artcıda alıyım az yakması önemli ama birazda kalıplı dursun istiyorum ehliyeti yeni aldım ve egitime katıldım ama acemiyim ne dersiniz :)) kafam karısık ben bu motora uzun yıllar binicem
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
CBR 125 ıyıdır yakıt onemlı dıyosun hyo cbr a gore baya bı yakar benım de boy 1,86 kılo 98 gaytet te ıyı duruyor uzun yıllar bınıcem dersen hyo dogru tercıh olmaz kı daha 2 yıl kullananı gormedım cbr 125 senı selerce arıza vermeden tasır artık vazgectıgın anda da senı uzmez zarar ettırmeden elınden cıkar
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
cok hız yapmasın onemli değil ama kalkısta filanda beyaz sahinleri geçsin :D :D Hyosungtan açıkcası korkuyorumhız yaparım diye ve sonrası malum kalksıı fialn nasıl memnunmusunuz
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Butcen az olmasa CBR250 diyecem. Belki biraz daha para biriktirebilirsen tam senin istedigin seylere yonelik bir motor. Cbr125 iki kisi olur ama bence bu motor bir kisi icin ideal valla benimki 150'lik ama artciyi biraktigimda kendimi kus gibi hissediyorum istedigim gibi basiyorum :)

merhabalar bir kaç sorum olacaktı 7500 tl bütcem var yas 18 ögrenciyim 1.84 boy iriyim hafiften honda cbr 125r mı yoksa hyosung gt250r mı hergün 50 km yol yapıcam işe git gel trafikte rahat kulanabiliyim arkama artcıda alıyım az yakması önemli ama birazda kalıplı dursun istiyorum ehliyeti yeni aldım ve egitime katıldım ama acemiyim ne dersiniz :)) kafam karısık ben bu motora uzun yıllar binicem
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
acıkcası para biriktirecek gücüm kalmadı hemen alıp gezesim var :D peki memnunmusunuz gücünden bir problem cıkardımı eski ayzıların nerdeyse hepsini okudum ama tekrar sorayım :) galiba bu hafta alıyorum cbr 125r hep hayalimdi
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Ben memnunum hic bir problem cikarmadi bende. Ocak basinda sifir aldim simdi 4000 servisine girecek yakinda , saat gibi hic bir problemi yok. Ama aldiktan 1 ay sonra keske kafadan Cbr250 alsaydim dedim. Nedeni ise hernekadar benimkiyle 140-150 civari cikabilsemde o hiz devamli rahatca seyahat edilebilecek bir hiz degil bu motorda. Arada bir basmak icin guzel ama o hizlarda rahat seyahat ediyim dersen bence CBR250 yapar o isi.

acıkcası para biriktirecek gücüm kalmadı hemen alıp gezesim var :D peki memnunmusunuz gücünden bir problem cıkardımı eski ayzıların nerdeyse hepsini okudum ama tekrar sorayım :) galiba bu hafta alıyorum cbr 125r hep hayalimdi
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Teşekkürler zaten acemiyimn aileyi zor ikna ettim yavas gitsin hız en son planda o zaman bundan sonra bende cbr 125r cıyım
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
santo cbr 250 de rahat rahat yapmıyor o 150 160 ları yuksek surat yapayım dersen cok yakar zaten madem cok yakacak 600 luk alırsın takarsın 4 e tın tın 150 160 gıdersın az yakar hemde cbr ın tek kısı her yolda rahat yapacagı hız 115 120 dır ıkı kısı ıse 110 u gecmez ama yapıstırırsan tek kısı 150 ıkı kısı de 140 goruyor mantıksız o ayrı hız konusunda en ıyısı hyosung rahat rahat dans edıyor alet 150 160 da ama dandık motor ıste vede cok yakar durmaz
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Evet haklisin , insallah seneye bu zamanlar bu CBR650f benim olacak. Fuarda baktim cok hosuma gitti. 4 silindir 649cc.

santo cbr 250 de rahat rahat yapmıyor o 150 160 ları yuksek surat yapayım dersen cok yakar zaten madem cok yakacak 600 luk alırsın takarsın 4 e tın tın 150 160 gıdersın az yakar hemde cbr ın tek kısı her yolda rahat yapacagı hız 115 120 dır ıkı kısı ıse 110 u gecmez ama yapıstırırsan tek kısı 150 ıkı kısı de 140 goruyor mantıksız o ayrı hız konusunda en ıyısı hyosung rahat rahat dans edıyor alet 150 160 da ama dandık motor ıste vede cok yakar durmaz
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
5
kardeşim hiç bekleme bahar geldi ztn al cbr 125 ini bak keydine ben alalı 1 hafta oldu 1.80 boy 78 kilo motor cok fena duruyor ist e5 te hiç zorluk cekmeden trafikte akabiliyosun aklında soru işareti kalmasın bi akadaşım 2013 model cbr 125 ini satıyor daha 6000 de ilk sahibi görüşmek istersen yardımcı olabilirim ist üsküdarda kendisi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst