Honda CBF 150 red 2014

Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
arkadaşlar öncelikle şunu belirtim motosiklet benim değil edirneden bir kardeşimizin yeni alındı makine istanbuldan yanlış hatırlamıyosam bende hazır yeni gelmişken kadraja alalım dedim buyrun iyi seyirler..:cat:


HONDA CBF 150 RED 2014

1

1-1.jpg


2

11-1.jpg


3

12-1.jpg


4

13-1.jpg


5

14-2.jpg


6

15-1.jpg


7

16-1.jpg


8

17-1.jpg


9

18-1.jpg


10

19.jpg


11

110.jpg


12

111.jpg


13

112.jpg


14

113.jpg


15

114.jpg


16

115.jpg


17

116.jpg




BUNUDA UNUTMAYALIM..


nazarboncuuadalar.jpg
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
abi cahilliğime ver, bunu da unutmayalım fotoğrafı nedir :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
hep aynı hep aynı, biraz değiştirin şu motoru yahu, yer gök cbf zaten, gözümüz biraz değişiklik görsün.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
cbf tasarım olarak çok beğenilmesede ergonomiklikte tavanı yakaladıkları kesin
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
Değerli yorumlarınız için teşekkürler.. Cbfin tasarımını bende beğenmiyorum açıkcası ne yalan sölim.. Güzel kullanışlı motor yalnız..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst