- Konu Yazar
- #1
Merhaba Sayin Abiler,Kardeşler. İli aydır motor aşkı uyutmiyor beni. Forumları okudum ve KTM DUKE 200 için çok heveslenim.. Boy 185 kilo 84. Bana çokmu küçük kalır?!
ilk motorim olacak İN SHA ALLAH! Ayrıca hiç motor kullanan tanıdıgım yok,o yuzden nerden nasil bakip alacagimida karar veremedim. 4-5 galeriyi gezdim,sonra ilk motoru 2-el almayi karar verdim. Sizce sıfırmı ya da 2-el? Ve koruma ekipmanları hangi marka önerirsiniz?
neler almam lazm?! Ehliyetim var,Ama ders almak istiyorum güvenli sürüş v.b önerebileceginiz hoca ve ya kurs var ise çook memnun olurum. Degerli yorumlariniz icin simdide. Tesekkur ederim.