Cbr 250 r Özür yazısı

Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Arkadaslar bu motora haksizlik yapmisim , uzerine oturunca ve 100km surunce anladim bunu. Bugune kadar attigim *oklar adina kullanicilardan ozur diliyorum. Tek gozume eksik gelen plastik kalitesiydi her an kirilacak gibi hissettim. Ayrica oturunca hic de minnacik olmadigini anladim ayaklar tam basti yere. Boy 185cm. Ha bu 12 bin liraya bu motoru alirim anlamina gelmiyor tabi ki 8000 civari duserse alabilirim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yarin gördügüm bütün cbrlere söyleyecegim mesajini.
Umarim fazla alinganlik yapmamislardir.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Özrünüz iletilmiştir, hemen 8.000TL civarlarına düşürüyoruz... Sevgiler.

Heh sen şu; "150cc'den 600cc yaptim" oldu konusunu açan arkadaşsın dimi :queen:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
O motora ben 190 boyla binmem arkadaşım,gittim gördüm bindim kurcaladım ama yok,içime sinmedi bir türlü.. üstüne koyup fazer alırım krallar gibi sürerim, ss den caydım.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Yahu alkolluyken su foruma girmeyecem sacmaliyorum iyice :D
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Önemli bi konu.uzerinde uzun uzun düşünülmeli ders çıkarılmalı....vay be...ben ozrunuzu honda iletiyorum bakalım ne cevap verecekler..
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
peki ya cbr 125 r lar? cbf 150ler? cb125e ve cb 125 ace değinmiyorum bile onların kırılan kalpleri? onlar ne olacak :(:(
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla 8bine düşerse bende alırım :queen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadaş kaç yaşındasın benden büyükmüsün küçükmüsün bilmem ama böyle boş boş işlerle uğraşıp dikkat çekmeye çalışma. burdan özür dilemeden önce bişeyi yazarken 10 kere düşün ondan sonra özür dilemek zorunda kalma. özürdilerim diyosun yanınada 12binlira etmez 8000 liraya belki alırım diyorsun. resmen burdaki insanlarla alay eder gibi yazıların var önce büyü gel sonra böyle platformlarda yazı yaz
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Demek oluyor ki halen temiz Comet 250 arıyorsun :cat:
Evet hocam kalbimde yatan temiz bir comet

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

arkadaş kaç yaşındasın benden büyükmüsün küçükmüsün bilmem ama böyle boş boş işlerle uğraşıp dikkat çekmeye çalışma. burdan özür dilemeden önce bişeyi yazarken 10 kere düşün ondan sonra özür dilemek zorunda kalma. özürdilerim diyosun yanınada 12binlira etmez 8000 liraya belki alırım diyorsun. resmen burdaki insanlarla alay eder gibi yazıların var önce büyü gel sonra böyle platformlarda yazı yaz
Arkadasim forum baba mali mi ? Hosuna gitmediyse gormezden gel. Yas ne alakaysa onu anlamadim ama 5 yillik a2 ehliyet sahibiyim az calistir tasidigin seyi yasim cikar ortaya.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
arkadaş kaç yaşındasın benden büyükmüsün küçükmüsün bilmem ama böyle boş boş işlerle uğraşıp dikkat çekmeye çalışma. burdan özür dilemeden önce bişeyi yazarken 10 kere düşün ondan sonra özür dilemek zorunda kalma. özürdilerim diyosun yanınada 12binlira etmez 8000 liraya belki alırım diyorsun. resmen burdaki insanlarla alay eder gibi yazıların var önce büyü gel sonra böyle platformlarda yazı yaz

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/128212-150cc'den-600cc-yaptim-oldu.html

:queen: :queen:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asa11 ve okan4037 Arkadaşlar bu tür tartışmalar hiç olmuyor valla kaç yaşında adamlarsınız.. Motosiklet gündemini takip edebilmek ve birşeyler öğrenebilmek için giriyoruz foruma Bu tür kavgalar olmasın Ha kavgalar olsun ama hakaret niteliğinde olmasın Yaşım sizden küçük size nasihat vermek gibi de olmasın...Teşekkürler.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Arkadaslar bu motora haksizlik yapmisim , uzerine oturunca ve 100km surunce anladim bunu. Bugune kadar attigim *oklar adina kullanicilardan ozur diliyorum. Tek gozume eksik gelen plastik kalitesiydi her an kirilacak gibi hissettim. Ayrica oturunca hic de minnacik olmadigini anladim ayaklar tam basti yere. Boy 185cm. Ha bu 12 bin liraya bu motoru alirim anlamina gelmiyor tabi ki 8000 civari duserse alabilirim.

dostum kuru kuru özür dilemekle olmaz. bir çiçek falan alsaydın işe yarayabilirdi. bir de özür dilemeden önce üstüne binmen hoş olmamış keşke özür dileyip gönlünü aldıktan sonra bir köşede binseydin üstüne.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
sen ancak 7000 e cbr 125 alırsın:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst