- Katılım
- 22 Nis 2008
- Mesajlar
- 531
Adi ustunde BORUSAN girmesin boru :cherry:
Bmw hem salakca cok cir kin motor ....kullanisi sacma parcasi anasin gozu
Nefret ediyom bmw gereksiz motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
OZAMAN PSI 150 HONDA YA BINME GIT BMW SCHOTER BIN
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Sen bosuna yasiyorsun
Cok var dunyayi honda yamaha ile gezen ne alaka
Bmw hem salakca cok cir kin motor ....kullanisi sacma parcasi anasin gozu
Nefret ediyom bmw gereksiz motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
üzerse yakıtta üzer aksi halde bir bmw motosikleti honda yamaha ile bile kıyaslamam
OZAMAN PSI 150 HONDA YA BINME GIT BMW SCHOTER BIN
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Boşuna yaşıyoruz r.k
Sen bosuna yasiyorsun
Cok var dunyayi honda yamaha ile gezen ne alaka
