Arka çantaya Led uygulamasında deneyimli olan arkadaşlar bir bakabilirmi

Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar elektirikten pek anlamam ama ufak tefek şeyler yapabiliyorum.Sitedeki arka çanta led uygulamalarını izledim çok karışık geldi:( Yardım olursa kendim yapabilirim
Linkteki 3 çipli led şeridini 5 metre olarak alıcam (3 çipli normalden 2 kat daha güzel yanıyormuş) 42,5 TL tutuyor.

Özellikle İzmir'den beraber yapabileceğimiz bir arkadaş olursa malzemeden kendide kullanabilir ikimizin motora yapabiliriz (malzemeye para filen istemem:cherry:)

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...-led-metresi-7-5tl-kapida-ode-155642933/detay
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
5 metre çok fazla 1 metre yeter de artar bile. Çantanın modeli ne? Led takınca çok garip durmasın?
Karşıyaka da oturuyorum. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
125
Bu cok fazla dostum. En fazla 1.5 metre gider. Cantanin fotosunu falan koyaydin iyi olurdu. Ayrica kirmizi renk al. Ben ilkin beyaz denedim, uzerindeki kirmizi kapagin bi anlami kalmadi. Tek penli bile yeter aslinda. Elektrikcileri dolas, parca led bulabilirsin. Daha uygun olur. Dis mekan led olsun ayrica.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

Ayrica elin havya tutuyosa kendin de yapabilirsin. Yapamam dersen de elektrikciyle kisa zaman da yaparsiniz. Kafanda iyi tasarla, ona gore kes bic. Kolay gelsin
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar her şey hazır Shad 40 kargo çanta üç şerit yapmayı düşünüyorum led şeridini 25 cmlik 3 parça şeklinde kestirip kablo bağlantılarını lehimlettim aldığım yerden.

Bir tarafı erkek bir tarafı dişi kablo ayarladım bağlantı için.
Bir adet sigorta
Çantanın plastiği şeffaf renk olduğu için kırmızı cam boyası alıp kırmızıya boyayacağım:) Mahmut hocam bağlantıda yardım alabilirmiyim sizden:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar her şey hazır Shad 40 kargo çanta üç şerit yapmayı düşünüyorum led şeridini 25 cmlik 3 parça şeklinde kestirip kablo bağlantılarını lehimlettim aldığım yerden.

Bir tarafı erkek bir tarafı dişi kablo ayarladım bağlantı için.
Bir adet sigorta
Çantanın plastiği şeffaf renk olduğu için kırmızı cam boyası alıp kırmızıya boyayacağım:) Mahmut hocam bağlantıda yardım alabilirmiyim sizden:)

1-) Sigortayı ne yapacaksin?
2-) Ledler silikonlumu?
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Arkadaşlar her şey hazır Shad 40 kargo çanta üç şerit yapmayı düşünüyorum led şeridini 25 cmlik 3 parça şeklinde kestirip kablo bağlantılarını lehimlettim aldığım yerden.

Bir tarafı erkek bir tarafı dişi kablo ayarladım bağlantı için.
Bir adet sigorta
Çantanın plastiği şeffaf renk olduğu için kırmızı cam boyası alıp kırmızıya boyayacağım:) Mahmut hocam bağlantıda yardım alabilirmiyim sizden:)
Pazar bir aksilik olmazsa halledelim :thumleft:
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
1-) Sigortayı ne yapacaksin?
2-) Ledler silikonlumu?

Hocam ne olur ne olmaz diye + kablosuna sigorta takmayı düşünüyorum Led silikonlu.Çantaya yapıştırması ve kablolarını ayarladım sadece montajı kaldı:) Onuda mahmut hocam yaptımı on numara olacak inşallah:)
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Sigortaya gerek olacağını sanmıyorum,çünkü park,sinyaller ve stop için kablo çekeceğini varsayarsak bu 4 sigorta demek,zaten motorun kendi sigortaları var

Bende motorumun çantasına yapmıştım bir zamanlar incele istersen
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/126494-arka-canta-led-stop~sinyal-montaji.html

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z0K8aigQ7IE

Hocam sizin uygulamanızı incelemiştim gene de çok teşekkürler:) Usb bağlantısı çok mantıklı olmuş Mahmut Yoldaş arkadaşımız uygun görürse yapabiliriz zira dizayn ve projeyi ona ait olacak ben acemi olduğum için:) Çırak olacağım bende:flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst