Kanuni – Hyosung Standi – Motosiklet Fuari 2014

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Gv 650 ile ST 7 aslında güzel aletler ama onlara yakın fiyata satılan aynı sınıftaki Japon rakipleri varken pek şansları yok gibi.Bu arada GV 250 nin yeni renklerini hiç sevmedim.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Gv 650 ile ST 7 aslında güzel aletler ama onlara yakın fiyata satılan aynı sınıftaki Japon rakipleri varken pek şansları yok gibi.Bu arada GV 250 nin yeni renklerini hiç sevmedim.

Krem rengi yenilikci ve cok hos telefondan girdigimden goremiyorum ama umarim naked modelide oradadir. Yaz sonu almayi dusundugum motor
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Krem rengi yenilikci ve cok hos telefondan girdigimden goremiyorum ama umarim naked modelide oradadir. Yaz sonu almayi dusundugum motor

Krem rengi güzel olmuş ona lafım yok o renk zaten yabancı ülkelerde çoktan beri vardı.Siyah rengin üstündeki deseni pek sevmedim.Yeni naked modeli X5 in beyaz rengi var resimlerde ama eski GT 250 yok.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Krem rengi güzel olmuş ona lafım yok o renk zaten yabancı ülkelerde çoktan beri vardı.Siyah rengin üstündeki deseni pek sevmedim.Yeni naked modeli X5 in beyaz rengi var resimlerde ama eski GT 250 yok.

Bilgi icin saol merak ediyorum neden yok bilgin var mi ? Su naked.motoru harcadilar resmen ya guzelim.motor zorla sym wolf aldircaklar bana.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bilgi icin saol merak ediyorum neden yok bilgin var mi ? Su naked.motoru harcadilar resmen ya guzelim.motor zorla sym wolf aldircaklar bana.

Açıkçası net bir bilgim yok.GT 250 arayan arkadaşların bayiilerde bulamadığını duydum.GT250 yerine X5 geldiği için GT 250 nin gelmeme ihtimali var.Ama dediğim gibi kesin bir bilgim yok yanlış bilgi verip yanıltmayayım.GT 250 hala Hyosung'un hem Türkiye sitesinde hem global sitesinde gözüküyor belki yine getirirler.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Eyyy kanuni şu rt 125 d nin fiyatını adam gibiyapta sıfırından alalım! 8 lira olurmu o motor yahu!!!!:pr:
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
2
arkadaşlar merhaba. foruma yeni üye oldum ve nasip olursa 2. el GV 650 alma niyetim var. motor tecrübem var çok şükür.fakat yol göstermenize ihtiyacım var. bu motorlarda 2008 model sonrası enjeksyonlu diye biliyorum ve bu motorların herhangi bir enjeksyon sorununda tamirini yapabilecek ustalar zor bulunur diye okumuştum. şimdi sizce bu mantığa göre 2007 sonrası bi GV 650 mi almak mantıklı yoksa 2007 öncesi karbüratörlü bi GV650 almak mı mantıklı?? ::sos::::sos::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst