- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
Gv 650 ile ST 7 aslında güzel aletler ama onlara yakın fiyata satılan aynı sınıftaki Japon rakipleri varken pek şansları yok gibi.Bu arada GV 250 nin yeni renklerini hiç sevmedim.
Krem rengi yenilikci ve cok hos telefondan girdigimden goremiyorum ama umarim naked modelide oradadir. Yaz sonu almayi dusundugum motor
Krem rengi güzel olmuş ona lafım yok o renk zaten yabancı ülkelerde çoktan beri vardı.Siyah rengin üstündeki deseni pek sevmedim.Yeni naked modeli X5 in beyaz rengi var resimlerde ama eski GT 250 yok.
Bilgi icin saol merak ediyorum neden yok bilgin var mi ? Su naked.motoru harcadilar resmen ya guzelim.motor zorla sym wolf aldircaklar bana.