Arkadaşlar apache de araba yağı ya da başka yağ kullanmayın.Benim servis de ilk bakımda yanlış yağ koymuştu 3500 km de motor yapıldı ve olmadı 5000 de bir daha motor yaptırdım sıfırdan.Şimdiki ustam iyi şükür bi sorunum yok 10000 km yi geçtim sürekli kullanıyorum.Gene de apache diyorum benimkisi sadece şanssızlıktı.Neyse
performans ekzost kullananlar acaba memnun mu bende taktırmayı düşünüyorum. İxil yada shark kullanan var mı aranızda??
performans egzoz takılacaksa performans filtre de takılmalıdır. Böylece hava girişi ile çıkışı arasında fark oluşturulmamış motorun dengesiz çalışması önlenmiş olur. Şahsen filtre kutusuna en uygun yerden içeriye temiz hava akışı sağlayacak ufak pervane taktım. amacım pistonun benzini kendine çekme sırasında daha az hava mukavemetiyle karşı karşıya kalmasını sağlamaktır. Ayrıca hava soğutmalı motorlar ayrıca hava filtresinden çekilen soğuk hava ile de az da olsa soğumaktadır. BMW motosikletlerde ta ön fardan başlayan hava kanalları yapılarak süratin de etkisiyle daha da soğuyan havanın filtrelere ulaşması sağlanmaktadır. Bundan kıskanmış olabilirim. Ayrıca size bir önerim var. hazır Performans egzoz olaylarına girmeyin bence. orijinal egzozun uzun boyutundan faydalanarak kendinize daha mükemmel bir performans egzoz yapabilirsiniz. Kendi emeğiniz olacağından ayrıca sesi size daha hoş gelecektir. Egzozun içindeki susturucuları oksijenle veya başka bir şekilde çıkartın. en son boruya girebilecek ebatta alüminyum boru bulun ve içeride kalan kısımlarında karışık delikler açın dış kapaktan içeriye doğru iki parmak hariç... bu borunun etrafını elyaf battaniye vs. ile doldurun. taktığımız borunun dışarı çıkmaması için bir mekanizma tasarlayın. dıştan üç parmak kalınlığında (ağız borusu) deliksiz olsun. Bunu yapın ve sesi görün. Satılan performans egzosları kısa olduklarından ve basınçlı hava hemen çıktığından pırpırlı bir ses ve rahatsız edici bir ses çıkarmaktadırlar hiç olmazsa bana göre... orijinal egzozun uzunluğundan faydalanarak baısnçlı havanın a da olsa yumuşamasını ve bu sesin azalmasını sağlarız ve buğulu bir ses (en mükemmeli) elde ederiz. işte bu kdar .... sabrınız için teşekkürler. ben yaptım memnunum. şimdiye kadar polis de jandarma da durdurdu problem tinne(yok).
Son düzenleme: