Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Murat Abi fotoğraftaki tank pad e bayıldım :) Türkiyede bulunmuyo böyleleri ya. Ergin abininkide çok güzel oda yok. Saçma saçma apaçi tank padde almak istemiyorum. Ebay dede bulamadım. Nereden bulucam ben yahu? Sizin oralarda var mıdır? :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Emrah, alta yapıştırdığım fotoğraftaki (gerçi pek iyi çıkmamış ama) alttaki VFR yazılı tank padi söylüyorsan VFR1200F'in üzerinde gelen tank pad, ben gördüğümde vuruldum Ali Ustaya bundan istiyorum dedim sağolsunlar getirttiler, getirtirken de bir kaç tane fazla isteyelim demişti yanındaki elemanına, belki ellerinde vardır...

 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın Vfr sevdalıları değişik bir açıdan cekilmiş bunuda atayım dedim :cherry:
honda-vfr-800-vs-vfr-1200-3.jpg%3Fw%3D640%26h%3D426
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Yok Ergin abi üstteki büyük olandan istiyorum ben :) Bulsam alıcam hemen :) Niyeti bozup ürettiricem burda ama bakalım az kaldı :D
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
K&N hava filtreleri daha performanslıdır hava geçirgenliği daha fazladır ne kadar fazla hava okadar performans ancak bu geçirgenlik bazı moleküler tozlarıda geçirdiğinden motora zararlıdır. Bu nedenle orjinalci olmak en iyisi sanırım...
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Engin Hocam,

Bende orjinalciyim ama 200TL dediler sadece hava filtresine. O paraya kn ve bmc gibi performans filtreleri var. Motor içine ufak parçacıkların kaçması her zaman bir risk tabi ama ben daha kn kullanıpta motorum bozuldu diyen duymadım. Geçen gün hava filtremin durumuna bakmak için söktüm üstündeki kir, toz çıkmıyor bile çok iyi tutuyo. Dolayısıyla 200TL orjinaline vermektense bana sanki kn almak daha mantıklı geliyo. Tabi tercih meselesi. Ben orjinalle aynı kriterde olan emgo yu tercih edicem. Bir memnuniyetsizliğim olursa buradan bildiririm zaten. Olmadı değiştirirmde motorumdan kıymetli mi? :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
o halde benden nacizane bir tavsiye dinlemek yada dinlememek sizlere kalmış... daha önce spor araba modifiyesi ile uğraşıyordum ve filtre önüne bir tane daha elyaf koyuyorduk bu filtrenin ve motorun ömrünü uzatmakta çok faydalı oluyordu... ayrıca büyük partiküllerin temizlenmesinde de çok kolaylık oluyordu o elyafı atıp başka elyaf koymak kolayımıza geliyordu ;)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Günaydınlar...

internette yaptığım araştırmaya göre vfr800 fiyatları

Model Fiyat Aralığı
99-03 10.000 - 13.000
03-04 13.000 - 15.000
2005 15.000 - 17.000
2006 17.000 - 18.000
2007 18.000 - 19.000
2008 19.000 - 21.000
2009 23.000 - 25.000
2010 27.000>


tabi ihtiyaçtan yada motorun durumundan dolayı 2006 yı 14.000 e veren de var...

açıkçası dostlar bende 14.500 tl var ve her ay +1000 tl koyabiliyorum yani mart ayında ayında 15.500 olacak...
tahminimce 15500 ile 16500 arası temiz bir motora ihtiyacım var sizler bu işi enden aha iyi bildiğinizden sizlere soruyorum.
sahibinden sitesinde dikkat çeken iyi bir vfr ilanı varmı bildiğiniz???
bir de yine sahibinden sitesinde şu motordan uzak dur diyebileceğiniz vfr varsa söylerseniz sevinirim çok saolun....
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Murat Abi senin engin tecrübelerine dayanarak K&N de karar kıldım şimdi orjinal K&N arıyorum bilginiz olsun.
@emrah bende bayılıyorum o tank pade bende keiti var o da fena sayılmaz ama o büyük olanlardan bulursam bende alıcam bir tane.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Emrahcım Ergin'in VFR'sin deki büyük olan Tank pad VFR800 ün orjinal tankpad'i diye biliyorum. Küçük olan Ergin'de söylemiş VFR1200 ün. Servisden ikisinide temin edebilirsin diye düşünüyorum.Bence de çok hoş durmuş koruduğu alanda bol...:cat:

Orhanım gönül rahatlığı ile kullanabilirsin K&N yıllardır kullanıyorum hiç bir zararını görmedim. Elyaf metodu da mantıklı geldi akıllıca...:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------


Fotoğraflar süper harikasınız...:cat:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Bugün Antalyadaydım 2 fazer 8 birde bizim canavar 3 motosiklet vardı. Bir yerde park ettik dinleniyoruz biri geldi motorlarla fotoğraf çektirmek istiyor fzleri pas geçti gitti vfrnin önünde fotoğraf çektirdi. Sordum Suriyeliymiş Allahın Suriyelisi bile biliyor ağzının tadını :D
(Motor şok guzelmış dedi birde giderken :))
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Belli ki Şok olmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

www.sahibinden.com
İlan No: 147132238
Fikir ve Düşüncelerinizi alabilirmiyim...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Belli ki Şok olmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

https://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=147132238&type=fav&rnd=7521

Fikir ve Düşüncelerinizi alabilirmiyim...

Linkini bi kontrol et bence ::sm_smile

Ayrıca zevkler ve renkler tartışılmaz. Bana göre de Fazer VFR'ye göre çok daha şık bir motor. VFR'nin bakışlarını beğenmiyorum ben de ::sm_smile
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Link düzenlendi. Hocam vfr almaya karar verdim sadece hangi vfr yi alcağım konusunda kararsızım :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi haftalar...

Belli ki Şok olmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

www.sahibinden.com
İlan No: 147132238
Fikir ve Düşüncelerinizi alabilirmiyim...


Alacak olsaydım, aklımdaki sorular şunlar olurdu;
1. Kaza kaydı var mı?
2. Motosikletin kaçıncı sahibi?
3. Tanıdıklarımdan sahibini tanıyan var mı? Varsa nasıl biri? Temiz titiz mi?
4. Servis kayıtları var mı?

En önemlisi aslında şudur belki de; gider bakarım içime sinip sinmediğine karar verdikten sonra sinerse tanıdığım güvendiğim bir yere ekspertiz yaptırıp alıp almamaya karar veririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst